Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2007, 18:38
Qimm
Qimm is offline
Heb je graag het rijk alleen onder de douche, wil je je kostbare badwater niet delen?
Of vind je het wel leuk om elkaar in te zepen en gezellig in bad te liggen? (en andere activiteiten )

Wij gaan meestal wel graag samen in bad en onder de douche, lekker gezellig, soms vind ik het wel fijn om even alleen in ons (net wat te kleine) bad te liggen. Alleen ik hou van heet bad water en hij niet.

Hoe zit dat bij jullie?
Oud 18-06-2007, 18:39
Sushii
Sushii is offline
samen douchen is the best
Oud 18-06-2007, 18:41
Verwijderd
als wij douchen terwijl we in hetzelfde huis zijn doen we dat altijd samen
maar later als we groot zijn willen we wel een extra brede douchekop!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2007 @ 19:41 :
als wij douchen terwijl we in hetzelfde huis zijn doen we dat altijd samen
maar later als we groot zijn willen we wel een extra brede douchekop!
en in bad gaan vind ik vies, we hebben ook geen van beiden een douche btw
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 19:06
Verwijderd
Liever samen douchen dan alleen, maar wel liever alleen in bad dan samen. Hoewel het eens in de zoveel tijd wel leuk is.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 19:09
Optima
Optima is offline
Hij douchen en ik toekijken,...en af en toe sponzen...

Maar samen douchen kan erg lekker zijn, ik moet er wel de rust voor in mn lijf hebben, want als ik helemaal kapot ben en stink, dan wil ik gewoon douchen zonder dat er een beer van een vent in mn waterstraal staat.

Badderen hebben we nog nooit gedaan, maar daar gaat verandering in komen zodra hij in zijn nieuwe huis woont
Oud 18-06-2007, 19:11
Verwijderd
ik hou sowieso niet van in bad gaan, na 5 minuten trek ik het niet meer. samen douchen vind ik prima, maar vaak ga ik liever alleen omdat het samen zo lang duurt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 19:15
Verwijderd
We douchen niet enorm vaak samen maar ik vind het wel heel fijn. Samen in bad hebben we 1 keer geprobeerd maar dat beviel niet, veel te krap. Misschien, als we ooit een groter bad tot onze beschikking hebben dat het beter gaat.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 19:16
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Samen douchen is heel fijn. Maar soms heb ik van die uitgebreide tutprocesjes en dat doe ik toch echt alleen.
Oud 18-06-2007, 19:21
Tiño
Tiño is offline
samen douchen, maar niet al te lang, want k douche voornamelijk om me te wassen of te relaxen,

knuffelen kan ook op bed en das nog fijner.

Maar af en toe ff samen douchen is best OK
Oud 18-06-2007, 19:27
Verwijderd
Samen douchen gezellig, alleen douchen is wat makkelijker. Het maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk. De ene keer samen, de andere keer niet. Als ik uitgebreid wil douchen, alles bijwerken zeg maar, dan mag ie niet mee!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 19:30
Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ik echt snel wil douchen, doe ik het alleen, want anders duurt het veel te lang. Als ik een beetje tijd heb, vind ik het wel gezellig om samen te douchen. Samen in bad vind ik niet leuk, dat past niet samen en ik heb er het geduld niet voor om zo lang stil te zitten .
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 19:43
WhisperingWind
WhisperingWind is offline
Ik vind douchen samen altijd wel gezellig. Wij doen dat ook echt vooral voor de gezelligheid.
Als ik niet lekker in mijn vel zit, vind ik het juist fijn om samen te douchen.
Een keer was dat zo, en toen hebben we heel lang in een hele strakke vaste omhelzing onder het warme water gestaan...
Dat vind ik echt heerlijk, gewoon bloot tegen bloot en gewoon tegen elkaar aan staan zonder bedoelingen

In bad is wel oke, maar was 1x gedaan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 20:01
stout!
stout! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-06-2007 @ 20:27 :
Samen douchen gezellig, alleen douchen is wat makkelijker. Het maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk. De ene keer samen, de andere keer niet. Als ik uitgebreid wil douchen, alles bijwerken zeg maar, dan mag ie niet mee!
Haha inderdaad . Als we samen opstaan, douchen we meestal ook samen. Meestal ga ik er dan wel iets eerder onder uit om hem nog even het rijk alleen te geven, vindt ie fijn.
Oud 18-06-2007, 20:05
WhisperingWind
WhisperingWind is offline
Citaat:
stout! schreef op 18-06-2007 @ 21:01 :
Haha inderdaad . Als we samen opstaan, douchen we meestal ook samen. Meestal ga ik er dan wel iets eerder onder uit om hem nog even het rijk alleen te geven, vindt ie fijn.
Idd, dat doe ik ook, dat laatste. Die van mij vind dat ook fijner!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 20:19
Roosje
Roosje is offline
Alsie hier is in het weekend douchen we altijd samen, ik vind het echt heel erg fijn. <3 En in bad gaan al helemaal want mijn papamama hebben een huge bad. Maar als ik terugkom van paardrijden op vrijdagavond douche ik wel alleen, dan ben ik vies.
Oud 18-06-2007, 20:53
zoef de haas
zoef de haas is offline
Samen douchen is <3
in bad gaan vind ik sowieso al weinig aan en doe ik alleen maar als ik me ellendig en zielig voel en dan doe ik dat echt liever alleen dan samen

Maar dan moet je wel iemand hbbn om samen mee te douchen
Oud 18-06-2007, 21:10
Anika
Ik vind samen douchen wel leuk maar hij niet dus we doen het bijna nooit. Misschien wil ie wel als we ooit nog eens een grote douche krijgen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 21:17
Flip!
Flip! is offline
Ik douche ongeveer 3 a 4 keer in de week en die keren douche ik ook liever alleen omdat ik me dan scheer en mn haren wil wassen en dan vind ik het fijner als ik de ruimte heb en geen rekening ermee hoef te houden dat er ook nog iemand anders is die graag onder het water staat.
Maar de extra keren dat ik in de douche ga wanneer het eigelijk niet zo heel erg nodig is mag ie van mij best mee.
Oud 18-06-2007, 21:20
Crimson
Crimson is offline
@Flip!

Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 22:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-06-2007 @ 20:27 :
Inderdaad.
Oud 18-06-2007, 23:13
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik hou wel van wat ruimte, dus ik douche liever alleen. Al is het natuurlijk nooit erg als er een keertje iemand bij komt staan
Oud 18-06-2007, 23:16
Faerie
Faerie is offline
Samen douchen is héél leuk en fijn, maar idd als ik alles wil bijwerken e.d. dan wil ik dat gewoon alleen. En soms wil ik ook gewoon sowieso eventjes alleen douchen, dan ga ik lekker lang douchen en heel veel nadenken en dan wil ik ook gewoon eventjes alleen zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 23:23
snoopy
snoopy is offline
Wij douchen bijna nooit samen. Hij wil namelijk het water altijd heel warm en ik koud dus dat werkt niet. Ook neemt hij veel teveel van de waterstraal in beslag
In bad vind ik op zich wel leuk alleen zit je dan zo krap terwijl je in je eentje lekker de ruimte hebt
Oud 18-06-2007, 23:33
__
__ is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 18-06-2007 @ 21:53 :
in bad gaan vind ik sowieso al weinig aan en doe ik alleen maar als ik me ellendig en zielig voel en dan doe ik dat echt liever alleen dan samen
oh dat vind ik juist heel erg fijn samen dan, niet dat ik zo vaak samen in bad ben gegaan, maar als hij bijv mn rug in gaat zepen of masseren ofzo, zeker als ik me een beetje rot voel, dan is dat echt heel fijn vind ik.
douchen samen is fijn maar dan wel alleen om het gezellig samen douchen zeg maar. als ik gewoon echt wil douchen en me vies voel ofzo, dan hoeft ie van mij niet mee nee, dan erger ik me toch alleen maar aan de veels te kleine ruimte.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2007, 23:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik douche/badder bij voorkeur samen, vooral omdat ik het erg gezellig vind. Samen praten, grapjes uithalen, elkaar insoppen, elkaars haren wassen, kliederen met water enz.

Ook bij uitgebreid douchen mag hij best mee hoor.
Oud 19-06-2007, 00:54
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Flip! schreef op 18-06-2007 @ 22:17 :
Ik douche ongeveer 3 a 4 keer in de week
ah gadverdamme zeg....3 a 4 per dag is veel, mar 3 a 4 per week is heel weinig. te weinig. te krenterig om t water te betalen voor n douche? of ben je te lui om iedere keer die plantengieter te vullen?
Oud 19-06-2007, 05:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Samen douchen is gezellig, maar niet elke dag
Elkaar inzepen, haren wassen, elkaar nat spetteren, geintjes uithalen, gewoon lol hebben onder de douche (Hmm, of juist intiem zijn onder de douche <3)
Oud 19-06-2007, 05:43
Verwijderd
Samen douchen is leuk, maar af en toe vind ik het ook gewoon fijn om alleen te douchen. Lekker de ruimte voor mezelf en dan gaat het allemaal wat vlotter.

En oja, hij doucht onder heel lauw water en ik onder heel heet, dus het is altijd 'ruzie' en stiekem aan de kraan draaien. Meestal win ik
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 06:32
Dott
Dott is offline
Samen douchen is fijn

Samen in bad op zich ook wel, maar dan meer lekker in het water tegen elkaar aan liggen en kletsen
Oud 19-06-2007, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 19-06-2007 @ 01:54 :
ah gadverdamme zeg....3 a 4 per dag is veel, mar 3 a 4 per week is heel weinig. te weinig. te krenterig om t water te betalen voor n douche? of ben je te lui om iedere keer die plantengieter te vullen?
er zal vast een goede reden voor zijn?

aansteller
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 19-06-2007 @ 01:54 :
Ga jij nou maar weer weg, zoals je beloofd had. En de discussie over hoe vaak je wel of niet 'moet' douchen wordt met enige regelmaat gevoerd op lichaam&gezondheid, zoek 'm daar maar op. Alleen niet reageren.

OT: Hm, wij douchen alleen samen als dat toevallig zo uitkomt, als we samen gesport hebben of toevallig die avond/ochtend allebei willen douchen (we douchen allebei niet op vaste tijdstippen, dus het kan goed dat ik 's avonds nog wil douchen terwijl hij dat die morgen al heeft gedaan). Het is heel gezellig, maar inderdaad, echt tutten doe ik liever alleen. Met z'n tweeën kun je wel heel goed elkaars rug scrubben

Oh en samen in bad is wel leuk maar dan valt hij in slaap Of misschien komt dat omdat we dat alleen nog maar hebben gedaan na hele een dag klimmen toen mijn ouders toevallig weg waren.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 08:50
Bloem
Bloem is offline
Samen douchen is best leuk, maar ik ben ook wel erg gehecht aan alleen douchen. Dus euh, combinatie ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 08:58
zeep007
zeep007 is offline
samen is leuk! alleen met de waterdruk van onze nieuwe douche is het slecht gesteld, dus nu maar apart...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:15
Melpomene
Melpomene is offline
samen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:41
Jones
Citaat:
stout! schreef op 18-06-2007 @ 21:01 :
Haha inderdaad . Als we samen opstaan, douchen we meestal ook samen. Meestal ga ik er dan wel iets eerder onder uit om haar nog even het rijk alleen te geven, vindt ze fijn.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:45
WolterB
WolterB is offline
Samen

Bad kan krap zijn, maar bij gebrek aan een bad hier is dat toch geen optie
Oud 19-06-2007, 09:47
Verwijderd
Ik vind samen douchen een beetje overrated. Je kan moeilijk met z'n tweeen onder de straal, en zo bijzonder vind ik het allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 11:20
Konijn
Konijn is offline
We douchen thuis nooit samen.
Onze douche is er veel te klein voor, en bovendien is samen douchen nou ook weer niet zó leuk dat je het altijd moet doen.
Een bad hebben we niet, maar mochten we in een vakantiehuisje er toevallig een hebben, gaan we er wel een keer samen in liggen.

Het komt er op neer dat we alleen samen douchen als we een weekend bij mijn ouders zijn, en dat is dus één keer in de maand / twee maand ongeveer.
Oud 19-06-2007, 11:44
botervleug
botervleug is offline
Samen in bad met heel veel schuim.

Later lekker twee douchekoppen, want het is makkelijk iemand te hebben die je rug schrobt, maar niet fijn om kou te kleumen omdat iemand de straal bezet houdt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 13:34
Verwijderd
samen is gezellig, als ik me wil scheren oid dan blijf ik nog even wat langer douchen in mn eentje, dan mag het water ook meteen een stuk warmer
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 13:38
Verwijderd
ohja ik douche ook heter dan m'n vriend. Maar ooit was in M/V in Volkskrant Magazine al ooit een discussie over douchetemperaturen, waar uit bleek dat vrijwel alle vrouwen heter douchen dan hun vriend/man.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 13:52
Poepkind
Poepkind is offline
samen is gezellig, maar wel erg vervelend dat je moet vechten om de straal. Daarom is voor het comfort toch beter in je eentje
Oud 19-06-2007, 13:53
stout!
stout! is offline
Haha dat herinner ik me nog wel, en dan de verschillende verklaringen: omdat vrouwen meestal kleiner zijn dan hun vriend koelt het water voor het op ze neer komt al meer af. Of omdat mannen hun zaakje aan de buitenkant hebben hangen en dat meer moeten beschermen tegen 'extreme' invloeden . Leuke rubriek, er is ook een boekje van.
Oud 19-06-2007, 13:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Sarah schreef op 19-06-2007 @ 14:38 :
ohja ik douche ook heter dan m'n vriend. Maar ooit was in M/V in Volkskrant Magazine al ooit een discussie over douchetemperaturen, waar uit bleek dat vrijwel alle vrouwen heter douchen dan hun vriend/man.
Oh, bij ons is het precies andersom... Ik vind het water veel te heet als mijn vriend de temperatuur bepaalt. Meestal doen we dan ook een compromis als we samen onder de douche staan.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 14:31
Verwijderd
We douchen zelden samen, omdat 't gewoon niet goed past hier. Bij m'n ouders douchen we wel eens samen, maar dan eentje in het bad en de ander in de douche Samen in bad hebben we ook wel eens gedaan; leuk, maar krapjes.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 14:50
Dott
Dott is offline
Citaat:
Bloem schreef op 19-06-2007 @ 09:50 :
Samen douchen is best leuk, maar ik ben ook wel erg gehecht aan alleen douchen. Dus euh, combinatie ofzo.
1,5 douchen?
Oud 19-06-2007, 14:56
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Dott schreef op 19-06-2007 @ 15:50 :
1,5 douchen?
Zoiets

Als ik later groot ben wil ik een hottub op mijn dakterras.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 15:01
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
samen douchen is idd wel leuk, en gezellig.. meestal douchen we wel samen, alleen als het even niet uitkomt door tijd of dat hij na het sporten even snel onder de douche wil, ofzo dan doucht hij even alleen , of voor ik naar hem ga, en mezelf nog even wil verwennen met een maskertje ga ik eerst thuis alleen even douchen, dan een maskertje en daarna naar hem..
Oud 19-06-2007, 16:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 19-06-2007 @ 14:59 :
Oh, bij ons is het precies andersom... Ik vind het water veel te heet als mijn vriend de temperatuur bepaalt. Meestal doen we dan ook een compromis als we samen onder de douche staan.
Ja, hier ook. Maar dat compromis vinden we dus allebei niet lekker dus tsja... dan maar liever alleen
Reageren

Regels voor berichten