Ik post al jaren niet meer op dit forum, maar zal dit topic zo'n beetje elke dag checken.
Voor alle kleding geldt: doe maar een bod, dan worden we het vast wel eens. Per post of ophalen in Amsterdam (eerst komen passen/kijken mag ook). Voor meer foto's, vragen!
Zijden shirtje van Mango, maat M, één keer aangehad, geen idee meer wat ie nieuw kostte.
Doorzichtig shirtje van Mango, maat M, nooit aan gehad, geen idee meer wat ie nieuw kostte.
Baggy broek van Lee, breedtemaat 30 (ik ben 1.69m en voor mij is ie precies lang genoeg). Paar keer aan gehad, was nieuw 120 euro.

Achterkant:
Baggy broek van Diesel (katoen/wol), breedtemaat 31. Paar keer aan gehad, geen idee meer wat ie nieuw kostte.

Achterkant:

Detail/stof:
Zijden jurk van Calvin Klein, maat 10 (is maat 40), ooit in New York gekocht in de uitverkoop voor ongeveer 100 euro, nooit aan gehad.

Stof:

Onderjurk:
Linnen jurk van Mango, maat 40, één keer aan gehad, geen idee meer wat ie nieuw kostte. Sorry, was te lui om hem te strijken

Achterkant:
Jurk van Hugo Boss Orange, maat 40, kostte 180 nieuw, paar keer aan gehad, maar ziet er nog als nieuw uit.
Leren laarsjes van Minelli, maat 38, maar vallen als 38,5/39, in Parijs gekocht bij LaFayette, paar keer aan gehad.
Sneakers van Reebok, maat 39, kostten 80 euro, paar keer aan gehad maar niet mijn ding.
Gympen van Nike, maat 38, te klein voor mij helaas, geen idee meer wat ze nieuw kostten.
Strapless jurkje van Mango van dikke stof, maat L, één keer aan gehad op een feestje, nu te groot voor mij, geen idee meer wat ie nieuw kostte.
Jurkje van Mango, maat M, één keer aan gehad, kostte nieuw 100 euro
Tasje van Mango, één keer gebruikt op een feestje, geen idee meer wat ie kostte.
Jurk van Mango, maat M, paar keer aangehad, maar ziet er nog als nieuw uit, geen idee meer wat ie nieuw kostte.
Jurk van Mango, maat L, paar keer aan gehad, maar te groot voor mij, ziet er nog als nieuw uit, kostte 60 euro.

Achterkant:
Zijden jurkje van Mango, maat M, twee keer aan gehad, als nieuw. Kostte 60 euro

Achterkant:
Jurkje van Mango, maat M, nooit aan gehad. Kostte 60 euro.

Achterkant:

Achterkant:
Vestje van Mango, maat M, paar keer aan gehad, maar ziet er nog goed uit. Weet niet meer wat ie kostte.

Achterkant: