Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 11:42
platvoetje
platvoetje is offline
wij gaan thuis op van de zolder 2 kamers maken en op 1 daarvan ga ik slapen maar nu wil ik daar een supercoole nieuwe kamer van maken, maar kheb nog niet echt ideetjes.....
de kleuren wou ik in de richting van roze, oranje, blauw of knalgroen doen.... maar ik denk dat knalgroen na een tijdje irritant wordt, hoewel ik het wel een grappige, gezellige kleur vindt ..........

hebben jullie leuke ideeen voor een warme gezellige kamer.... bijvoorbeeld hoe ik het kan verven, bepaalde kleurcombinaties... of hoe ik het in een bepaalde manier kan inrichten.
hebben jullie originele kamers of leuke ideeen..... please tell me
Oud 17-07-2003, 11:44
Qimm
Qimm is offline
Ik zou geen felle kleuren doen, die ben je na 2 jaar echt helemaaaal zat! Eerder wel al denk ik. Gebruik wat neutralere kleuren. Terracotta tinten ofzo, kun je heel veel kanten mee op. bruinig, oranje, geel. Is ook wat rustiger en verveelt minder snel
maaaar dat zou ik doen
Oud 17-07-2003, 11:47
-niels-
-niels- is offline
Zolderkamer => schuin dak?
denk goed na wat je precies allemaal kwijt wil in je kamer, want met een schuin dak is dat best wel vervelend...
Oud 17-07-2003, 12:51
Optima
Optima is offline
dubbelpost-> lifestyle
Oud 17-07-2003, 12:51
Goede Fee
Goede Fee is offline
Knalgroen
Ik slaap ook op de zolder, en dat gaat heel erg goed hoor, dat schuine dak moet je gewoon praktisch gebruiken (ik heb 2 kasten tussen dat schuine gedeelte en boekenplanken )
Mijn kamer heeft ook de kleur knalgroen met een wat neutralere zachte kleur geel is wel kewl

*zolders zijn wel heet in de zomer... *
Oud 17-07-2003, 12:55
Thomas
Thomas is offline
Groen is inderdaad een leuke kleur. Een bank is overigens vaak onontbeerlijk.
Oud 17-07-2003, 13:30
heavinly
heavinly is offline
crosspost idd.
Oud 17-07-2003, 13:57
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Een hang-mat

En verder steriele kamer
Oud 17-07-2003, 14:02
Overjoyed
Overjoyed is offline
Met een schuin dak is het leuk om een doe te hangen tussen je 2 schuine muren, waardoor je een "verlaagd plafond" idee krijgt, dat is erg leuk.
Bovendien kan ik je dat groen afraden, ik heb het ook gedaan, en ik heb iedere ochtend koppijn als ik er tegenaan kijk
Oud 17-07-2003, 14:06
Dminor
Dminor is offline
Knalgeel met hier en daar een smiley
Oud 17-07-2003, 14:36
U-NiQ
U-NiQ is offline
Blauw/gele combi? Gebruik een beetje zachte kleuren.
Dan kun je met behulp van assoisaires je kamer nog altijd een ander "kleur effect" maken, zeg maar.

( Bij de Ikea heb ik laatst kleine gekleurde tafeltjes gekocht. Heel leuk, en ze zijn er in alle kleuren! En ze waren maar 10 Euro p.s. }
Oud 17-07-2003, 14:38
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ik vind altijd van die oosterse stijlen wel cool.
Oud 17-07-2003, 14:46
Verwijderd
Als je graag felgroen op je muren wil, combineer het dan met pastelgroen en donkergroen in meubels en eventueel op andere muren, want anders is je kamer echt geen fijne plek om te liggen suffen of om op te leren of om in slaap te vallen als het nog licht is. Slaapkamers moeten er een beetje rustig uit zien.
Voor kasten die je minder mooi vindt kun je mooie lappen hangen, op de markt zijn die niet zo duur, let wel op hoe je ze vastmaakt, de kast moet natuurlijk nog wel open en dicht kunnen. Kussens op je bed in dezelfde kleur als je beddengoed, of kussens op een stoel/bank in verschillende felle kleuren zijn ook leuk, vind ik.
Oud 17-07-2003, 15:20
damaetas
damaetas is offline
geverfde fruitkisten?
mijn grootouders zijn fruitboeren geweest en dus heb ik er lekkerstoere met mn achternaam op
je moet het gewoon maar even aan een boer vragen (aardappelkisten zijn daar ook wel goed voor, dus niet die met triplex ofzo die je in de winkel ziet, maar die met planken)

gewoon nbtje afschuren, propermaken en inbeitsen of verven in een stoer kleurtje.
ik heb er zo 6 van tegen de muur van mn kamer staan, de ondersten dienen voor mn schoenen en de rest voor boeken en ook 2 als bar met flessen drank in.
Oud 17-07-2003, 15:22
damaetas
damaetas is offline
heb je schuine muren dan? die moet je steeds in een wat lichtere kleur doen, liefst de kleur van je plafond. anders dan lijkt de kamer echt heel klein en lijken de muren wel op je af te komen.
Oud 17-07-2003, 16:41
3rd Rock
3rd Rock is offline
veel zwart en doodskisten en draculacapes en zombies enzo! das gaaf
Oud 17-07-2003, 17:13
Verwijderd
En natuurlijk wel een extra dubbel luik in de kelder voor eventueel te vermoorden kindertjes.
Oud 17-07-2003, 19:51
Verwijderd
een muur met allemaal gekleurde vlakken, en daartegenover een rustige muur. ook veel meubilair wat in dezelfde stijl is als de muren. altijd leuk kleuren waar je van houd in de kamer verwerken, en veel persoonlijke dingen neerzetten. dan word het echt jouw plekje.

*mijn kamer is oranje en groen, erg fel dus. ben er nog niet op uitgekeken. en dat is al bijna 2 jaar zo. dus t is niet zo dat je felle kleuren zat wordt*
Oud 17-07-2003, 20:23
duifeltje
duifeltje is offline
tip1: (heb ik ook, gheghe) pleur in een hoek (tegen een verwarming) allemaal kussentjes (heeel veel) in verschillende kleuren en vormen , en dan niet rood, groen, blauw en geel maar roze, knalgroen en knalblauw enzow.

tip2: recycle spullen (het is toch vakantie dus tijd genoeg) haal dat lelijke oude tafeltje onder het stof vandaan en tover het om tot iets heel leuks.
Oud 17-07-2003, 20:57
Insatiable
Insatiable is offline
kalk je favorite songteksten en tekeningen op de muur...

xx vampire
Oud 17-07-2003, 21:46
bonsai
bonsai is offline
gifgroen met donker paars is best een mooie combinatie
Oud 17-07-2003, 21:50
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Verf de muren knalrood, en wacht tot ze op je af beginnen te komen
Oud 17-07-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 17-07-2003 @ 22:50:
Verf de muren knalrood, en wacht tot ze op je af beginnen te komen
Daar is zwart misschien nog geschikter voor?
Oud 17-07-2003, 22:28
Verwijderd
(crossposts zijn niet toegestaan)
Oud 17-07-2003, 22:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...69#post6355869

Regels voor berichten