Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons was de twijfel denk ik steeds meer gekomen, en gingen we uit onszelf vragen stellen over het hoe en wat met Sinterklaas.
Onze buurman ("Oom" Piet ![]() "Hee, das Piet!" Ma: "Zwarte Piet, ja?" "Nee, Oom Piet!" En toen waren we overtuigd dat ie echt niet bestond ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kwam erachter omdat mijn vader zelf sinterklaas speelde.
Ik mocht elk jaar mee met een vriend naar een soort viering van sinterklaas op zijn werk met collega's enzo(+ de kinderen van die collega's) Nou daar werden foto's gemaakt van alles en nog wat(dus ook van mn vader die zich 'omtoverde' tot sinterklaas ![]() Maar toen kregen we de DVD met de foto's en ik ging meekijken, Je raad het al --> Ik zag de foto's van mn pappie ![]() Want het jaar daarvoor dat we het vierden met die vriend, toen ging ik sinterklaas een hand geven en later zei ik tegen mn moeder: 'Mam, die hand leek heel erg op die van papa' Dus ja.. dat is mijn verhaal ![]() ![]() |
![]() |
|
ik was totaal geschokt en begreep er helemaal niets van en toen heeft mn moeder me de geschiedenis ervan uitgelegd en toen was ik weer een bijgekomen
![]() Mijn zusje reageerde vet relaxt xD mn moeder vertelde het en haar eerste reactie was; 'Nou mam, mooi dat ik dat weet, want ik wil een laptop en een nintendo ds enz.. Hahah xD |
|
|