Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2010, 21:07
Superdude
Superdude is offline
Ik heb een probleem, wanneer ik sex heb met mijn vriendin kom ik nooit klaar, of wordt hij zelfs weer slap wanneer we nog bezig zijn. Maar meestal erna komt er toch een beetje sperma uit. En sinds een paar weken komt hij zelfs helemaal niet meer recht, ofja als ze mij pijpt en trekt wel int het begin maar vanals ik een condoom aan doe en we ons goedzetten is hij alweer slap.. Wat vinden jullie hier van?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 21:10
Em.
Em. is offline
En heb je dat ook als je alleen bent?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 22:12
Superdude
Superdude is offline
neen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 22:19
Em.
Em. is offline
Dan denk ik dat het iets psychisch is! Iets van *het moet nu lukken* en dan angst dat het niet lukt (wat weer gevoed wordt doordat het andere keren ook niet lukt) en dat het daardoor dus mislukt. Dat is precies de reden waarom ik niet over kasten heen kan springen, zeg maar. (Ik ben veel te bang om te vallen! En daardoor val ik dus eerder.)

Alleen heb ik er niet zo heel veel verstand van, hoe dat nu precies zit, ik ben geen psycholoog. Maar misschien kun je eens proberen er minder 'druk' op te leggen, er grapjes over te maken met je vriendin, gewoon door te gaan met knuffelen en er geen aandacht aan te besteden... zoiets? Misschien kun je het er ook eens met haar over hebben, als je dat niet al deed, dat ze in ieder geval weet dat het niet aan haar ligt en zij je weer gerust kan stellen dat het 'echt niet erg is'?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 01:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een ex vriendje van mij had dat ook. Alleen bij mij. Nadat ik eerst heel beledigd was, bleek dat hij gewoon prestatiedruk had. Wij hebben er toen geen oplossing voor kunnen vinden, maar ik denk dat het wel goed komt als julle je gewoon ontspannen. Laat haar anders het condoom bij je omdoen. Dan is het voor jou minder een onderbreking.
Succes
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 11:56
Superdude
Superdude is offline
Ja dat deden we al , zo daarover praten en grapjes over maken. maar vroeger lukte het altijd. Maar een paar weken (het klinkt mss dom) kreeg ik een bal in mijn kruis en ik heb er drie dagen zeer van gehad, toen we de volgende keer woudn seks hebben was ik constant aan het denken dat het niet meer ging lukken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten