Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2011, 19:24
snakeattack
snakeattack is offline
heey

iemand vertelde mij laatst dat ik een keer zonder ondergoed moest gaan lopen (wel met broek aan natuurlijk) en toen ik dat deed werd het gewoon rondlopen buiten en andere normale dingen wat spannender.

mijn vraag is of jullie misschien andere ideeën hebben als deze. om bijvoorbeeld je normale dag sexy en spannend te maken.

ook wil ik vragen of jullie het willen proberen en vertellen wat jullie ervan vonden.
(ik ben een man en 17 jaar)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 20:26
Verwijderd
Ik loop op de dam op een drukke dag, strip tot op mijn ondergoed, ga op mijn hoofd staan, balanceer een zwaard om mijn voetzolen en schreeuw het Wilhelmus achterstevoren.

Spannend genoeg?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 21:14
Verwijderd
Ik vind het geil om hoge sokken, sandalen en een korte broek aan te trekken en zo naar school te gaan.

Fap daar maar op.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 11:24
Pluis
Pluis is offline
Graag serieus reageren of helemaal niet.
Oud 20-04-2011, 15:08
Verwijderd
Als je van dingen in je kont houd moet je er een tril-ei indoen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 18:56
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik doe weleens geen bh aan naar school en stappen enzo, spannend genoeg. haha nee valt wel mee ,het zit gewoon lekker.maar het valt de jongens wel altijd op.
Oud 21-04-2011, 19:34
robin18j
robin18j is offline
Blegh dat zit toch helemaal niet lekker, als je geen boxer aan doet, dat schuurt zo tussen de ballen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik doe weleens geen bh aan naar school en stappen enzo, spannend genoeg. haha nee valt wel mee ,het zit gewoon lekker.maar het valt de jongens wel altijd op.
Dat lijkt me zo fijn, als je dat kunt! Mijn borsten zijn echt niet mooi als ik geen bh maar wel een shirtje aan heb, en ik zou dat best wel eens best willen, lijkt me vet handig in strapless dingen of jurkjes met heel fijne bandjes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 10:01
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ja dat kan ik wel, hebben wel een mooie vorm al zeg ik het zelf. Maar voor alle meisjes: gewoon doen. Het is echt geen big deal, zonder bh lopen. In dit mooie weer scheelt het trouwens ook enorm!
Oud 22-04-2011, 10:25
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja dat kan ik wel, hebben wel een mooie vorm al zeg ik het zelf. Maar voor alle meisjes: gewoon doen. Het is echt geen big deal, zonder bh lopen. In dit mooie weer scheelt het trouwens ook enorm!
Heb je dan geen last van je borsten? Want ik draag mijn bh niet voor de lol. Ik heb hem wel nodig. Traplopen of dansen of gewoon wat sneller lopen is heel vervelend zonder bh voor mij. En er gaat van alles schuren.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 10:25
Verwijderd
Nou als je grote borsten hebt, kan het danig oncomfortabel zijn zonder bh... maar idd, met kleine(re) borsten kan het prima. Ik vind het ook wel okee, maar mijn vriendje vindt het vooral leuk

OT: Ik snap het niet helemaal.. je bedoelt hoe je een dag spannend maakt in je eentje? Dat vind ik niet zo boeiend... geen ondergoed lijkt mij alleen leuk als je dan vervolgens tegen je vriend(in) kunt zeggen "...ik heb geen ondergoed aan "
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 14:03
Verwijderd
Volgens mij komt het iets minder sexy over als je dat als je dat als jongen tegen je vriendin zegt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 15:41
Verwijderd
Ik voel me dus echt niet sexy zonder ondergoed aan hoor, geef mij dan liever sexy lingerie, dat werkt voor mij een stuk beter
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten