Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zijn heel veel slechte horrorfilms die ik op jonge leeftijd serieus goed vond, zoals de Friday the 13th-serie en nog allerlei titels die ik inmiddels vergeten ben.
Ook hield ik van nu-metal en vond ik Radiohead een supergoede band.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nicknames met cijfers of leestekens in plaats van letters op sommige plaatsen. Ik kon dat zelf nooit bedenken en ik was ZO JALOERS op mensen die dat wel hadden.
Afwijkende spellingen zoals kewl. Wijde ribbroeken. Trollen op ICQ en Ilse chat. Op de Ilse chat deed ik alsof ik zestien was en heel grote borsten had en eigenlijk niet op de computer mocht omdat mijn ouders strenggelovig waren, en dan jongens laten sekschatten met me (ik typte alleen op gezette tijden 'ohhh jaaaa'), en afspraakjes met ze maken waar ik natuurlijk nooit kwam opdagen (en die jongens in kwestie waarschijnlijk ook niet). Op ICQ had ik hele complotten samen met klasgenoten, dan keken we hoe veel idiote dingen we iemand wijs konden maken voordat ze ons niet meer geloofden (in die tijd kon je daar nog heel ver in gaan). Boekenseries van het soort dat meisjes van twaalf nu eenmaal tof vinden, zoals De Babysittersclub, Droomvriendinnen, Bianca en de paarden en De Drieling. Laatst gewijzigd op 04-02-2011 om 14:42. |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG, ja, De Drieling! Ik had daar vroeger één boek van, De Drieling knapt het op, en ik vond dat zo fantastisch. Dat ze met z'n drieën een heel huis gingen opknappen als cadeautje voor een tante ofzo. En ik vond ze toen zo gaaf en zelfstandig enzo <3
En natuurlijk ook De Olijke Tweeling, iets ouder maar ook heel fijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hier een tijdje over nagedacht, en het enige wat ik kan verzinnen is dat ik het vroeger tof vond om brandnetels te eten
![]() Verder kan ik niks bedenken. Natuurlijk, sommige kleren die ik droeg toen ik vijf was vind ik nu niet meer zo mooi, maar ik droeg ook wel echt zakken. Bij wijze van spreken. En ik had vroeger wel artiesten die ik toen ge-wél-dig vond (ik adoreerde iedereen die aan het Songfestival had meegedaan, bijvoorbeeld, en kon het hele oeuvre van Dima Bilan meezingen), maar als ik dat nu luister, vind ik het hoogstens niet meer zo geweldig. Maar wel een beetje sentimenteel. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vond de boekenserie kippenvel altijd wel leuk. Ging eruit toen ik een jaar of 13-14 was.
Op gebied van muziek, tv en games is er weinig veranderd. Zo vertelde mijn moeder dat ik op heel jonge leeftijd altijd mee probeerde te zingen met bijv another day in paradise. Ik vind jaren-80 muziek nog steeds leuk. Wel is er sinds kort een remix van een heel oud nummer dat ik echt 20 jaar niet meer heb gehoord maar op 5-jarige leeftijd helemaal geweldig vond. Ik vind het juist wel leuk om die weer eens te horen. En toen ik een jaar of 14 was kwam de trance sector op met bijv. DJ Tiësto. Zijn oude nummers vind ik nog steeds leuk, maar zijn recentere nummers vind ik bagger. Ook vind ik spelshows nog steeds leuk. Ik keek altijd programma's als de postcode loterij record show, daar mocht ik speciaal voor opblijven. Of Ron's honeymoon quiz. Op gamesgebied is de interesse verschoven van platformers als mario en donkey kong naar RTS en RPG zoals starcraft of diablo. Ik was ook heel erg fan van hutten bouwen, zowel binnen als buiten, maar dat ging er op 15-jarige leeftijd uit.
||
Citaat:
![]()
|
Ik was vroeger een Ninja Turtle. Leonardo, want ik had zo'n blauw bandje om m'n ogen en ook een gigantisch lichtgevend/geluidmakend schild op m'n rug.
Zo rende ik door de straat met m'n turtle schoenen, turtle trui, turtle horloge en turtle zwaard. En ik had een boek met kartonnen maskers, zodat ik er ook uit kon zien als 'biebop' 'roksteddie' of 'Swedder' (ik kon toen nog geen 'Shredder' zeggen). En als ik klaar was met buitenspelen ging ik binnen het Ninja Turtle spel spelen op de NES.
Spoiler
Nu, 20 jaar later, ben ik gelukkig iets minder obsessief. Ik heb nog wel af en toe het liedje van het select-scherm in m'n hoofd. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Batave en Little Phoebe
ik bedoelde de ![]() ![]() Ik ben tot mn 12/13 zelfs nog fan geweest van Disney en nu hangt mn kamer er ook nog wel vol mee maar spaar ik het niet meer ofzo en ben ik er minder mee bezig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
gevoel van onmacht methrowrocks | 15 | 03-07-2012 22:57 | |
Liefde & Relatie |