Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2011, 19:23
Beyond
Beyond is offline
hallo allemaal!

ik krijg binnekort de zolderkamer, die een stuk groter is dan mijn tegenwoordige kamer Maar nu heb ik dus een soort van ruimte over en er kan altijd wel iets bij
Heeft iemand nog leuke tips of ideeën?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2011, 20:16
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Bank/zitzak oid? Wellicht TVtje als je die nog niet hebt?
LED Schilderij vind ik zelf ook wel tof!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 21:23
Verwijderd
Inderdaad, een TV als je die nog niet hebt. Verder kun je natuurlijk een tweepersoonbed kopen in plaats van een eenpersoonsbed (heb ik gedaan ).

Ik weet niet of je ook speciale hobby's hebt enzo, maar als je bijvoorbeeld muziek maakt kun je daar instrumenten neer zetten.

En wat je altijd kan doen is een heel groot prikbord kopen, dat er neerzetten, en daar gewoon foto's op prikken, en briefjes en dergelijke opplakken met dingen die je nog wil doen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 11:12
Adore
Adore is offline
Bekijk hoe je een kamer qua ruimte het fijnst kunt benutten. Als je ineens meer ruimte hebt kun je toch de neiging krijgen je meubels dicht bij elkaar te plaatsen.

Ik had voorheen ook een zolderkamer, doorzon, dus heel erg lang en smal. Toch was de praktische ruimte best groot, want ik kon nu ook een eettafel en een bank kwijt.
De indeling had ik zo gemaakt, dat ik vanaf mijn bank zicht had op mijn eettafel, tv en bureau. Mijn bed stond dan volledig buiten zicht, zodat je niet het gevoel hebt altijd in je slaapkamer te zitten. Je kunt ook werken met roomdeviders (vakkasten) of paneelgordijnen (als je zolder tenminste niet teveel schuine delen heeft door het dak).

Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 15:22
Verwijderd
idd, extra tafel(voor bijvoorbeeld tekenen ofzo als je dat leuk vind), zitzak of bijvoorbeeld zo'n kledingrek zoals ze die in de winkel hebben ipv in een kast...
bank ofzo is idd ook n goeie
je kunt er btw ook een leuke kleurige mat ofzo neerleggen, dan lijkt het niet meer zo leeg als er wat minder staat
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 09:24
Sneeuwwitje94
Sneeuwwitje94 is offline
Leuk idee van die zitzak!

Ik heb dat zelf ook omdat ik zo'n grote kamer heb.
Zit super lekker, maar het is ook handig als er vriendinnen langs komen.
Boven mijn zitzak heb ik een collage van ik samen met mijn vriendinnen hangen. Het is een foto op canvas.

Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 09:54. Reden: Reclame verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 01:03
Pani
Pani is offline
Ik zou een bank doen, dan heb je die alvast voor als je op jezelf gaat wonen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 09:57
Adore
Adore is offline
Ohja, en de boel vult zich sneller dan je denkt. Thuis had ik 9m2, toen ging ik op kamers naar 12m2 en nog geen jaar later had ik 27m2 gevuld. Intussen heb ik 50m2, gelukkig heb ik dat nog niet helemaal volgebouwd.
Dus vaak komen er wel meubels op je pad, of vult een ruimte zichzelf aardig. Het kan ook handig zijn er eerst een tijdje te wonen om te ontdekken wat je nog praktisch goed kunt gebruiken. Zo merkte ik dat ik nog een ladekast 'mis' en de opbergruimte in mijn keuken niet voldoende was. Dan heb je nog ruimte om daarop in te spelen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 16:25
Mimespelertje
Mimespelertje is offline
Een hangmat. Lijkt me altijd wel gaaf. Maar ik weet niet of je daar van houdt. Verder kan je bijv een grote kast neer zetten met allemaal verschillende dingen. Of als je een kale muur hebt, plak je allemaal foto´s van verschillende gebeurtenissen.

Wel een tip. Koop niet een hele grote bank of grote dingen, want vaak kan de ruimte heel klein door worden.

Misschien kan je ook, wat andere al zeiden, muziek instrumenten of spullen van hobbies neer zetten.
Ik heb mijn gitaar en keyboard bij elkaar gezet als een klein hoekje. Wat ik ook in mijn kamer heb geplaatst zijn een soort grote bakken met wieltjes en die een kleurtje gegeven. Je komt er vast wel uit. Suc6!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten