Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2011, 14:39
Verwijderd
Mijn vriendin heeft het dus uitgemaakt omdat ik ''niet vrolijk genoeg was'', terwijl ik bij haar thuis of bij mij thuis altijd heel vrolijk en spontaan enzo was, alleen op school niet, omdat school gewoon kut is...

Het ergste vind ik trouwens nog, dat sommige mensen mij gewoon uitlachen omdat het uit is
Ik luister nu dus maar wat Nirvana, en rook een sjekkie, om mijn gedachten dus even af te leiden.

Zijn er hier mensen die ook in zo'n situatie gezeten hebben? En hoe heb je dat verwerkt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2011, 16:32
Akhlys
Akhlys is offline
Dat ken ik ja. Een verandering van omgeving heeft mij heel erg geholpen om dingen wat positiever in te zien en m'n denken en doen te veranderen.
Daarvoor moest ik wel eerst op mezelf wonen en een nieuwe, frisse start maken. Niet iets wat je zomaar even doet
Oud 18-02-2011, 17:46
Verwijderd
Je geeft het zelf al aan: blijkbaar was je op school niet vrolijk genoeg. Ook je naamkeuze, Metal-skater, doet me aan een aantal vooroordelen denken, maar dat terzijde.

De mensen die je uitlachen dat het uit is waren gewoon super jaloers op je. En nu het uit is reageren ze dat op jou af. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer ze te negeren Voor je het weet heb je weer een nieuwe vriendin, en kun JIJ ze weer keihard uitlachen

Oh, een heleboel meiden (vooral de 'goede' groep) knappen op je af als je rookt
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 10:32
Verwijderd
Je moet maar denken: als zij het om zo'n lullige reden uitmaakt is ze je niet waard en was ze ook geen goede vriendin. En het beste is om iets heel anders te gaan doen. Meld je bijvoorbeeld aan met een sportclub of ga skaten. En mensen die je uitlachen zijn het waard om genegeerd te worden.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Je geeft het zelf al aan: blijkbaar was je op school niet vrolijk genoeg. Ook je naamkeuze, Metal-skater, doet me aan een aantal vooroordelen denken, maar dat terzijde.

De mensen die je uitlachen dat het uit is waren gewoon super jaloers op je. En nu het uit is reageren ze dat op jou af. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer ze te negeren Voor je het weet heb je weer een nieuwe vriendin, en kun JIJ ze weer keihard uitlachen

Oh, een heleboel meiden (vooral de 'goede' groep) knappen op je af als je rookt
Haha nou ik zie er niet zo uit, als jou voor oordelen heur ;p
Ik heb namelijk geen vet lang haar en studs overal, zoals veel metalheads hebben
Ik zie er gwn normaal uit, en luister toevallig naar metal en doe aan skateboarden, vandaar die naam
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 18:29
Verwijderd
Oh ok, dan neem ik alles terug

Maar verder sluit ik me bij Nikki aan. Ga ook niet als een gek op zoek naar een nieuwe vriendin om degene die je uitlachen stil te krijgen, maar wacht gewoon rustig tot er weer iets op je pad komt. "Zoeken" naar een vriendin werkt toch niet.

Succes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten