Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Dimple trouwens ook aangename whisky.
Geel naamzoek: check de .NFO bij je download van Alice. Als je shit moet mounten, gebruik dan Deamon Tools of liever CloneDVD (gratis, snel, safe en simpel!). |
![]() |
|
Verwijderd
|
zodra privacy@scholieren.com wordt nagekeken ben ik weg hier
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus: kopieër de ALICE.EXE uit de CRACK-directory naar de "hoofd"-directory waar al een ándere ALICE.EXE in staat. Selecteer "JA" als Windows vraagt of je het bestand wilt overschrijven. En c'est tout. |
![]() |
||
Citaat:
En dat NFO bestand heb ik gevonden, maar daar staat niet bijster veel in.
|
Verwijderd
|
Aight, nou, in de CRACK-directory staat ALICE.EXE als bestand. Dat bestand moet je overhevelen naar de directory waar je Alice in geinstalleerd hebt, bijvoorbeeld C:\Program Files\American McGee's Alice\.
Dat is heus alles ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dank je. Ik hoop 't. *knuf* PS: Hier een raar en verontrustend filmpje, want daar hou jij wel van. http://thesecoloursdontrun.tumblr.co...cking-god-what Een dik aziatisch jongetje dat christina aguilera nadoet met een stoel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|