Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.kences.nl/ (Partners)
|
![]() |
|
Studentenhuisvesting.
Via via krijg je meestal de meeste relaxte kamers, maar veel vrienden van mij hebben ook hele mooie kamers gevonden via Kamernet en de woningcorporatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Via de Studentenhuisvesting (in Utrecht). Eerste (tijdelijke) kamer had ik na 4 maanden, een jaar na mn inschrijving kreeg ik een grotere kamer voor onbepaalde tijd (in een huis gedeeld met 3 anderen studentes)
|
In de mededeling van KH&V staan heel veel links.
Zelf ben ik aan mijn kamer (spacebox) gekomen via woonkompas in Amersfoort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus een studio (1-kamer-iets) of een appartementje met 2 kamers buiten het centrum van Amsterdam, wat neerkomt op zo'n 90.000, zal met een hypotheek echt niet veel meer zijn dan die 350,- die je betaalt voor een kamer. Per maand kost het dan dus hetzelfde, terwijl je wel mooi in een eigen huis zit. (Met als bijkomend voordeel dat je 'm na je studie met dikke winst kunt verkopen en dan in een gaver huisje kan gaan wonen. Of, als je 'm niet verkoopt en gaat werken, dan kun je gewoon blijven zitten waar je zit en dan heb je dus tegen je 30ste ofzo een volledig eigen huis. Gave shite.) |
![]() |
||
Citaat:
OT: Via mijn studentenvereniging, woon met 4 huisgenoten die ook allemaal lid zijn bij dezelfde vereniging. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder weet ik niks van hypotheken behalve dat ik er alleen een zou kunnen nemen als 't een garantiehypotheek is. Er moet ook nog echt van alles worden uitgezocht voor ik en de ouders besluiten dat we voor een hypotheek gaan, dus wellicht gaat 't ook helemaal niet door en ga ik gewoon ook via kamernet oid aan de slag. Maar goed, het vooruitzicht op een eventueel eigen huis is gaaf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval succes! (wat het ook wordt, eerst maar eens slagen voor je vwo toch? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Persoonlijk heb ik er een hekel aan als iemands vriendje of vriendinnetje praktisch inwoont bij de ander. Diegene moet ook douchen, eten en naar de wc enz, maar betaalt daar geen stuiver voor. De algemene rekening gaat voor iedereen omhoog, terwijl ieders aandeel niet evenredig is. Maargoed, dat is het nadeel van een studentenflat/woning... helaas. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Utrecht/Zeist: www.ssshu.nl
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenkamer oppervlakte highplaces | 11 | 12-12-2012 11:49 | |
Werk, Geld & Recht |
Meubels voor studentenkamer Joepiedepoepie9 | 5 | 14-04-2012 11:48 | |
Werk, Geld & Recht |
ruimtebesparing studentenkamer honestsmile | 11 | 15-09-2011 18:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Verbeteren van een gehuurde studentenkamer Adore | 18 | 01-07-2009 03:40 | |
Werk, Geld & Recht |
als niet-student in een studentenkamer. Kun je eruit worden gezet? fib | 2 | 11-11-2008 12:19 | |
Lifestyle |
Tips om studentenkamertje leuk aan te kleden Aspirantjuffie | 64 | 30-01-2004 09:00 |