Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan je vriendinnen vragen heeft, als je t mij vraagt, echt geen zin.
Als zij zeggen dat hij dat wel heeft gedaan en hij zegt van niet; wie moet je dan geloven? Vraag het hem op de man af. Als hij zegt van niet en jij gelooft dat, prima. Als hij zegt van niet, en je gelooft m niet; bedenk dan of je met een kerel wilt zijn die tegen je liegt. En als hij zegt van wel, dan kun je m vragen of hij t voortaan even wilt laten of er een punt achter zetten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind de opmerking "hij schuurt met iedereen" en de daaropvolgende gegeven reactie "ze is er toch niet" wel èrg duidelijk om gelogen te zijn. Of denk je dat één van de "klikkers" interesse heeft in jouw vriendje? Zonee, waarom uitgaan van liegen? Temeer omdat Akhlys het al normaal schijnt te vinden.
Blijkbaar ben jij zijn vaste schuursponsje, maar als hij een ander kan vinden om z'n kraan te laten glimmen is dat voor hem net zo makkelijk. Even recht op de man af vragen lijkt me het beste, geef hem geen namen van wie je het hebt gehoord, laat hèm praten en trek je conclusies. Stel hem regels of laat 'm los, je eigen gevoel zegt al dat er iets niet klopt. |
![]() |
|
Hmm, ik heb gezien wat schuren tegenwoordig betekent en als mijn vriendje dat met andere meisjes zou doen zou ik toch heel serieus overwegen om een einde te maken aan de relatie. Zeker als hij het doet onder het mom van "ze ziet het toch niet". Echt heel erg respectloos zou ik dat vinden en in mijn ogen is het vreemdgaan.
||
Citaat:
![]() En dat gewoon dansen met andere meiden doet m'n vriendje niet eens, alleen met z'n eigen vrienden of met mij. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vrienden praten bad over mijn crush. Nite | 5 | 21-01-2016 20:15 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op de beste vriend van mijn vriendje vibi | 5 | 21-12-2014 18:39 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend stallkt me via pc...? @Moon | 47 | 22-12-2002 11:36 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 |