Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben het met Bright Blue eens. Wat ik wil toevoegen: ik denk dat het beter loopt als je een beetje speelt met je zinnen. Nu begint elke zin op een nieuwe regel en iedere regel is een nieuwe zin met hoofdletter en punt. Als je dat aanpast, krijg je een heel ander effect. Kijk, zoiets: Citaat:
Citaat:
![]() Verder vind ik het niet mooi om met twee vraagzinnen te beginnen. Het is zo ontzettend cliché en ook nogal 'hai ik ben een meisje van dertien en waarom is het zo moeilijk? Waarvoor leef ik? Ik ga nu snijden doei!' of zo. |
![]() |
||
Ik ben het gedeeltelijk met Bright Blue en Etmakas eens. Spelen met de interpunctie en zinsafbreking maakt het gedicht inderdaad veel levendiger en op die manier kan je er een ritme instoppen. Ik weet van mezelf dat 'beginners' dat niet doen, maar het is juist leuk om te leren! (Dansen op Papier, you know)
Verder: Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bedankt voor de feedback! tof dat jullie de tijd nemen om het door te lezen en ik ben gevleid om te horen dat jullie zelfs bepaalde zinnen kunnen waarderen
![]() Ik wist niet goed hoe ik moest beginnen, ik had dit nog nooit gedaan en ook niet echt een idee wat ik zou gaan schrijven. Eigenlijk dacht ik zelf dat ik met die 1e 2 regels nog wel een aardig begin had hehe. Vaak zat ik zelf ook een beetje te kijken hoe ik de zinnen neer moest zetten om het zo vloeiend mogelijk leesbaar te maken, maar zinnen afbreken is niet in me opgekomen. Ik vind het ook een beetje irritant lezen als ik het zo zie om eerlijk te zijn. Ik denk niet dat dit iets is wat ik vaker zal doen, maar toch had ik er meer plezier in dan ik vantevoren had gedacht. Hoe verder ik kwam hoe meer dat er in me opkwam, maar ik vond het lastig om dingen niet letterlijk op te schrijven en om iets goed te laten klinken zonder dat het rijmt. edit: verdoken is een woord ja ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
eerste gedicht GinX | 5 | 06-01-2005 23:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Naamloos. Ieke | 0 | 20-02-2004 09:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten wedstrijd III Verwijderd | 7 | 12-08-2003 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten: wedstrijd II "Oorlog en Vrede" Verwijderd | 13 | 22-04-2003 08:39 | |
Verhalen & Gedichten |
wie kan mij helpen natashja | 12 | 20-11-2002 15:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Gedicht ontleden Veer | 0 | 09-03-2002 17:01 |