Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2011, 16:49
Verwijderd
Hoi,

Ik ben 14 en weet redelijk veel van computers af. Ik wil nu mensen gaan helpen met pc's (Windows installeren e.d.) Maar waar moet ik op letten? Wat mag ik maximaal verdienen? hoe zit het met de belastingdienst, KvK enz?

Ik ben ook al hard bezig met een site op te zetten, zie hier!

Wat vinden jullie van de prijzen? te duur? te goedkoop?

Kortom alle TIPS welkom

David,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2011, 16:56
brands
brands is offline
Je site ziet er goed uit, wat mij wel opvalt is dat onder welkom en wie ben ik bijna ongeveer hetzelfde staat, dus misschien kun je dat nog aanpassen.
Oud 18-01-2011, 18:34
Verwijderd
Ik vind het er ook mooi uit zien. Gewoon mooi rustig, niet te druk. Als ik niet in Friesland woonde zou ik je zo bellen .
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 18:59
Verwijderd
ghehe ik wist dat de site er mooi uitziet Edit <- dat klinkt zo tjah ego ofzow

@brands daar zit ik zelf ook nog over te denken wil bij wie ben ik de tekst nog wat uitgebreider maken zodat er meer verschil komt tussen welkom en wie ben ik.

Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 08:09
Adore
Adore is offline
Bij welkom zou je kwijt kunnen hoe je site werkt. Je kunt er voor zorgen dat mensen daar meteen weten of ze bij jou aan het juiste adres zijn of niet.
Bij wie jij bent, een korte beschrijving van jezelf, zodat mensen een beeldvorming hebben. Dat werkt positief. Hou het in het midden, ze hoeven niet je halve prviéleven te kennen.
Onder een extra kop zou ik vooral aandacht geven aan je bedrijf. Dus niet aan wie jij bent, maar je bedrijf. Mensen zoeken je diensten, niet jou persoonlijk. Maak het zakelijker, leg de nadruk op datgene wat jij wil gaan doen, wat je voor mensen kunt betekenen.
Reken je voorrijkosten? Je hebt weliswaar geen auto o.i.d., maar als jij moet betalen voor een ander vervoermiddel dan je fiets, zou ik dat meerekenen in de prijs.

Laatste:
Citaat:
Heeft u problemen met u pc?
Citaat:
Dus woont u in Utrecht en heeft u problemen met u computer?
Citaat:
Op alle diensten geld No cure, No pay!

Denk aan je spelling, dit staat niet erg professioneel.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 09:01
Verwijderd
en je begint een onderneming. Registreer hem bij de handelsregister. de rest wijst zich zelf uit.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 15:40
Verwijderd
Adore: thx voor je tips ik ga er zo snel mogelijk naar kijken

Edit
Citaat:
Reken je voorrijkosten? Je hebt weliswaar geen auto o.i.d., maar als jij moet betalen voor een ander vervoermiddel dan je fiets, zou ik dat meerekenen in de prijs.
In principe kan ik in Utrecht overal komen met de fiets, buiten Utrecht werk ik niet

Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 20:29
Verwijderd
Ik heb nu zo veel mogelijk aangepast maar begreep je niet helemaal

wat bedoel je precies hiermee?

Citaat:
Onder een extra kop zou ik vooral aandacht geven aan je bedrijf. Dus niet aan wie jij bent, maar je bedrijf. Mensen zoeken je diensten, niet jou persoonlijk. Maak het zakelijker, leg de nadruk op datgene wat jij wil gaan doen, wat je voor mensen kunt betekenen.
ik leg toch uit op de pagina diensten wat ik voor mijn klanten kan betekenen? Of snap ik je nu verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 21:58
Eryc
Eryc is offline
Waarschijnlijk bedoelt men hier een verhalend stukje tekst, over wat je kunt, wilt enzo.
De pagina diensten e.d. kun je beter als prijslijst gebruiken.
Dus: opsomming, schematisch overzicht van je werkzaamheden.

en: al eerder gezegd: check je spelling even. geld op die pagina = geldt (3e, ev)

Verder een tip: schrijf in de lijdende vorm, in plaats van de actieve, dus bijv.
Met deze service maak ik u computer helemaal klaar voor gebruik.
naar: Met deze service wordt uw computer helemaal klaar voor gebruik gemaakt.
Oud 20-01-2011, 09:18
Adore
Adore is offline
Citaat:
Adore: thx voor je tips ik ga er zo snel mogelijk naar kijken

Edit

In principe kan ik in Utrecht overal komen met de fiets, buiten Utrecht werk ik niet

Wat zie je als Utrecht? Want als je naar de stad Utrecht kijkt, kun je een eind moeten fietsen van Kanaleneiland naar Overvecht. Of, om het wat minder krachtwijkerig te laten klinken, van Utrecht-West tot de Uithof.
Als mensen dit opvatten als alle gemeentegrenzen van Utrecht, dan kun je ook gevraagd worden vanuit Utrecht Terwijde, Vleuten of de Meern.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 13:27
Verwijderd
ah ja damn niet aan gedacht

Ik denk hier nog ff over
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 15:48
Balance
Balance is offline
Bij 'Wie ben ik?' zou je ook een foto'tje kunnen plaatsen. Je komt bij mensen thuis over de vloer en sommige mensen vinden het fijner om dan eerst een gezicht te hebben gezien. Dan lijkt het betrouwbaarder.

In je dienstenlijstje staat een typefout, 'to' i.p.v. 'tot'.

Verder vind ik je prijzen heel netjes. Als ik in Utrecht woonde mocht je m'n netwerk komen fixen
Oud 08-02-2011, 20:46
Verwijderd
hmm, Ik heb het nu behoorlijk druk met school..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 22:26
rens..
rens.. is offline
Citaat:

Verder een tip: schrijf in de lijdende vorm, in plaats van de actieve, dus bijv.
naar: Met deze service wordt uw computer helemaal klaar voor gebruik gemaakt.
Dit vooral, staat een stuk beter.

Verdien je hier wel iets mee? Je bent bijv 15 minuten onderweg om een virusscanner te installeren, dan ben je daar echt nog wel even bezig (buiten huis gaat alles langzamer) en dan heb je 5,5 euro?

Citaat:
"Poging tot verloren bestanden terughalen"
Als het er zo staat lijkt het er niet op dat je resultaten gaat behalen.

Citaat:
Welkom

Welkom bij David's PC hulp.
dubbel welkom

Citaat:
Hallo,
Ik ben David Bekker
na een komma geen hoofdletter

Ik zou ook een logo maken, staat altijd goed en is heel makkelijk.

Succes ermee, en verhoog je prijzen! Een Windows installatie zouden mensen anders veel meer voor betalen dan 15 euro
Oud 09-02-2011, 10:54
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik vind je prijzen erg laag, ik begrijp dat je op je veertiende nog geen hoofdprijzen kunt vragen, maar ik denk dat je er inderdaad wel iets meer voor mag vragen. Verder zou ik duidelijk beschrijven wat een herinstallatie van windows inhoudt. Zet je er bijvoorbeeld ook weer Office op? Stel je de mailaccount opnieuw in? Dat zijn dingen die mensen wellicht wel verwachten. Ondersteun je complexere netwerksituaties? Ga je zelf kabels trekken voor het netwerk, of moeten mensen dat zelf regelen? Ga er niet vanuit dat mensen automatisch begrijpen wat jij wel en niet wil gaan doen.

Ga je dit trouwens zwart of wit doen? Want in dat laatste geval zul je ook rekening moeten houden BTW.
Oud 09-02-2011, 11:24
surimeid
surimeid is offline
mooie site heb je al.
Je bent wel vrij goedkoop vind ik...

maar wat je max bij mag verdienen staat op de website van svb kinderbijslag...
daar moet je eens gaan kijken

succes verder
Oud 09-02-2011, 15:52
olha1
olha1 is offline
gooi er anders een dienst bij:
het instellen van programma's voor maximale (weet ff niej hoe het heet; zegmaar dat het vlot gaat het beter is voor wat hij wil)
ik verwacht dat je dit ook kan?
Oud 09-02-2011, 22:27
Adore
Adore is offline
Ik zie dat je druk bezig bent, maar ik vraag me af: waarom spreek je over 'ons' en zelfs het kopje 'over ons' als je in je eentje werkt? Schep geen indruk dat je groter bent dan werkelijk is! Gewoon 'ik' of de lijdende vorm zoals die is geadviseerd.

Zal ik je nog eens wijzen op je spelling:

Ook kan ik u uitleg over u pc geven
Ook sluit ik hem aan op u thuisnetwerk
en zo nodig zet ik ook nog een back-up van u bestanden terug.

Vier keer kun je niet meer zeggen dat het een spelfoutje was. Weet wanneer en hoe je een bezittelijk voornaamwoord toepast, want dat is niet eens een moeilijke spellingsregel. Dit is niet erg professioneel.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 17:25
Verwijderd
Bedankt voor al jullie tips. Ik ga zodra ik tijd heb (in de vakantie waarschijnlijk) er eens goed naar kijken. Misschien doe ik al wel wat kleine dingetjes. Ga me ook nog aanmelden bij een advertentie site zodat ik sowieso (hoop ik ) wat verdien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten