Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
[irritant huppelkutje]Ik ga gewoon van die dag genieten, alsof het mijn laatste is. Zo doe ik dat altijd namelijk! [/irritant huppelkutje]
nu even serieus. I seriously don't care! Deaud gaan we allemaal een keer, waarom moeten mensen daar toch altijd van die drama's omheen verzinnen. Ik hoop dat als er dan toch iets gebeurt, dat het dan iets is zodat alle moeilijk domme mensen een beetje opgeschort worden, zou dan wel fijn zijn ja.
|
achterlijke logica ook weer, de kalender van e mayas houd op in 2012 nou en.
Onze huidige kalender kan oneindig lang door blijven lopen (aangezien wij er natuurlijke getallen voor gebruiken, en er dus altijd een volgend getal is), en toch geloof ik evenmin dat wij voor altijd zullen bestaan omdat onze kalender nooit eindigd. Kortom de logica erachter slaat nergens op
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat versta je onder eindigtijdgelovig in feite? Dat de aarde niet eeuwig zal bestaan of dat de aarde binnen ons leven zal vergaan? Volgens mij is dat een gigantisch verschil: ik geloof bv. niet dat de aarde binnen mijn leven zal vergaan (weliswaar zie ik de aarde verder aftakelen binnen mijn leven), maar ik ben niet van mening dat de aarde eeuwig zal bestaan. Er bestaan al jaren modellen die voorspellen dat over 4.5 miljard jaar de zon door de brandstof door zal zijn en dus in het volgende stadium komt als ster (van die grootte): een rode reus. Het is dan zeer goed mogelijk dat de aarde gewoon opgeslokt zal worden door de toename van het volume van de zon. Andere modellen voorspellen dan weer dat `al' over 1 miljard jaar de temperatuur hier op aarde quasi onleefbaar geworden zal zijn (i.e. verdampen van al het water) doordat de zon ook meer warmte afgeeft. In die zin: de levensduur van de aarde is ook gewoon eindig, die van het heelal mogelijk ook; maar volgens mij meer dan lang genoeg om er mij geen zorgen over te moeten maken (en als het einde der tijden dan toch morgen (of in 2012) zou gebeuren, wel, dan zien we dat dan wel).
Laatst gewijzigd op 27-02-2011 om 12:22. Reden: Correctie van mathfreak |
![]() |
||
Citaat:
@ILUsion: Stel dat het 5% van de Nederlanders is, dan is dat nog steeds een behoorlijk aantal hè ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|