| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(Zie het al voor me. )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga ook kijken naar een kamer met een inbouwkast. Als ik die kamer krijg wordt de kledingkast natuurlijk weggelaten. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ga ik doen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Het komt door dat grote bed, die neemt ontzettend veel ruimte in. Maar bedankt voor de schets, ik ben zelf ook al wel wat aan het schetsen geweest maar ben daar telkens vanuit gegaan van een kamer van 4x4, maar een kamer kan natuurlijk ook hele andere maten hebben. Ik zal eerst de kamers eens gaan bekijken en dan nog eens bekijken wat ik het beste met mijn spulletjes kan gaan doen. En de kamer van 12M2, die heb ik al afgezegd Ik denk dat ik toch minimaal een kamer van 15 M2 nodig heb.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Qua ruimte zou er bij mij best iets bijpassen, maar dan heb je weinig loopruimte en oogt het heel vol en rommelig. |
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat komt op den duur in ieder geval wel goed.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan zul je nooit weten hoe het is om in een smerig studentenhuis te wonen met zijn 12en op elkaars nek en overal bierflesjes. Wel jammer want dan mis je deze unieke ervaring
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga dit weekend ook kijken voor een twee persoons hoogslaper.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik ken genoeg mensen die in studentenhuizen wonen waar ik regelmatig binnenloop, dus ik krijg mijn ervaring wel. dan ben ik toch blij dat ik weer naar huis ga.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
Meubels voor studentenkamer Joepiedepoepie9 | 5 | 14-04-2012 12:48 | |
| Werk, Geld & Recht |
ruimtebesparing studentenkamer honestsmile | 11 | 15-09-2011 19:07 | |
| Werk, Geld & Recht |
Verbeteren van een gehuurde studentenkamer Adore | 18 | 01-07-2009 04:40 | |
| Werk, Geld & Recht |
als niet-student in een studentenkamer. Kun je eruit worden gezet? fib | 2 | 11-11-2008 13:19 | |
| Algemene schoolzaken |
Studentenkamer Magican | 93 | 10-03-2007 11:21 | |
| Lifestyle |
Tips om studentenkamertje leuk aan te kleden Aspirantjuffie | 64 | 30-01-2004 10:00 | |