![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi,
Ik ben 14 en weet redelijk veel van computers af. Ik wil nu mensen gaan helpen met pc's (Windows installeren e.d.) Maar waar moet ik op letten? Wat mag ik maximaal verdienen? hoe zit het met de belastingdienst, KvK enz? Ik ben ook al hard bezig met een site op te zetten, zie hier! Wat vinden jullie van de prijzen? te duur? te goedkoop? Kortom alle TIPS welkom David, |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Adore: thx voor je tips ik ga er zo snel mogelijk naar kijken
Edit Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 20:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb nu zo veel mogelijk aangepast maar begreep je niet helemaal
![]() wat bedoel je precies hiermee? Citaat:
|
![]() |
|
Waarschijnlijk bedoelt men hier een verhalend stukje tekst, over wat je kunt, wilt enzo.
De pagina diensten e.d. kun je beter als prijslijst gebruiken. Dus: opsomming, schematisch overzicht van je werkzaamheden. en: al eerder gezegd: check je spelling even. geld op die pagina = geldt (3e, ev) Verder een tip: schrijf in de lijdende vorm, in plaats van de actieve, dus bijv. Met deze service maak ik u computer helemaal klaar voor gebruik. naar: Met deze service wordt uw computer helemaal klaar voor gebruik gemaakt.
||
Citaat:
![]() ![]() Wat zie je als Utrecht? Want als je naar de stad Utrecht kijkt, kun je een eind moeten fietsen van Kanaleneiland naar Overvecht. Of, om het wat minder krachtwijkerig te laten klinken, van Utrecht-West tot de Uithof. Als mensen dit opvatten als alle gemeentegrenzen van Utrecht, dan kun je ook gevraagd worden vanuit Utrecht Terwijde, Vleuten of de Meern. ![]() |
![]() |
|
Bij 'Wie ben ik?' zou je ook een foto'tje kunnen plaatsen. Je komt bij mensen thuis over de vloer en sommige mensen vinden het fijner om dan eerst een gezicht te hebben gezien. Dan lijkt het betrouwbaarder.
In je dienstenlijstje staat een typefout, 'to' i.p.v. 'tot'. Verder vind ik je prijzen heel netjes. Als ik in Utrecht woonde mocht je m'n netwerk komen fixen ![]()
|||||
Citaat:
Verdien je hier wel iets mee? Je bent bijv 15 minuten onderweg om een virusscanner te installeren, dan ben je daar echt nog wel even bezig (buiten huis gaat alles langzamer) en dan heb je 5,5 euro? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou ook een logo maken, staat altijd goed en is heel makkelijk. Succes ermee, en verhoog je prijzen! Een Windows installatie zouden mensen anders veel meer voor betalen dan 15 euro ![]()
|
Ik vind je prijzen erg laag, ik begrijp dat je op je veertiende nog geen hoofdprijzen kunt vragen, maar ik denk dat je er inderdaad wel iets meer voor mag vragen. Verder zou ik duidelijk beschrijven wat een herinstallatie van windows inhoudt. Zet je er bijvoorbeeld ook weer Office op? Stel je de mailaccount opnieuw in? Dat zijn dingen die mensen wellicht wel verwachten. Ondersteun je complexere netwerksituaties? Ga je zelf kabels trekken voor het netwerk, of moeten mensen dat zelf regelen? Ga er niet vanuit dat mensen automatisch begrijpen wat jij wel en niet wil gaan doen.
Ga je dit trouwens zwart of wit doen? Want in dat laatste geval zul je ook rekening moeten houden BTW.
|
mooie site heb je al.
Je bent wel vrij goedkoop vind ik... maar wat je max bij mag verdienen staat op de website van svb kinderbijslag... daar moet je eens gaan kijken succes verder
|
Ik zie dat je druk bezig bent, maar ik vraag me af: waarom spreek je over 'ons' en zelfs het kopje 'over ons' als je in je eentje werkt? Schep geen indruk dat je groter bent dan werkelijk is! Gewoon 'ik' of de lijdende vorm zoals die is geadviseerd.
Zal ik je nog eens wijzen op je spelling: Ook kan ik u uitleg over u pc geven Met deze service maak ik u computer helemaal klaar voor gebruik. Ook sluit ik hem aan op u thuisnetwerk en zo nodig zet ik ook nog een back-up van u bestanden terug. Vier keer kun je niet meer zeggen dat het een spelfoutje was. Weet wanneer en hoe je een bezittelijk voornaamwoord toepast, want dat is niet eens een moeilijke spellingsregel. Dit is niet erg professioneel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |