Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen geen dedicated hosts er niet in stoppen was jammer, maar daarom is het nog steeds een topper! En Treyarch luistert wel naar de community, maar World at War was erg slecht. Als je luistert naar de community, moet je er wel wat moois van maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() CoD4 is een van de beste shooters ooit. MW 2 zuigt.
|
Ik ga hem niet halen.
Elke COD is afzetterij geweest. Deze zal ook niet anders zijn. Ik zal er zeker ook niet voor €60,00 plezier aan hebben. Pre-order is misschien een optie maar die komt ook niet onder de €40,00. Dus nee, geef mij maar gewoon BC2. Het ziet er wel leuk uit maar ik kan niet tegen dat soort mensen die alleen maar COD speelt.
|
12 uur nacht release maar je kunt het tot morgenvroeg 8uur niet spelen.
Waarom? Omdat het spel via Steam word gespeeld en Steam de releasetijd heeft verlengt naar 8uur morgen vroeg, ik kan het doordat ik het digitaal heb gekocht dan dus ook nieteens installeren. Naaiballerij, maar ik sta morgen wel vroeg op! |
![]() |
|
gaat wel lekker, en voor mij valt de lag nog best mee! Zeer goed te spelen, ik blijf het jammer vinden van de snipers maar kleine machine geweertjes+ hardcore is een leuke combo
![]() SP ben ik ook al begonnen, ze maken er wel een supervet verhaal van hoor!
|
Begin me niet over de snipers! Je hebt echt GEEN map waar je fatsoenlijk ergens kan zitten waar je meer dan 10 vierkante meter kan zien en niet in je rug gepakt wordt.
Ik speel vooral SAS en GUN maar echt gaar dat je daar geen levels van omhoog gaat dus daarnaast doe ik nog rotation. Dus TDM, SD, DOM etc.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe Computer koospcloos | 57 | 31-07-2011 10:23 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |