![]() |
|
![]() |
wat denk je dat zij doet, haar rug omdraaien en naar de muur kijken?
en dat zij verwacht dat jij het ook doet?. het is diegene op wie je verliefd bent, naakt, je kan haar aanraken in een niet al te grote ruimte, nogal logisch dat je een stijve krijgt. ik denk eigelijk dat je moet dat je waarschijnlijk een stijve krijgt, en wat hier allemaal staat en dat je er niks aan kan doen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zou het in ieder geval ook geen belediging vinden.
|
Bij douchen wel een stijve: Als je met je vriendin naakt onder de douche staat.
Bij douchen geen stijve: Als je aan het douchen bent met je mannelijke sportteam. Als het vrouwen zijn is een stijve wel begrijpelijk ![]() Als je vriendin het erg vindt dat je een stijve krijgt is dat vrij apart, behalve als je een boomstronk van een penis hebt ![]()
||
![]() |
Citaat:
en dat hij dan stijf word is niet erg hoor. ze speeld er graag mee. ze begint me dan te strelen. en daar na heerlijk te pijpen. als ze daan lekker ogewondn is dan gaat ze voorover en dan neuk ik haar heerlijk diep van achter. en als dat is gebeurd dan lik ik haar klitje tot ze heerlijk klaar komt. dus we hebben regelmatig sex onder de douche. dus mijn tip is: gewoon doen en er intens van genieten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriend wil niet samen douchen TOMMYHILFIGERRR | 27 | 02-07-2012 09:04 | |
Liefde & Relatie |
Samen of alleen douchen/badderen? Qimm | 103 | 06-07-2007 22:47 | |
Seksualiteit |
Samen douchen kiddiestyle | 42 | 27-07-2005 17:24 | |
Seksualiteit |
Douchen met vriend(in) gekmeisje18 | 139 | 17-06-2005 18:48 | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stukje] Douchen met de vijand juliettebinoche | 8 | 30-11-2003 16:56 |