Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
thanks voor alle tips, heeft zeker geholpen!
het gaat nu best goed tussen ons, het is nog steeds niet officieel maar het gaat beter en ik doe minder assertief. wat ik wel nog steeds moeilijk vind, is om me op school te gedragen als 'het vriendinnetje van' in de zin van veel naar hem toegaan en hem zoenen op school, terwijl ik wel heel erg gek op hem ben. hoe kan het dat zelfs nu ik heel veel bevestiging heb van hem, ik hem nog steeds op school niet als meer behandel dan andere jongens? en (hoe) kan ik dat veranderen? :$ xxx |
![]() |
|
Ik heb een zelfde soort situatie meegemaakt ruim twee jaar geleden. Mijn exvriend en ik zaten bij elkaar in de klas en hadden iets, maar in de klas merkten niemand aan ons dat we iets hadden en mijn vriendinnen zeiden toendertijd allemaal: ga er lekker heen joh, het is je vriend, maar ik durfde het niet. Ik was bang om me gelijk zo 'het vriendinnetje van' te maken. Ik denk dat je door het afspreken - buiten school om- geleidelijk dichter naar elkaar groeit. Ga in de pauze gewoon een keer bij hem zitten en praat wat met hem, je hoeft niet opeens uitgebreid gaan zitten te zoenen met hem midden in de aula, maar praten kan geen kwaad lijkt me?
Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86, deel 3 Uice | 334 | 04-07-2011 10:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rookverbod - The Sequel hhendrikxx | 133 | 01-12-2008 20:07 | |
[TV] Vanavond de NNJ bij NOVA! Prea|K | 158 | 13-08-2003 01:34 | |
Wat als... Sjoukie | 136 | 09-05-2003 19:26 | |
Psychologie |
ben ik slecht??? SickOfHumanity | 7 | 09-10-2002 21:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |