Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nee, absoluut geen klootzak, een hele lieve, spontane, tedere jonge man..kan over alles met hem praten..als iemand je 3x vergeeft zegt wel genoeg over de liefde gelukkig..maar zit er zo mee dat hij door blijft gaan. Heb hem nu een brief geschreven, dat hij moet kiezen....(aantal vragen gesteld, 5 in totaal...) kijken wat hij antwoordt.
Jullie horen t later van me ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja klopt. Hij zegt nu dat ik moet bewijzen dat ik niet meer zal liegen en dat heeft tijd nodig. Ik zal er alles aan doen zodat hij me weer vertrouwd. Het schrijven van de brief was zeker goed. Hij las hem, vond hem lief en we hebben er ongeveer 30 min over gesproken. Vervolgens natuurlijk goedmaaksex
![]() x |
![]() |
|
Hoe wil je bewijzen dat je niet meer liegt? Het lijkt mij heel moeilijk om dat vertrouwen op die manier terug te winnen. Maar veel succes ermee, hopelijk lukt het jullie. Je mag overigens van mij wel duidelijk zijn dat je het gewoon niet op prijs stelt als hij zo nadrukkelijk tegen je zegt de hele tijd dat je toen die keer gelogen hebt en hij je nu dus ook niet kan vertrouwen. Hij moet je natuurlijk wel een kans geven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Marcherende leugen Zepp | 2 | 07-10-2004 18:42 | |
De Kantine |
Wat was je laatste leugen(tje)? Kronkeltje | 31 | 31-03-2003 19:42 | |
Psychologie |
De leugen regeert Mef | 7 | 11-06-2002 14:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: De massa is de leugen ExeCute | 10 | 04-04-2002 16:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Onze liefde is de leugen. Lekker Belangrijk | 2 | 19-03-2002 19:28 | |
ARTistiek |
Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 1) Internationalist | 2 | 15-10-2001 14:07 |