Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alopecia_areata
||
Citaat:
![]() Daar is verder toch wel prima mee te leven, ondanks dat je geen haar hebt (wat me best naar lijkt, op het benen scheren na dan)?
|
Ik weet het niet precies. Ik ben altijd een professional geweest in het onderdrukken van emoties en gevoelens die ik niet leuk vond. Ik kan me vaag herinneren dat onderduiken van bommen zo'n emotie was. En de tig ruzies die mijn ouders hadden/hebben.
||
Citaat:
![]() Ik moet echt mijn mond houden met mijn 'mijn moeder had wel dood kunnen gaan aan die darmperforatie' als ik jullie zo hoor.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vriend van mij heeft er jaaaaaaaaaaaaaaren over gedaan voor hij er überhaupt over wilde praten, laat staan zijn pruik afdoen.
||
Citaat:
|
Pfff, m'n kleine nichtje, opeens overleden toen ik 10 was, tops. Denk eerder nog jonger.
In één jaar, groep 8, een stuk of 3 mensen verliezen. Ik weet amper nog wie, ik weet nog wel dat ik dacht dat ik ongeluk bracht en dat mensen om mij heen dood neervielen. Vrienden met zelfmoordneigingen/pogingen, zo erg dat ze worden opgenomen tbv hun eigen veiligheid. Heroïneverslaafde moordenaar die een relatie had met een goede vriendin Beste vriendin die een abortus moest laten doen toen ze net 17 was, en niemand erover had verteld behalve mij. Operatie met best wat risico, al was dat alleen lichamelijk heftig. Vrij veel pijn gehad gedurende een maand of 2 daarna. Off the top of my head, er is nog meer maar sommige dingen zijn te prive om te posten en sommige ben ik allang weer vergeten.
|
Ik weet niet. Mijn ouders zijn gescheiden nadat ze regelmatig vrij gewelddadig ruzie hadden, er was een keer brand op school die in mijn klaslokaal begon, en ik heb een keer (fysiek) gevochten met mijn stiefmoeder tot mijn vader ons uit elkaar trok en mij in mijn gezicht sloeg. Maar eigenlijk heb ik niets daarvan als heftig ervaren.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn leven is tamelijk gelijkmatig. Het enige wat ik als heftige gebeurtenis kan bedenken zijn sterfgevallen. Het overlijden van mijn opa, wat best onverwacht was, en ik had ook een heel goede band met hem; het lange ziekteproces van de vader van mijn vriend, waarbij mijn vriend voor hem zorgde; en vorige week de eerste keer dat een patiënt overleed waar ik bij was.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ik denk de paar maanden dat ik dood ging van de pijn ivm een niersteen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ow, dat is dan inderdaad wat minder. Ik heb ooit een auto een meisje van een jaar of 8/9 zien scheppen; maar dat vind ik alsnog minder erg dan mn niersteen-leed ;P
|
![]() |
Hmm dat zijn best veel dingen eigenlijk.. Maar er is er 1 die er voor mij het heftigste is geweest ( en nu nog steeds)
Me vader heeft een ongeluk gehad toen ik 15 was(het was zelfs 1 dag voor mijn 16e verjaardag), hij is door een dak gevallen 6 meter naar beneden in een stal. ik was erbij want het was tijdens het werk en heb hem op ook echt zien vallen. Ik heb hem blijkbaar op dat moment gered met de stabiele zijligging. ( weet er zelf niets meer van hoor, maar blijkbaar kan je heel veel op zo'n moment) Hij is toen met een trauma helikopter naar Groningen gebracht. Hij had die dag( en de dag erna) maar 20% overlevingskans.Hij heeft toen nog 2 weken in coma gelegen, en daarna overgeplaatst naar Enschede. Maar hij is er nu toch redelijk uitgekomen naar al die jaren. Elke dag naar het Roessingh voor therapie 3jaar lang. Hij heeft wel een hersenbeschadiging maar hij kan vrijwel alle dingen weer omdat hij zo graag wil! Het is wel eens moeilijk met bepaalde dingen maar ik ben allang blij dat me vader nog leeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik probeerde net mijn heftigste ding te verzinnen, maar ik vind het zo moeilijk om de dingen die er voor in aanmerking komen met elkaar te vergelijken. Het is echt appels met peren vergelijken.
||
Citaat:
![]() OT: de dood van m'n vader denk ik. Oh, en ook heel heftig, maar dan positief: mijn 2 bevallingen. Vooral de 2e was heftig omdat het heel snel ging.
|
Verwijderd
|
Ik vond iemand onder mijn trein ook wel erg heftig. Ik zat voorin, de machinist begon te toeteren, maar vervolgens hoorden en voelden we een fiets onder de trein door komen. Wat een lawaai. En mja, automatisch kijk je dan van schrik uit het raam en zie je dingen die je niet wil zien
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
@Andijvie, je hoort idd vaak dat machinisten en conducteuren na een aantal keer de positieve kant van hun werk niet meer zien en ontslag nemen, kan ik mezelf ook wel voorstellen na zo'n gebeurtenissen.
Jammer dat mensen de machinisten en conducteuren vaak zo links laten liggen en alleen maar afsnauwen of commanderen, een simpel ''goedemorgen'' is vaak al teveel gevraagd.(niet dat de mensen hier dat meteen doen ofzo maar het valt me gewoon op in het algemeen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #2 Verwijderd | 463 | 20-06-2013 08:19 | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht Verwijderd | 16 | 27-09-2010 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |