Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij heb je al zo'n topic.
En ik vind dat je vriendin zich er niet zo druk over moet maken. Ze wilt jou toch als vriendje? En als jij =/= macho, dan moet ze ook niet zeuren dat ze een macho wilt! Kijk, als ze zich irriteert aan je gesmak tijdens het eten, dan vind ik dat je dat wel moet/kan/wil veranderen voor haar. Maar "macho" zijn is meer zoiets als een karaktertrek, en zoals ik nooit extrovert zal worden, zal een "softie" niet ineens een macho kunnen worden. En als hij dat wél doet, dan was hij óf geen echte softie óf geen echte macho. Wat wel kan is meer zelfvertrouwen opbouwen, maar zoiets komt meestal al als je ouder wordt (als in: je niet meer lastig gevallen wordt door een puberteit) denk ik. Het helpt in ieder geval niet om je af te vragen of je wel 'stoer' genoeg bent. En mensen die zich gedragen zoals ze niet zijn, zijn niet prettig. Niet voor zichzelf en niet voor hun omgeving. Dus ik vind dat je vriendin zich erbij moet neerleggen dat jij net zo min een macho bent als zij waarschijnlijk net zo min een topmodel is (heuj, hoeveel mensen zijn dat nou?) en dat je dat nu eenmaal ook niet zal worden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Macho Interest | 12 | 26-06-2004 11:20 | |
Lifestyle |
Macho's Suqeunse | 14 | 31-01-2004 12:59 | |
Liefde & Relatie |