Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb malwarebytes gedownload. Volledige scan gedaan.
Resultaat: Niks geïnfecteerd en geen kwaadaardige objecten gevonden. Ik zit nu toevallig mij driver aan het updaten met een downloadsnelheid van 6.56 kB/sec. ![]() ![]() Heb ook een kabel aangesloten, maar er zat geen verandering in. Niet helemaal ontopic maar anders moet ik een nieuwe topic starten: (Ik heb nu mijn driver geüpdate, maar toen hij klaar was stond er dat ik na het voltooien (opnieuw opstarten) ik de installatiemedia (??) uit de schijfstations moet verwijderen. Wat is dit hoe doe ik dit en is dit wel nodig?) Kan op internet er niets over vinden. Laatst gewijzigd op 09-01-2011 om 23:26. |
![]() |
|||
Citaat:
Volgende stap die je kan zetten is contact opnemen met de helpdesk van je internetprovider en klaagt over het trage internet. Want ik zie zo direct eigenlijk niets meer dat er mis kan zijn: vermits je router/modem al gereset geweest zijn, zou daar het probleem niet mogen liggen. Het ligt ook niet aan één specifieke computer, want je hebt elk afzonderlijk getest (met de rest uit dus). Met de kabel gaat het niet beter, dus ligt het ook niet aan het draadloos deel (daar had ik nog wat ideetjes voor); enige schakel die overblijft is je provider, denk ik. Citaat:
|
Welke browser gebruik je?
Ik heb iig met internet explorer dat deze het ook vaak niet doet, terwijl firefox op hetzelfde moment het wel doet ![]() Heb je verder de downloadprogramma's weer uitgezet? Als deze meestarten met windows, dan gaan ze vaak uploaden, en dit kan je internet ook ontzettend traag maken. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zojuist uit wanhoop mijn router nog een keer gereset en ik om een of andere voor mij onverklaarbare reden doet internet het volgens mij weer als vanouds.....
Snap er geen reet van maar internet zal ik toch nooit begrijpen denk ik. Ik weet niet of alles nu weer goed is, maar ik neem aan van wel. In ieder geval iedereen bedankt Downloadsnelheid: 13.34 mbps uploadsnelheid: 0.98 mbps AIs ik na morgen nog niet gepost heb kan wat mij betreft hier een slotje op. |
![]() |
||
Citaat:
Vergelijk het hiermee: als je zelf 12 uur op een dag aan het werk bent, ga je 's avonds zeer moe zijn. Maar pak nu dat je voortdoet, en nog eens 12 uur werken en nog eens en nog eens. Op een bepaald moment ga je zelf ook amper nog werk kunnen verzetten: je moet je werkgeheugen even kunnen legen (en bij ons doen we dat door te slapen; zodat je de volgende dag met een propere lei kunt beginnen). Net zo bij apparaten (alleen kunnen zij meestal meerdere dagen aan een stuk doordoen).
||
![]() |
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Downloadsnelheid laag met utorrent Bieringbhe | 10 | 08-06-2008 09:25 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Welke merken? Verwijderd | 42 | 21-06-2004 05:40 | |
Games |
beste spel allertijde king112 | 39 | 06-11-2002 18:57 | |
Software & Hardware |
MxStream Alex Fernando | 18 | 04-12-2001 21:27 |