Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2011, 15:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fight, fight fight!
Verwijderd
Leuke titel.

Maar ik ken heel vaak mensen niet, dus meneer Buscemi moet dat niet te persoonlijk nemen
Verwijderd
@Etmakas: 's 'n acteur natuurlijk
Oud 10-01-2011, 15:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat was veel sneller dan goed voor je
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@Absinthe: Zag je eruit als een mocrootje ofzo?
Verwijderd
.sann 69
Stefenootje 39
Absinthe 32
Pippeloen 28
Rationeel 28
Little Phoebe 27
Etmakas 24
White Trash 23
Schrödinger 20
Dobermann 19
Carn 17
Lucky Luciano 17
Noedelhap 17
Rode Panda 14
Mephisto 13
Lorelei 12
egon 12
Trimm Trabb 9
Martiño 9
Sherlock 9
Commendatore 7
*Miekje* 7
Moz 7
Doux 6
Sarah 6
Paranoide 6
Uice 5
mijamoto 4
Jaeger 4
Tink* 4
CreativeMusic 2
Missy 1
Rivka 1
Elmp 1
Ymir 1
IKBENBABSWEL 1
Oud 10-01-2011, 15:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
@Absinthe: Zag je eruit als een mocrootje ofzo?
leipe mocro flavour jwz!
Oud 10-01-2011, 15:11
Verwijderd
Oud 10-01-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef:
John Cusack
Dat zie ik ook wel een beetje
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Awwwh, kusje Eric!

edit:
Ik zie dat Cusackerige ook wel in Carn, maar dat vind ik alleen maar een compliment, want Cusack is heet.
Verwijderd
Al ben jij natuurlijk wel duizend keer heter carn
Verwijderd
Carn en ik zijn miljoen keer heter
Oud 10-01-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Laten we nou niet gaan overdrijven
Oud 10-01-2011, 15:13
Verwijderd
En Absinthe, Tara Elders heeft ook wel eens een Marokkaanse gespeeld geloof ik, en zij heeft ook een LELIEBLANKE huid en donker haar
Oud 10-01-2011, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Laten we nou niet gaan overdrijven
okay miljard dan
Oud 10-01-2011, 15:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
time for some Hollywood-look-a-like Brabo Action Movies!

Spoiler
Oud 10-01-2011, 15:15
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Zou een slechte gayfilm kunnen zijn ja
Oud 10-01-2011, 15:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zie dat Cusackerige ook wel in Carn
Ik ben ook exact Cusack, vooral bepaalde momenten in 1408 en Being John.
Oud 10-01-2011, 15:17
Verwijderd
Paus: seksles tast religieuze vrijheid aan

Gepubliceerd: vandaag 15:45
Seksuele voorlichting en lessen maatschappijleer in Europa zijn een aanval op de religieuze vrijheid, stelde paus Benedictus XVI maandag in zijn jaarlijkse toespraak tot buitenlandse diplomaten bij het Vaticaan. ,,Ik kan niet zwijgen over nog een aanval op de religieuze vrijheid van gezinnen in bepaalde Europese landen, die de deelname verplichten aan seksuele voorlichting en maatschappijleer'', zei de paus.

,,De lessen zijn zogenaamd neutraal, maar verspreiden in feite een visie tegengesteld aan geloof en juiste redenen''. Volgens Benedictus is dit slechts één van de bedreigingen van de ,,culturele wortels van de identiteit en sociale cohesie van vele naties.''

De paus verdedigde ook het recht van artsen om abortus te weigeren. Hij was dankbaar voor een resolutie hiertoe van de mensenrechtenorgansiatie Raad van Europa.

D;d;;d;D;d;d;D::;d;;D:;d;D
Verwijderd
Volgens mij heb ik geen celeb op wie ik echt héél erg lijk, hoogstens een paar waar ik vaag iets van wegheb.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben ook exact Cusack, vooral bepaalde momenten in 1408 en Being John.
Disagree. Maar dat zegt niet dat jij niet heet bent hoor, Oetsj.
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Mooi dat brabo inmiddels een algemeen geaccepteerd woord is
Oud 10-01-2011, 15:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Seksuele voorlichting en lessen maatschappijleer in Europa zijn een aanval op de religieuze vrijheid, stelde paus Benedictus XVI maandag in zijn jaarlijkse toespraak tot buitenlandse diplomaten bij het Vaticaan. ,,Ik kan niet zwijgen over nog een aanval op de religieuze vrijheid van gezinnen in bepaalde Europese landen, die de deelname verplichten aan seksuele voorlichting en maatschappijleer'', zei de paus.

,,De lessen zijn zogenaamd neutraal, maar verspreiden in feite een visie tegengesteld aan geloof en juiste redenen''. Volgens Benedictus is dit slechts één van de bedreigingen van de ,,culturele wortels van de identiteit en sociale cohesie van vele naties.''

De paus verdedigde ook het recht van artsen om abortus te weigeren. Hij was dankbaar voor een resolutie hiertoe van de mensenrechtenorgansiatie Raad van Europa.

Wat is het toch een idioot.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Spoiler
En een vrouwelijke rol van Kim Brabant.

[/kutgrap]
Verwijderd
@Trimm: nope

Citaat:
En Absinthe, Tara Elders heeft ook wel eens een Marokkaanse gespeeld geloof ik, en zij heeft ook een LELIEBLANKE huid en donker haar
Huhu, mijn moeder zei ooit dat ze bij het zien van Tara Elders altijd aan mij moest denken Dat vond ik iets te veel eer voor mezelf hoor (want zij is mooi <3 maar wel heel irritant ook met haar trage gepraat).
Advertentie
Oud 10-01-2011, 15:19
Verwijderd
Citaat:

De paus is gewoon een typetje. Sinterklaas moet soms iets zeggen over of de kinderen wel lief geweest zijn of over zijn reis naar Nederland, al weet iedereen dat dat loos gepraat is, en de paus moet soms zoiets zeggen. Als hij niks raars zegt verliest hij al zijn geloofwaardigheid als paus. Beetje stom eigenlijk: de baas van de katholieken moet dom doen, anders nemen ze hem niet serieus
Oud 10-01-2011, 15:19
Verwijderd
Ik zie de gelijkenis tussen Carn en Cusack eigenlijk niet zo

Maar ik ben daar ook niet zo goed in, gelijkenissen zien. Al vind ik Moz wel nog steeds wat weghebben van Julie Delpy.
Oud 10-01-2011, 15:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Huhu, mijn moeder zei ooit dat ze bij het zien van Tara Elders altijd aan mij moest denken Dat vond ik iets te veel eer voor mezelf hoor (want zij is mooi <3 maar wel heel irritant ook met haar trage gepraat).
Je bent een lekker wijf hoor Mink. En traag praten is spannend en sexy ofzo.
Oud 10-01-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zie de gelijkenis tussen Carn en Cusack eigenlijk niet zo

Maar ik ben daar ook niet zo goed in, gelijkenissen zien. Al vind ik Moz wel nog steeds wat weghebben van Julie Delpy.
Je moet even plaatjes googelen en er dan een kaal hoofd bij denken, dan zie je het wel. Ik zag het iig wel en ik ben er ook niet zo goed in.
Oud 10-01-2011, 15:22
Verwijderd
Citaat:

Lijk je niet sprekend op maar heb je wel iets van weg ja! Ik keek laatst nog 5 jaar later waar Ayaan Hirsi Ali te gast was en ze lieten een stukje van Submission zien. Die vrouw die dat speelt is tot op heden niet-googlebaar maar ik zag en hoorde overduidelijk dat zij het is. Denk jij ook, of heb je Submission nooit gezien?
Oud 10-01-2011, 15:23
Verwijderd
Oh liefjes, mijn mams is binnenkort jarig en ik zit te denken aan een boek van PostSecret. Zijn die boeken een beetje de moeite waard?
Oud 10-01-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Oh liefjes, mijn mams is binnenkort jarig en ik zit te denken aan een boek van PostSecret. Zijn die boeken de moeite een beetje waard?
Is dat de engelse versie van 'briefgeheimen' uit de de nrc? Dan JA, GENIAAL <3.

Als het ook maar iets te maken heeft met 'the secret' dan nee
Oud 10-01-2011, 15:24
Verwijderd
Ik heb Submission nooit gezien

En ik probeerde niet naar complimentjes te vissen hoor Trimm Daarnaast lijk ik altijd nog meer op Andie MacDowell, dát zie ik dan nog wel.
Oud 10-01-2011, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Is dat de engelse versie van 'briefgeheimen' uit de de nrc? Dan JA, GENIAAL <3.

Als het ook maar iets te maken heeft met 'the secret' dan nee
Ja. die geheimen van mensen die ze anoniem op een kaartje sturen. http://www.postsecret.com/ dus.
Oud 10-01-2011, 15:26
Verwijderd
oh jongens, ik heb ze bijna hoor, de foto's!
Myspace degekste.
Oud 10-01-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ja. die geheimen van mensen die ze anoniem op een kaartje sturen. http://www.postsecret.com/ dus.
Ik ben alweer de nederlandse site aan het bekijken. Heerlijk <3. /guiltypleasure.
Oud 10-01-2011, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben alweer de nederlandse site aan het bekijken. Heerlijk <3. /guiltypleasure.
Heh, okay, dan ga ik ze maar bestellen.
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind dat ook altijd heel leuk er staan een paar tussen dat ik denk 'huh dat is toch niet heel vreemd' en ook een paar: ieuw! en een paar die gewoon heel zielig zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Submission nooit gezien

En ik probeerde niet naar complimentjes te vissen hoor Trimm Daarnaast lijk ik altijd nog meer op Andie MacDowell, dát zie ik dan nog wel.

Even lukraak in het midden aanzetten voor een halve minuut. Ik wist het zeker maar wil graag een second opinion. Ik snap niet dat het niet op internet is te vinden, zo'n scherpe analyse vind ik het nu ook weer niet van mezelf. Film is overigens utterly boring
Carn
Carn is offline
Citaat:
verrek ja!
Oud 10-01-2011, 15:30
Verwijderd
zie fototopic en oordeel zelf of ik een mocro leek of niet
Oud 10-01-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
verrek ja!

Ik krijg het echt bij elke auditie wel een keer te horen.
Oud 10-01-2011, 15:31
Verwijderd

Oud 10-01-2011, 15:32
Verwijderd
Oud 10-01-2011, 15:33
Verwijderd
Whut?
Oud 10-01-2011, 15:34
Verwijderd
Vrouwen zijn zo ontzettend gaaf
Oud 10-01-2011, 15:34
Uice