Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 07:34
Verwijderd
Tell us!!!

Ik zelf?
Ik vroeg waar de cadeautjes dan verstopt lagen omdat ik ons huis toch echt wel kende......

Mn broertje zei:' mam dan kun je de veel vuur maken in de houtkorf, met al die tekeningen''
Advertentie
Oud 08-12-2010, 07:56
Scholier
Scholier is offline
Ik zou het eigenlijk niet meer weten.

Met vriendelijke groet,
Oud 08-12-2010, 12:26
Vanilia
Vanilia is offline
Ik werd boos, moest huilen van woede en noemde mijn moeder een leugenaar. En toen vroeg ik aan mijn vader of mijn moeder ook altijd tegen hem loog en dat dit alles niet waar kon zijn. Vrij dramatisch!
Oud 08-12-2010, 16:13
AzN
AzN is offline
Voor mij was 't niet echt shockerend.. Juist erg verhelderend, aangezien de Sinterklaas bij ons op de basisschool ieder jaar weer sportschoenen droeg.. ;')
Oud 08-12-2010, 18:16
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Voor mij was 't niet echt shockerend.. Juist erg verhelderend, aangezien de Sinterklaas bij ons op de basisschool ieder jaar weer sportschoenen droeg.. ;')
Soms zien ze er inderdaad heel 'nep' uit.

Met vriendelijke groet,
Oud 09-12-2010, 00:17
Verwijderd
Ik zei volgens mij: oh, oke..
Oud 09-12-2010, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zei volgens mij: oh, oke..
Volgens mij ik ook zoiets ja. Ik weet nog dat ik op de bank zat en mijn ouders zeiden dat ze iets moesten vertellen. Nouja, toen vertelden ze dus dat sinterklaas niet meer bestond.
Een paar jaar later mocht ik het tegen m'n broertje vertellen en hij geloofde mij niet en was nogal geschokt dat hij écht niet bestond. Want hij snapte niet hoe de cadeautjes dan in onze schoen/in de zak kwamen.
Oud 09-12-2010, 10:50
Verwijderd
Bij ons was de twijfel denk ik steeds meer gekomen, en gingen we uit onszelf vragen stellen over het hoe en wat met Sinterklaas.

Onze buurman ("Oom" Piet ) zette altijd de zak cadeau's voor de deur, klopte aan en rende gauw weg. Wij renden zoals elk jaar naar het raam om een glimps op te vangen van de Sint, maar toen zagen we de buurman dus wegglippen.

"Hee, das Piet!"
Ma: "Zwarte Piet, ja?"
"Nee, Oom Piet!"

En toen waren we overtuigd dat ie echt niet bestond Het was iig geen drama.
Oud 09-12-2010, 14:53
Verwijderd
Bestaat God dan ook niet?
'Jawel'
Oud 09-12-2010, 16:21
AnneHCKZ
AnneHCKZ is offline
Ik kwam erachter omdat mijn vader zelf sinterklaas speelde.
Ik mocht elk jaar mee met een vriend naar een soort viering van sinterklaas op zijn werk met collega's enzo(+ de kinderen van die collega's)
Nou daar werden foto's gemaakt van alles en nog wat(dus ook van mn vader die zich 'omtoverde' tot sinterklaas)
Maar toen kregen we de DVD met de foto's en ik ging meekijken,
Je raad het al --> Ik zag de foto's van mn pappie Ik was geloof ik best wel geschokt, maar het was meer zo'n gevoel van IK ZEI HET TOCH!!
Want het jaar daarvoor dat we het vierden met die vriend, toen ging ik sinterklaas een hand geven en later zei ik tegen mn moeder: 'Mam, die hand leek heel erg op die van papa' Dus ja.. dat is mijn verhaal
Oud 30-12-2010, 20:35
L-ianne84
L-ianne84 is offline
ik was totaal geschokt en begreep er helemaal niets van en toen heeft mn moeder me de geschiedenis ervan uitgelegd en toen was ik weer een bijgekomen

Mijn zusje reageerde vet relaxt xD
mn moeder vertelde het en haar eerste reactie was; 'Nou mam, mooi dat ik dat weet, want ik wil een laptop en een nintendo ds enz..
Hahah xD
Oud 30-12-2010, 21:45
Thinus
Thinus is offline
"Oh dus toch, ik dacht al zoiets ja."
Oud 31-12-2010, 11:18
Miekje*
Miekje* is offline
"Oh, maar dat wist ik wel, hoor!" *verder speelt*
Oud 02-01-2011, 00:12
Calimero6
Calimero6 is offline
Ik moest huilen, maar daarna vond ik het eigenlijk best wel stoer en ging ik het tegen mijn broer zeggen
Advertentie

Regels voor berichten