Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Thx! |
![]() |
|
Valve heeft ook nog een leuke shooter, Team Fortress 2. Is een team-based Class-based shooter, leuk om te spelen, als je er van houdt. Is weer eens iets anders. Kost 20 euro, maar dan adviseer ik je eerder om gelijk de hele orange box te kopen voor 30, krijg je gelijk heel Half-life 2 en het zeer geniale Portal.
Ook kan je Monday Night Combat op Steam halen. Is een third person shooter game met wat elementen die doen denken aan DotA. Maar ik lees dat je het liefste oorlog shooters wilt, Bad Company is zeker aan te bevelen. Ook is Valve's Day of Defeat: Source wel aan te bevelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zijn er trouwens nog manieren voor BF2 om hem goed draaiende te krijgen op Vista? Want ik heb het spel gespeeld, maar moest hem terugbrengen omdat hij steeds crashte.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het rare ervan is dat hij dit dus willekeurig doet, soms midden in mn eerste game (10 minuten) en soms doet hij het spellen lang niet en kan ik zonder moeite 3 uur spelen.. Ik speel niet vaak SP, maar volgens mij doet hij het ook alleen bij MP. Misschien iets met Punkbuster? Of ligt het misschien aan de cores? (dat ik hem met 1 core moet draaien?) Noeleke. |
![]() |
|
|