Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2002, 08:04
@Moon
@Moon is offline
Hoi, t zit zo. Ik heb al een paar maanden een vriend. En t broertje van een vriendin van mij heeft mijn vriend op msn toegevoegd. Laatst zei hij dat mijn vriend alles kan zien wat ik op mijn pc aan het doen ben. Dat heeft mijn vriend tegen hem gezegd en zei nog dat ie t tegen niemand mocht vertellen (heeft ie toch gedaan, heel goed van m want k hoor t te weten). t is dus vrijwel zeker dat ie regelmatig op mijn pc zit. Maar t probleem is mijn vriend ontkent alles. Ik heb zo'n programmaatje te weten Remoter Administrator, een programma dat je iem. anders even je comp. even kan laten overnemen soms wel handig als je hulp nodig hebt op je comp. Daarvoor heeft hij mijn ip adres nodig maar t vreemde is ik heb geen vaste ip nr. Die verandert telkens. Maar volgens dat broertje van die vriendin kan ie ook op n ander manier achter mn ip nr komen bv door bestanden naar elkaar te verzenden of via afluisterapparatuur ofsow op pc. Ik snap er werkelijk nix meer van. k weet ech nie meer wat ik nou moet geloven en wat niet. Stel dat ie echt regelmatig op mijn pc zit...wat dan?? En ik wil m nie kwijt Mijn vriend kom zo dadelijk bij me langs. Ik zou nie weten wat ik moet doen als t ech heeft gedaan. Iemand tips????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2002, 08:46
Gup
Gup is offline
oi,

zo'n programma bestaat dus wel en t klopt ook dat hij dan altijd op je pc kan kijken als jij hem aan hebt staan..
Ik weet dit omdat mijn vriend dit progje namelijk ook gehad heeft..(maar nooit bij mij gebruikt heeft hoor!!!)
Hij kan je hele computer besturen, in al je bestanden kijken en dus ook op het moment dat jij een wachtwoord intypt, deze zien..
Maar wat je ertegen kunt doen weet ik eigenlijk niet...volgens mij krijg je het doordat je ooit een bestandje van hem geaccepteerd hebt. Dus dat bestandje moet nog steeds in je pc staan..als je die verwijderd, is het geloof ik weg...

Succes!

Kusje Gup
Oud 19-12-2002, 08:55
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Het is inderdaad mogelijk dat je vriend steeds op je computer inbreekt, maar ik zou zeggen 90% kans dat dat broertje van die vriendin het verzonnen heeft, of dat je vriend zit te bluffen tegen dat ventje.

Vertel gewoon dat je gehoord hebt dat hij op je computer inbreekt en vraag hem of dat echt zo is. Waarschijnlijk zegt hij t wel eerlijk en anders kan je best zien of hij liegt en dan weetje waar je aan toe bent.
Oud 19-12-2002, 09:07
Dminor
Dminor is offline
Precies, wat Wallie hierboven al zegt: vraag hem ernaar. Je komt er altijd ergens mee. Je zult hem hierdoor echt niet kwijtraken. Maar ja, als hij het echt heeft gedaan/doet loopt het vertrouwen in elkaar natuurlijk wel een deuk op. Daarom zal hij proberen alles eraan te doen om jou het niet te weten te laten komen. IP-adres krijg je ook via de mail binnen trouwens.
Oud 19-12-2002, 09:25
@Moon
@Moon is offline
Ik heb t hem gisteren gevraagd (weliswaar via foon) maar hij ontkent gewoon alles. HIj zegt dat ie mij niet kan 'hacken' omdat mijn ip nr telkens verandert, maar ja kan misschien natuurlijk ook op tig andere manieren. Hij is tenslotte engineer in microsoft

Citaat:
IP-adres krijg je ook via de mail binnen trouwens.

Ik stuur hem haast nooit mailtjes, k spreek m heel vaak gewoon op msn. Dus dat kan ook nie. Maar ja... k zie m zo over een uur..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Gup schreef:
Ik weet dit omdat mijn vriend dit progje namelijk ook gehad heeft..(maar nooit bij mij gebruikt heeft hoor!!!)
...dat denk jij

Citaat:
@Moon schreef:
Ik stuur hem haast nooit mailtjes, k spreek m heel vaak gewoon op msn. Dus dat kan ook nie.
owh? Met msn valt ook je ip te achterhalen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Alleen bij file-transfers.

De standaard MSN verbinding is niet peer-to-peer, maar gaat via een centrale server. Bij ICQ kun je het wel zien.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
owh? hoe dan??
Als dat echt zo is dan ga ik de persoon die onder jou postte wurgen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:10
GrayBurn
GrayBurn is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
owh? hoe dan??
Als je bij MSN een file gaat versturen, word er wel een directe verbinding gelegd. Normale berichten versturen gaat altijd via tussengelegen servers.
Oud 19-12-2002, 11:12
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef:
Hoi, t zit zo. Ik heb al een paar maanden een vriend. En t broertje van een vriendin van mij heeft mijn vriend op msn toegevoegd. Laatst zei hij dat mijn vriend alles kan zien wat ik op mijn pc aan het doen ben. Dat heeft mijn vriend tegen hem gezegd en zei nog dat ie t tegen niemand mocht vertellen (heeft ie toch gedaan, heel goed van m want k hoor t te weten). t is dus vrijwel zeker dat ie regelmatig op mijn pc zit. Maar t probleem is mijn vriend ontkent alles. Ik heb zo'n programmaatje te weten Remoter Administrator, een programma dat je iem. anders even je comp. even kan laten overnemen soms wel handig als je hulp nodig hebt op je comp. Daarvoor heeft hij mijn ip adres nodig maar t vreemde is ik heb geen vaste ip nr. Die verandert telkens. Maar volgens dat broertje van die vriendin kan ie ook op n ander manier achter mn ip nr komen bv door bestanden naar elkaar te verzenden of via afluisterapparatuur ofsow op pc. Ik snap er werkelijk nix meer van. k weet ech nie meer wat ik nou moet geloven en wat niet. Stel dat ie echt regelmatig op mijn pc zit...wat dan?? En ik wil m nie kwijt Mijn vriend kom zo dadelijk bij me langs. Ik zou nie weten wat ik moet doen als t ech heeft gedaan. Iemand tips????
Nou daar kom ik met mijn verstand van computers lol
Je kunt er natuurlijk allerlei "leuke" spelletjes van maken door dingen op je computer te gaan doen waar hij eigenlijk wel over MOET beginnen tegen jou, maar dat is natuurlijk ook weer niet zo slim.
Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je hier 100% eerlijkheid over wilt, het is toch belachelijk dat je je vriend met zoiets niet kunt vertrouwen.

En vervolgens zou ik dat remoter administrator ding van je computer afgooien en proberen op te zoeken wat dat andere bestandje is en dat ook van je computer afgooien.

suc6
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:13
GrayBurn
GrayBurn is offline
Ik denk dus dat die vriend wel degelijk iets gedaan zal hebben; het klinkt alsof die echt op geilt om iemands computer te kunnen bekijken. En niets is spannender dan de computer van je vriendin stiekem bekijken.

En natuurlijk weet die dat het een 'zware overtreding' is en gaat die het echt niet zeggen.

Je moet iemand in je vriendenkring die veel van computers weet is laten kijken of die sporen kan vinden van een trojan of ander programma.
Oud 19-12-2002, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
owh? hoe dan??
hoezo zal je hem dan wurgen?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:00
Kinky
Kinky is offline
Gebruik een firewall. Op deze manier kun je zien wat er voor internetverkeer er is op je computer, en kun je bepaalde programma's verbieden op verbinding te maken. etc. etc.

meer info:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=310172

En een programma als norton AntiVirus die controleert ook op trojan horses (kleine programma;s die poorten open proberen te zetten)

succes er mee!!

Greetzz
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Kinky schreef:
Gebruik een firewall. Op deze manier kun je zien wat er voor internetverkeer er is op je computer, en kun je bepaalde programma's verbieden op verbinding te maken. etc. etc.

meer info:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=310172

En een programma als norton AntiVirus die controleert ook op trojan horses (kleine programma;s die poorten open proberen te zetten)

succes er mee!!

Greetzz
lol...dat ik daar niet eens aan dacht
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:17
GrayBurn
GrayBurn is offline
Citaat:
Ik schreef:
lol...dat ik daar niet eens aan dacht
Misschien omdat @Moon nog net begrijpt wat een IP address is en je dondersgoed moet weten wat je doet, wil je profijt halen uit een firewall?

Anders is het alleen maar een onnodige last.
Oud 19-12-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
GrayBurn schreef:
Misschien omdat @Moon nog net begrijpt wat een IP address is en je dondersgoed moet weten wat je doet, wil je profijt halen uit een firewall?

Anders is het alleen maar een onnodige last.
Het hangt ervanaf wat je verstaat onder "dondersgoed weten wat je doet"

Ik gebruik een firewall die alles blokkeerd, behalve waarvoor ik expleciet teostemming voor heb gegeven dat het mag. Nouja, als je dan maar geen vage programma's toelaat, dan kan er weinig misgaan. Maar oke, als je wat minder verstand van computers hebt, dan kan dat nog misgaan ja
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:42
GrayBurn
GrayBurn is offline
Citaat:
Ik schreef:
Maar oke, als je wat minder verstand van computers hebt, dan kan dat nog misgaan ja
Je moet verstand hebben van IP en poorten en ongeveer weten, of kunnen raden, wat een programma doet als die met internet gaat praten. Je moet bv. weten dat FTP niet een maar twee kanalen opent. Dat HTML by default over poort 80 gaat. Dat Poort 139 voor je NetBIOS is en dat je die alleen locaal beschikbaar moet houden. (Heb je geen firewall voor nodig). Dat soort shit.

Een verkeerde beslissing in je firewall en het kan je kopzorgen opleveren.

..

( en dit heb ik allemaal gezien bij andere mensen; zelf heb ik nog nooit een firewall geinstalleerd. Ik zou bij god niet weten wat ik wil .. dichtgooien)
Oud 19-12-2002, 12:45
Verwijderd
Citaat:
GrayBurn schreef:
Je moet verstand hebben van IP en poorten en ongeveer weten, of kunnen raden, wat een programma doet als die met internet gaat praten. Je moet bv. weten dat FTP niet een maar twee kanalen opent. Dat HTML by default over poort 80 gaat. Dat Poort 139 voor je NetBIOS is en dat je die alleen locaal beschikbaar moet houden. (Heb je geen firewall voor nodig). Dat soort shit.

Een verkeerde beslissing in je firewall en het kan je kopzorgen opleveren.

..

( en dit heb ik allemaal gezien bij andere mensen; zelf heb ik nog nooit een firewall geinstalleerd. Ik zou bij god niet weten wat ik wil .. dichtgooien)

Zoals ik al zei:
Ik heb alles dichtgegooid, behalve een aantal poorten die exclusief door bepaalde programma's mag worden gebruikt.
Niets kan dus verbinding maken, behalve die programma's over die bepaalde poorten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:48
GrayBurn
GrayBurn is offline
Citaat:
Ik schreef:
Zoals ik al zei:
Ik heb alles dichtgegooid, behalve een aantal poorten die exclusief door bepaalde programma's mag worden gebruikt.
Niets kan dus verbinding maken, behalve die programma's over die bepaalde poorten.
Ik twijfel ook niet dat jij het goed kan

Maar we hebben het hier nu over @moon en haar probleem.
Oud 19-12-2002, 12:49
Verwijderd
Citaat:
GrayBurn schreef:
Ik twijfel ook niet dat jij het goed kan

Maar we hebben het hier nu over @moon en haar probleem.
lol
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 13:44
a new noise
a new noise is offline
18 jaar ....?

2 words

GROW UP
Oud 19-12-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
18 jaar ....?

2 words

GROW UP

zolang je zelf opmerkingen blijft maken zoals je nu doet zeg ik tegen jou: "Grow up!"

hm...dit kan ik eigenlijk niet zeggen. Het is net zoals:

onderstaande is waar
bovenstaande is niet waar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:26
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
En vervolgens zou ik dat remoter administrator ding van je computer afgooien
Dat heb ik gedaan. Maar nog iets. Stel dat hij op mijn pc zit met Remoter Administrator dan kan ik zien of dat programma aanstaat, dan is ie rood, maar hij is altijd blauw geweest dus hoe kan het dan dat ie op mijn pc zit?

Citaat:
Ik heb Norton AntiVirus, maar k heb nooit een melding gekregen dat iemand mijn poorten open probeert te zetten
Kans dat ie t dus toch nie heeft gedaan????
Ik heb m daarnet gezien. Ik heb t met m erover gehad maar hij zei dat ie t gewoon niet heeft gedaan en dat dat broertje van die ene vriendin uit zn nek zit te lullen.
Hij zei dat dat broertje hem telkens vroeg hoe je iemand moest hacken (omdat mijn vriend heel veel van computers weet, hij is mcse'er). Toen heeft mn vriend dat programmaatje naar m gestuurd en uitgelegd wat dat ding kan. Hij zei ook dat hij op een gegeven moment tegen hem had gezegd dat ik dat programma ook had en dat hij 1 keer mijn computer heeft overgenomen. Die ene keer wist ik het zelf want ik snapte ff iets niet en heb ik zijn hulp ff ingeschakeld via dat RadMin (daarna heb ik dat ding nooit meer ingeschakeld). Mijn vriend zegt dus dat dat broertje waarschijnlijk uit die gesprekken onterecht heeft afgeleid dat hij regelmatig op mijn computer zit
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:29
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Wat een geil idee. Top van je vriendje.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:30
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Even serieus nu;

Misschien moet je eerst doen alsof je hem gelooft en dan eens een gesprek aanknopen met een vriendin [via msn] waarin je zegt dat hij vreselijk uit zijn mond stinkt en dan kijken of hij de volgende keer kauwgum in zijn mond heeft. OID.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2002, 15:34
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Even serieus nu; Misschien moet je eerst doen alsof je hem gelooft en dan eens een gesprek aanknopen met een vriendin [via msn] waarin je zegt dat hij vreselijk uit zijn mond stinkt en dan kijken of hij de volgende keer kauwgum in zijn mond heeft. OID.

En dit noem jij serieus?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:41
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
@Moon schreef:

En dit noem jij serieus?
Natuurlijk;
wat is daar mis mee?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:46
@Moon
@Moon is offline
Vage tip dan. t zal wel weer aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef:
Vage tip dan. t zal wel weer aan mij liggen
ja dat lijkt een beetje op wat ik zei:
Citaat:
Je kunt er natuurlijk allerlei "leuke" spelletjes van maken door dingen op je computer te gaan doen waar hij eigenlijk wel over MOET beginnen tegen jou, maar dat is natuurlijk ook weer niet zo slim.
Als hij ziet wat je doet dan ziet ie toch dat je dat tegen die vriendin zegt
Dus dan begint hij er misschien over tegen jou of whatever.
Dat bedoelde Jij-Jij ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 16:53
@Moon
@Moon is offline
Dus dan zou ik dat klote ding dat ik uit mn computer heb geflikkerd weer moeten installeren
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:05
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef:
Dus dan zou ik dat klote ding dat ik uit mn computer heb geflikkerd weer moeten installeren
nee joh
Nou niet meer

Laat er maar lekker uit, da's veel slimmer
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:16
Verwijderd
Wat voor een internetaansluiting heb je eigenlijk?

Je zou ook kunnen kijken naar extreem dataverkeer. Indien dat het geval is, zonder dat je zelf extreem bezig bent, dan is dit een heel sterke aanwijzing dat er meer aan de hand is...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik kan je wel zeggen dat het inderdaad kan, want bij mij is het ook wel eens gebeurd. en inderdaad, dat gaat ook als je bestanden naar elkaar verstuurd. zo gebeurde het bij mij. mijn computer was heel volledige gecrasht daarna (dankzij die gozer ) en heb toen een tijdje niet meer op internet gezeten en toen was hij weg.

tja, als je vriend zoiets inderdaad doet, wat wel erg triest is, zul je het toch proberen uit hem te krijgen. ik zou echt goed kwaad worden als ik zoiets zou horen! zoiets doe je gewoon niet! hij heeft duidelijk weinig vertrouwen in je.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 00:29
ExcaliburDexter
ExcaliburDexter is offline
Ok hoe kun je het oplossen.

Remote Admin 2.1 werkt standaard via poort 4899.

Als je Alt Ctrl Del inslaat en dan gaat naar Processen dan moet daar ergens Radmin.exe bijstaan. staat deze er niet dan kan hij niet via Remote Administrator je pc overnemen/bekijken.

Staat deze er wel bij dan ga je naar start--> uitvoeren en typt daar Msconfig in (enter daarna). In dit scherm ga je naar het rechtse tabblad (opstarten). In de lijst van dat tablad staat ergens Radmin, wat je nu doet is heel simpel het vinkje weghalen en opnieuw opstarten.

Hoe kan hij aan je IP komen?

1) Je stuurt via outlook een mailtje

2) Via ICQ / IRC

3) Via MSN bestandenversturen/videogesprek/voicegesprek (via MSN chatten is het niet mogenlijk een ip te achterhalen (zoals hier al gezegd werd)

4) scannen (Iedere provider heeft een IP pool als jij je aanmeld krijg je een ip uit die pool (geld natuurlijk niet voor vast ip). een ip pool bestaat meestal uit 253 Ip's voor een bepaalde regio (kan ook meer zijn denk aan 5 * 253) wat hij nu gaat doen is in die ranges van die provider scannen naar een pc met jouw naam (die weet hij ondertussen al) en hij heeft je gevonden.

Wat kun je het beste hier tegen doen?
Een firewall installeren, de firewall controlleert iedere verbinding die van buiten naar binnen wilt, als jij iets van een programma waar je nog nooit hebt van gehoord ff opzoeken bij google en blokken klaar Een virusscanner doet hier dus niks aan!

5) hij heeft je pc geinfecteerd met een trojan. Deze Trojan maakt een verbinding van binnen naar buiten waardoor hij door de meeste firewalls heen komt. Hiertegen helpt wel een virusscanner.

belangrijke programma's

Adaware (gratis)
Zonealarm (gratis) (firewall)
Norton virus 2003 (kost wat maar is zeer goed)
Norton Firewall 2003 (kost ook wat maar is ook heel goed)

voor de websites moet je maar ff de naam op google intypen

Ik gebruik zelf ook Remote administrator om mijn server te besturen, je kunt alles van de remote pc regelen behalve het aanzetten. Daarbij vind ik het erg lame van je vriend als hij dit gebruikt om je te "bespieden" ik zou het nog niet eens in mn hoofdhalen om dit bij mijn vriendin te doen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 09:44
snoopy
snoopy is offline
heeft-ie deze topic niet gelezen dan? Als-ie alles wat je op de computer doet meeleest?
Oud 21-12-2002, 09:54
a new noise
a new noise is offline
sorry hoor maar ik blijf erbij : wat is dit kinderachtig
Oud 21-12-2002, 10:36
G.T.C.
G.T.C. is offline
Zou de vraag niet moeten zijn; hoe kom ik er achter of hij mij echt zit te bespioneren, in plaats van, hoe hou ik het tegen

Als het je vriend is, kan je hem toch gewoon vertrouwen
Oud 21-12-2002, 12:49
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
sorry hoor maar ik blijf erbij : wat is dit kinderachtig
op wie of wat slagen die posts van jou eigenlijk?
als je niks zinnigs te zeggen hebt, blijf dan aub weg!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 13:05
Dminor
Dminor is offline
Go angel!

Ohw, moet ik nou ook weg?
Oud 21-12-2002, 14:14
Studentje
Studentje is offline
Er is een manier om er achter te komen of hij echt meeleest. Gewoon een relatie met iemand anders voorwenden, door vunzige emailtjes te sturen naar een vriendin van je die een mooi hotmail adres heeft aangemaakt.

Het is alleen niet erg subtiel.
Oud 21-12-2002, 16:29
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Wat voor een internetaansluiting heb je eigenlijk?
k heb kabelinternet; wanadoo

Citaat:
heeft-ie deze topic niet gelezen dan? Als-ie alles wat je op de computer doet meeleest?
Ik heb dat programmaatje er al uitgegooid, dus kan hij t ook niet meer zien... tenminste als ie niet nog meer spyware op mijn computer heeft gegooid......

Citaat:
Zou de vraag niet moeten zijn; hoe kom ik er achter of hij mij echt zit te bespioneren, in plaats van, hoe hou ik het tegen
Ja. Daar zit ik nogal mee. Ik d8 eerst dat ie t niet heeft gedaan maar dat broertje beweert dat ie t echt zeker weet dat mn vriend t wel heeft gedaan. ik weet t nu ook nie meer. ik heb nu onwijse ruzie met mn vriend en t dreigt zelfs uit te gaan
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:15
Dark Angel
Dark Angel is offline
Hmm. Misschien moet je er tegenover je vriend over stoppen nu. Als het gewoonweg niet waar is, kan ik me voorstellen dat het vreselijk is als je hem niet geloofd.

Wat ik wel zou doen is a) een programma als Window-washer over je computer halen (dit spoort allerlei trojans en andere nasties op) en b) m'n computer her-installeren.

Als je vriend er niets mee te maken heeft heb je toch een mooie 'schone' computer, en als hij dat wel heeft dan is dat dus per direct gestopt.
Oud 21-12-2002, 18:59
Optima
Optima is offline
herkenbaar.

Ik had ookeen vriend die me continu aan het checken was. In het begin totaal onterecht, later wat meer begrijpelijk.

Maar het punt is gewoon: hij vertrouwd je niet of is ziekelijk bemoeizuchtig

maak hem dit duidelijk, en stel een deadline
Oud 21-12-2002, 19:33
Verwijderd
Kick the sick bastard. Als t echt waar is dat hij jouw bespioneert dan had ie 5 sec om t veld te ruimen. Alleen als hij zegt van niet dan is t de een z'n woord tegen de ander z'n woord. En dan is de vraag wie geloof je en wie geloof je niet.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
hij vertrouwd
Volgens mij ben jij het lachertje van de faculteit.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:16
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Volgens mij ben jij het lachertje van de faculteit.
Je zou voor de grap eens op haar postst moeten zoeken
Oud 22-12-2002, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Je zou voor de grap eens op haar postst moeten zoeken
'posts'

Voor de rest is dit nogal offtopic.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat: