Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2011, 15:26
Sofiieee
Sofiieee is offline
Er zit een jongen in mijn klas. Ik vind hem echt ontzettend leuk. Ik weet ook eigenlijk wel zeker dat hij mij ook leuk vindt, want we hebben al heel vaak gezoend en in de vakantie een aantal keer afgesproken.
Maar nu we weer naar school gaan, durf ik hem haast niet aan te kijken en 'negeer' ik hem een beetje, terwijl ik dat echt totaal niet wil.. ik ben bang dat ik hem nu de indruk geef dat ik hem niet meer wil terwijl ik hem juist heel graag wil
Ik ben ook echt helemaal niet verlegen en als we afspraken ging het ook altijd prima, was heel leuk en gezellig en we kletsten en zoenden enzo, maar nu weer op school durf ik nauwelijks met hem te praten.
wat vooral heel irritant is dat al mijn vriendinnen aldoor gaan zeggen van 'hoe gaat het nou tussen jullie? is het nou al wat? waarom ga je niet naar hem toe' etc etc.
nu ga ik dus heel erg twijfelen of hij mij nog wel leuk vindt en blabla terwijl daar niet echt een reden voor is. het komt vooral denk ik doordat mijn vriendinnen en zijn vrienden enzo niet echt met elkaar omgaan en ik zelf ook niet in mijn eentje naar hem toe ga zeg maar.
Hebben andere mensen dit ook?
En waar ligt eigenlijk de grens tussen 'leuk vinden' en verliefd zijn?
alvast bedankt!
xxx

Laatst gewijzigd op 05-01-2011 om 15:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2011, 16:31
AzN
AzN is offline
Waarom moet jij degene zijn die op hem afstapt? Hij kan toch net zo goed ook naar jou toekomen? Maar maak 'm in ieder geval duidelijk waarom je 'm op school 'negeert', dat voorkomt misverstanden .

Wat betreft de grens tussen 'leuk vinden' en 'verliefd zijn': Ik denk dat je meerdere personen tegelijkertijd leuk kan vinden, zonder dat je méér van ze wilt. En ja, bij verliefdheid wil je misschien graag 'n relatie met diegene beginnen en dat gevoel heb je meestal bij slechts één persoon . Maar wie weet ligt die grens bij ieder persoon anders .
Oud 07-01-2011, 12:44
immortelle
immortelle is offline
ik denk dat je er het best eens met hem over praat. maar dan best niet op school
je kunt hem misschien vragen of hij verder wil met je of zo.
en negeert hij je ook op school misschien doordat je begint te twijfelen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Laat hem vooral weten dat je hem nog leuk vindt. Dat hoeft niet op school, dat kan ook via de telefoon, via sms, msn of email. Ik weet niet hoe jullie in de vakantie contact met elkaar hadden? Maar op die manier kun je hem ook laten weten dat je hem nog wel ziet zitten.
Vraag aan je vriendinnen of ze willen ophouden met vragen of het nog wat is tussen jullie. Vertel ze de waarheid of wimpel ze af met een smoesje. Als die druk er niet meer zo is, heb je een grote kans dat je hem op school wel gaat aanspreken
Oud 07-01-2011, 15:17
CelineB
CelineB is offline
Jaah, Hij kan Oowk Naar Jou Toe kome,, Mischien Moet je Na school Met Hem afspreken <-- Goed Idee
Oud 07-01-2011, 15:55
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Jaah, Hij kan Oowk Naar Jou Toe kome,, Mischien Moet je Na school Met Hem afspreken <-- Goed Idee
als je het zelf vindt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:58
CelineB
CelineB is offline
Ik heb Goeie Idee-en
Oud 07-01-2011, 21:18
Sofiieee
Sofiieee is offline
hij doet op school precies zoals ik zelf ook doe, niks meer dus dan oogcontact maken en af en toe een zinloos kletspraatje tussendoor.
in de vakantie krabbelden we, en op hyves zeg ik liever niet dat ik hem leuk vind :$ je weet maar nooit wie het leest..
maar er zit vooruitgang in, want vandaag vroeg ie wat ik vanavond ging doen enzo en hij kuste me op school. dus dat ie me niet leuk vindt is niet echt aan de orde meer denk ik..
maar alsnog blijf ik te verlegen/assertief/passief, however you call it, terwijl ik dat ten eerste niet wil en er ten tweede geen reden voor is.. want het was dus wéér hij die naar mij toe kwam, niet andersom..

maar in ieder geval thanks voor de hulp !
xxx
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 09:00
immortelle
immortelle is offline
misschien doet hij zoals jou omdat hij hetzelfde denkt als jij.
maar als hij je kust op school zit het idd wel goed denk ik.
maar als hij zijn best doet moet jij dat natuurlijk ook doen, anders zal hij het mss opgeven
omdat hij denkt dat het toch geen zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 10:13
hookee
hookee is offline
Vroegen zoenden (op de bek, niet op de wang) we alleen als we al een relatie hadden. Hoe zit dat nu tegenwoordig?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 14:20
Sofiieee
Sofiieee is offline
Citaat:
Vroegen zoenden (op de bek, niet op de wang) we alleen als we al een relatie hadden. Hoe zit dat nu tegenwoordig?
wanneer noem jij vroeger?
het is nu iig wel zo dat er op feesten héél veel wordt gezoend, en niet alleen door mensen die een relatie hebben
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 21:48
anne11112
anne11112 is offline
Citaat:
Er zit een jongen in mijn klas. Ik vind hem echt ontzettend leuk. Ik weet ook eigenlijk wel zeker dat hij mij ook leuk vindt, want we hebben al heel vaak gezoend en in de vakantie een aantal keer afgesproken.
Maar nu we weer naar school gaan, durf ik hem haast niet aan te kijken en 'negeer' ik hem een beetje, terwijl ik dat echt totaal niet wil.. ik ben bang dat ik hem nu de indruk geef dat ik hem niet meer wil terwijl ik hem juist heel graag wil
Ik ben ook echt helemaal niet verlegen en als we afspraken ging het ook altijd prima, was heel leuk en gezellig en we kletsten en zoenden enzo, maar nu weer op school durf ik nauwelijks met hem te praten.
wat vooral heel irritant is dat al mijn vriendinnen aldoor gaan zeggen van 'hoe gaat het nou tussen jullie? is het nou al wat? waarom ga je niet naar hem toe' etc etc.
nu ga ik dus heel erg twijfelen of hij mij nog wel leuk vindt en blabla terwijl daar niet echt een reden voor is. het komt vooral denk ik doordat mijn vriendinnen en zijn vrienden enzo niet echt met elkaar omgaan en ik zelf ook niet in mijn eentje naar hem toe ga zeg maar.
Hebben andere mensen dit ook?
En waar ligt eigenlijk de grens tussen 'leuk vinden' en verliefd zijn?
alvast bedankt!
xxx
hee meid.

Trek je niks aan van de vrienden en vriendinen
JIJ bent degene die iets van hem wilt en NIET hun.
Ik vind dat je gwn duidelijk moet zijn
Nee het is nog Niks, EN ik zeg wel als er iets is!
Echt duidelijk zijn. Dat is het beste.
heb toch zoo de pest aan als ze steeds gaan zeggen kijk je lover enz, is het nou al wat enz.
En ookal gaan ze dan zegge, omg chaggie zijnde vandaag? Zeg gwn ja van jullie gezeur word ik chaggie ja.
Dan zijn ze wel stil op dat gebied.

En spreek met hem af.
Praat niet over koetjes en kalfjes.
Meteen over dat niet willen negeren maar je het toch doet, en hij zal ook heus toe geven dat hij t ook nie wil op die manier.
Vraag gwn, zou je wel met me willen ofz?
En dan maar wachte op antwoord
als hij ondertussen, je probeert te zoenen ofzo. Er niet op ingaan, laat zien dat je het meent.

maar 1 ding, wees strak in je wil, denk goed na, en ga vooral je vriendinnen eens aanpakken. En denk maar eens aan jezelf.

Veel succes

miss vind je mijn aanpak te hard van stapel gaan, maar het beste om te bwijzen dat je het irri vind enzo.

Xxx
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 15:28
Sofiieee
Sofiieee is offline
thanks voor alle tips, heeft zeker geholpen!
het gaat nu best goed tussen ons, het is nog steeds niet officieel maar het gaat beter en ik doe minder assertief.
wat ik wel nog steeds moeilijk vind, is om me op school te gedragen als 'het vriendinnetje van' in de zin van veel naar hem toegaan en hem zoenen op school, terwijl ik wel heel erg gek op hem ben.
hoe kan het dat zelfs nu ik heel veel bevestiging heb van hem, ik hem nog steeds op school niet als meer behandel dan andere jongens? en (hoe) kan ik dat veranderen? :$
xxx
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 15:53
immortelle
immortelle is offline
leuk om te horen.
hoe je dat best veranderd zou ik niet weten.
gewoon naar hem toegaan zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 10:22
Yadee
Yadee is offline
Ik heb een zelfde soort situatie meegemaakt ruim twee jaar geleden. Mijn exvriend en ik zaten bij elkaar in de klas en hadden iets, maar in de klas merkten niemand aan ons dat we iets hadden en mijn vriendinnen zeiden toendertijd allemaal: ga er lekker heen joh, het is je vriend, maar ik durfde het niet. Ik was bang om me gelijk zo 'het vriendinnetje van' te maken. Ik denk dat je door het afspreken - buiten school om- geleidelijk dichter naar elkaar groeit. Ga in de pauze gewoon een keer bij hem zitten en praat wat met hem, je hoeft niet opeens uitgebreid gaan zitten te zoenen met hem midden in de aula, maar praten kan geen kwaad lijkt me?

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten