Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2008, 08:51
Verwijderd
Ik zag dat nummer 5 vol was, dus tijd voor nummer 6!

Hier de link naar nummer 5 http://forum.scholieren.com/showthre...1#post28321001
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2008, 10:06
Rachel
Rachel is offline
Oh dat had ik helemaal niet gezien, haha.
Ik vrees dat ik zaterdag wéér niet kan kijken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 09:41
Verwijderd
Ik heb het gisteren helaas moeten missen Weet iemand toevallig welk seizoen en welke aflevering het was?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 11:12
PV
PV is offline
argh weer vergeten.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 13:14
ook hallo
ook hallo is offline
Omg beter blijft die Aimes van Abby en Joe af

En ik ben nou toch wel benieuwd hoe dat nou allemaal precies zit tussen die vrouw en dat kind waar gates bij woont
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 13:15
Rachel
Rachel is offline
Ik begin Aimes zat te worden
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 22:34
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Ik begin Aimes zat te worden
Ik vind de verhaallijn met Ames op het moment juist het spannendst! Ik vraag me ook steeds af of hij nog iets met Abby of Joe gaat flikken, of dat hij te horen krijgt wat er met het vorige gezin van Kovac is gebeurd. Of juist niet. In ieder geval leuk dat ze bij E.R. nog steeds top acteurs als Forest Whitaker binnen weten te slepen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 18:55
PV
PV is offline
Michael Crichton overleden
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 19:23
Ieke
Ieke is offline
Hoorde het net ja
Oud 05-11-2008, 21:24
Nebula
Nebula is offline
RIP Michael Crichton

66 nog maar...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 08:27
Verwijderd
Ik hoorde het ook, ja.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 08:59
Verwijderd
Jeetje, dat nieuws heb ik helemaal gemist
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 22:46
Rachel
Rachel is offline
Leuke aflevering!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 09:07
PV
PV is offline
ja, Abby en Luka heel lief
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 09:23
Verwijderd
Wat een mooie aflevering!!! Echt weer ouderwets ER!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 17:35
Verwijderd
Jeetje wat is hier al lang niet meer gepost!

Wat een heftige aflevering afgelopen week, dat einde... Pff wil echt weten hoe dat af gaat lopen!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 17:37
Ieke
Ieke is offline
Ik vond het echt een stomme ergens. Alleen maar geruzie en op alles een open einde
Oud 15-12-2008, 23:02
PV
PV is offline
heb t niet gezien
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 14:09
Verwijderd
3 januari gaat het pas weer verder
Met citaat reageren
Oud 21-12-2008, 17:58
Ieke
Ieke is offline
Ja Afgrijselijk, helemaal na al die nare open eindes van vorige week
Oud 10-01-2009, 21:42
PV
PV is offline
ik zit nu eindelijk op tijd klaar!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 09:54
PV
PV is offline
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:22
ook hallo
ook hallo is offline
Waarom moest er nou zo'n einde aan zo'n supergave ep aan
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 11:24
Buster
Buster is offline
he, een paar dagen terug wou ik posten in dit topic, en toen kon dat niet omdat de laatste post in dit topic te lang geleden was.. en nu kan het wel weer?

enfin, ze zijn nu toch met de laatste afleveringen van seizoen 13 bezig?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 11:51
ook hallo
ook hallo is offline
ze naderen wel het eind, maar ik weet niet of dit de laatste was.

Aan de ene kant heb ik zoiets van, na 15 seizoenen is het wel klaar, aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er straks een einde aan ER komt, ik ben er echt mee opgegroeid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2009, 12:26
Buster
Buster is offline
Citaat:
ze naderen wel het eind, maar ik weet niet of dit de laatste was.

Aan de ene kant heb ik zoiets van, na 15 seizoenen is het wel klaar, aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er straks een einde aan ER komt, ik ben er echt mee opgegroeid
Ja ik baal er ook echt van dat het stopt... ER is echt mijn alltime favorite op TV gebeuren. Heb ook seizoen 1 t/m 13 op DVD. Ik vind het altijd al vet klote als bepaalde personages uit de serie verdwijnen, zoals Mark Green en Carter.. laat staan dat de hele serie ophoudt..

ER kennende gaan ze er echter wel uit met een knaller
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 23:07
PV
PV is offline
Citaat:
he, een paar dagen terug wou ik posten in dit topic, en toen kon dat niet omdat de laatste post in dit topic te lang geleden was.. en nu kan het wel weer?
je moet dan een vinkje aan vinken, dan kun je wel op 'oude' topics reageren.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 08:53
Buster
Buster is offline
Citaat:
je moet dan een vinkje aan vinken, dan kun je wel op 'oude' topics reageren.
oke, dankje
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 16:00
Ieke
Ieke is offline
Bah en ik vind Ray nog wel zo leuk (en een stuk beter dan Tony) voor Neela.
Oud 06-03-2009, 12:59
Nebula
Nebula is offline
Ik vond Ray over het algemeen niet zo heel boeiend, maar net in die ene aflevering begon ik echt sympathie voor hem te ontwikkelen en zat ik helemaal te grijnzen toen Neela weer contact met hem wilde. En toen...

Let op! Op zaterdag 14 maart start direct het 14e seizoen van ER... (zie avro.nl)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 20:12
PV
PV is offline
wat een aflevering weer :/
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 09:09
Ieke
Ieke is offline
Typische einde van het seizoen ding. Eigenlijk vind ik het kansloos dat er voor dat soort afleveringen van die enorme cliffhangers nodig zijn.

Maar Ray weg
Oud 15-03-2009, 20:13
PV
PV is offline
gister vergeten
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 10:23
Verwijderd
Ik heb een paar afleveringen gemist, en loop nu nog wat achter, maar zou iemand kunnen uitleggen wat met Ray is gebeurd? Dankje!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 11:05
Ieke
Ieke is offline
Hij is aangereden door een vrachtwagen op het huwelijksfeest van Luka en Abby en heeft daarbij beide benen verloren. Daarmee is hij uit de serie
Oud 03-04-2009, 08:27
Verwijderd
Dankje Ieke!

Was het echt een ongeluk? Want ik dacht dat Neela iets anders bedoelde, maar misschien heb ik dat wel helemaal fout gezien...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 17:17
Verwijderd
Het was een ongeluk, maar hij was ongelukkig omdat hij dacht dat Neela voor Tony had gekozen en daarom had hij zich helemaal klemgezopen. Hij ontving net een bericht dat Neela zijn voice-mail had ingesproken op het moment dat hij aangereden werd. Daardoor (en door de drank) lette hij niet op. Dus Neela voelt zich gruwelijk schuldig, en dat schuldgevoel heeft Ray ook wel een beetje erger gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 17:27
Verwijderd
Oké! Dankjewel, nu is het duidelijk!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 23:41
PV
PV is offline
oeiii Abby zou er iets met Luka zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 21:09
ook hallo
ook hallo is offline
Volgens mij wilde Kovac nog een tijdje bij zijn vader blijven want die had kanker en heeft hij gewoon niet door dat Abby hem nodig heeft, omdat Abby natuurlijk een heel onafhankelijke vrouw is. En Abby is denk ik weer te trots om te zeggen dat ze gewoon wil dat hij naar huis komt, of dat hij haar naar Kroatie vraagt..

denk ik...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 21:38
Verwijderd
Kut, vergeten.
Wat is er gebeurd? Heeft er iemand een samenvatting?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 12:45
PV
PV is offline
It's a bad day for Abby, who's missing the still-absent Luka, when Joe is brought to the ER after a fall and is unable to reach Luka. Elsewhere, the day puts family first as Morris cares for a frightened child and Pratt defends his brother. Neela returns to work, and Moretti returns from a conference. A patient's mother gives the ER staffers makeovers in appreciation. The ER gets a new clerk.

en van een fansite:

ER: Gravity (Episode #294)

It's makeover madness in the ER this week! A rather thankful mother (who happens to own a salon) offers free makeovers to the doctors who saved her son's life. First up, Abby. This was the beginning to her very awful day.

With feathered hair a la Farrah Fawcett, Abby becomes the center of attention (not necessarily good attention) around the ER. To make matters worse, she has to work with the intern who has a crush on her. They meet a man who they immediately peg as having kidney stones, mistake number one.

Pratt meets a patient with severe arthritis in his hip. Turns out, he is a former Pro-football player, and Frank is one of his biggest fans. Sadly, Archebold (the football player) can't afford the surgery he needs and gives Pratt his super bowl ring to pay for it. Frank tries to convince Pratt not to sell it, claiming it's a major piece of history. Pratt decides to try and help him for free, giving him back his superbowl ring.

As if things couldn't get worse for Abby, her son is brought in after falling at the park and hitting his head. He is covered in blood and screaming uncontrollably. While every doctor and nurse are working on Joe, Abby's son, Morris and Abby clash on treatment. Abby doesn't want her son having a CT scan, due to sedation. It takes extreme convincing for Abby to let the other doctors take care of her son. Getting even worse, Abby cannot get a hold of Luca.

As the ER is fighting to help one of their own's child, Gates is busy taking Josh to Wrigley Field for a Cubs game. As it turns out, Josh was not accepted into the Hopkins program for his lung disease. He and his mother are moving to Baltimore, and Gates wanted to show him a good time before he left Chicago. Gates even got a player to come talk to Josh, who gave him a baseball signed by the entire team. Upon saying goodbye, Josh's mom had a little thank you planned for Gates. Unfortunately, it didn't go past a kiss, even after she invited him upstairs.

Joe's CT scan shows an abnormality in his head, totally freaking Abby out. Now, he needs an MRI, and definite sedation. While waiting for the results, she continuously calls Luca, who still isn't answering. It was interesting how Joe went from near-death to normal in a span of 20 seconds. Turns out his head is fine and Abby can take him home immediately. Wow, the miracle of medicine. Before heading home, Abby learns the man diagnosed with kidney stones, actually had some sort of mass growing on his kidney. Yeah, he almost died. Mistake number 2.

On her way home, Abby gets into a car accident. It's a slight fender bender, nothing serious, but come on! Could things get any worse? Yes. They can. Upon finally arriving home, Abby notices a card addressed to Neela and a bottle of wine sitting on the counter. She pops the bottle open in record time, grabs a glass, and then? I don't know. The episode ended with that final scene. But next week should be interesting.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 19:38
ook hallo
ook hallo is offline
oh abby
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 20:04
Ieke
Ieke is offline
Dat ja, en Luka vind ik ook een sukkel zo. Weken wegblijven van je vrouw en kind
Oud 26-04-2009, 20:58
Verwijderd
Wat is er gebeurd met Abby?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 21:50
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wat is er gebeurd met Abby?
Weer aan de drank en gisteren vreemd gegaan met dr. Morretti.
Oud 26-04-2009, 22:31
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Dat ja, en Luka vind ik ook een sukkel zo. Weken wegblijven van je vrouw en kind
ja echt he? Hij had toch op z'n minst kunnen vragen of Joe en Abby ook een tijdje naar kroatie kwamen of zelf tussendoor een week naar huis, maar gewoon echt wekenlang van huis wegblijven, terwijl je kind nog in het ziekenhuis heeft gelegen ook ik hoop dat het snel een beetje goedkomt want abby en luka zijn zo leuk als stel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Weer aan de drank en gisteren vreemd gegaan met dr. Morretti.
Au. Met Dr. Morretti ook nog 's
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 19:48
Verwijderd
Oh Abby toch... Ik zag het wel aankomen, maar hoopte echt dat het niet zou gebeuren. Ben benieuwd of Luka uberhaupt nog terug komt!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 11:06
Verwijderd
Ik vrees een beetje van niet eigenlijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten