Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij is het zelfs zo dat als je als vrouw in een vruchtbare periode zit, ze extra naar macho mannen wordt ''aangetrokken''.
Toch weet ik niet helemaal zeker of het zo is. Ik val denk ik toch meer op ''gewone'' jongens. Zoals mijn vriendje ![]() Toch snap ik meisjes ook niet! Als ik kijk naar een vriendin die een macho vriendje had, dat ging uit, ze vond hem ook te erg macho, en vervolgens wordt een hele leuke aardige, slimme jongen verliefd op haar, maar dat wordt niks omdat zij hem te ''kneuzig'' vindt dan heb ik wel zoiets van huh wat wil je dan? ![]() En verder al die meisjes die zeggen een lieve jongen te zoeken, maar uiteindelijk vooral voor de macho jongens vallen... ![]() Ik had het er laast nog wel met mijn zus over, dat je aan ''kneuzige'' jongens veel meer hebt dan aan macho jongens.
||
Citaat:
"hmm, hij is toch anders dan ik dacht... laat ik maar gaan proberen hem te veranderen tot hij wel klopt met het beeld dat ik van hem had" ![]()
|
Verwijderd
|
*herrijst van de dood voor deze topic*
Vrouwen vallen op mannen die hun uitdagen (lees: spontaan, grappig, beetje arrogant maar toch lief, etc) en die niet doorzichtig als water zijn (onafhankelijk, stabiel, niet als hondje achter haar aanlopen, etc). Stom is dat ik het allemaal weet, maar mij er niet naar gedraag .. tijd om mezelf te veranderen volgens mij ![]() *woesh* |
![]() |
|
1) ik vind maarten het hart een slechte schrijver maar zal dat niet laten meespelen in mijn oordeel.
2) feministen zijn overspannen vouwen die door juist hun gedrag zichzelf onsterfelijk belachelijk maken. Er zijn genoeg onafhankelijke vrouwen die in stilzwijgen veel ambitie hebben en het naleven zonder een hoop stampij te maken 3) of het nu gevoelige mannen, macho's narcisten, timide, verlegen jongetjes zijn: er is een verscheidenheid aan mannen die zowel voorkomt bij vrouwen. Leuk toch: maakt de wereld weer wat kleurrijker wat maarten het hart ervan denkt moet hij weten
|
Whahahahaha
Oke oke : Ik ben een meisje met realistische ideeen !!!! ![]() Jong volwassen.... ![]() Whatever.... " vrouw" klonkt gewoon leuk ! ![]() oke nu ff ontopic: ik denk dat de meeste vrouwen/meisjes op macho types vallen omdat ze dat wel errug stoer vinden. Een kneuzig type is TE kneuzig en een macho type meestal TE macho...., een middenweg is moeilijk te vinden. En daarom zijn de meeste ECHT leuke jongens/mannen altijd al bezet....zeg maar.... ![]() |
![]() |
|
hmm ik weet niet of dat in mijn geval ook zo is... vrouwen vallen iig wel op mannen die iets uitstralen.. of dat nou macho is of niet...
voor mezelf: mijn vorige vriend was heel erg macho... maar hij deed ook heel goed zijn best om lief voor mij te zijn... helaas ging dat liefheid een beetje de verkeerde kant op... ziekelijke jaloezie andere jongens bedreigen e.d. ... en nu is het dus uit... en nu heb ik dus ongeveer iets met iemand die absoluut niet macho is.... en die door sommige meisjes op mijn school idd als kneuzig wordt beschouwd... maar daar trek ik me lekker niets van aan... ik vind ze nogal naief... ze zijn ook jonger dan mij... misschien heeft zoiets ook wel met bepaalde fases iin je leven te maken...
|
![]() |
Offtopic: Jeanne, ben het wat 't Hart betreft met je eens. Zijn gezever over dwanggedachten en dergelijke is niet erg... leuk of interessant te noemen..
Ontopic! Misschien moet ik nog verder duidelijk maken dat het hier natuurlijk niet over alle meisjes gaat, maar wel over een groep van een redelijke omvang. Vrouwen die veelal voor de luidruchtige en macho-achtige lieden kiezen. Terwijl toch vaak gezegd wordt wat voor een gevoelloze eikels die macho's (vaak) zijn en aan de schuchtere jongens voorbij wordt gegaan. Ik ben het in zoverre met Maarten 't Hart eens (ja, ik ben het niet helemaal met hem eens ![]() Trouwens, mooi voor je, xXxEvaxXx, dat je zo volwassen bent ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hmm... ik val niet op harige stoere macho's.... mijn vriend is alleen maar harig, niet stoer of macho...
maar ehm... ik denk dat juist 'stoere' vrouwen dat doen, omdat een macho meer karakterovereenkomsten met hen heeft... verder kan een machotype spannend zijn vanwege het mogelijke gevaar, of kunnen vrouwen zich sexueel misschien eerder tot hen voelen aangetrokken... daarnaast zijn er natuurlijk de 'zwakkere' vrouwen, die er gauw aan toegeven als ze versierd worden, en versieren wordt meer door macho's gedaan Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 20:27. |
![]() |
||
Citaat:
Maar de meest nadrukkelijke heeft juist iets weg van een maatschappelijk ascpect. Nadrukkelijk betekend meer kans op succes. Al;s je als man macho gedrag vertoont, associeren vrouwen het met leiderschap. Leiderschap betekend meestal een goede baan, en daarmee financiele zorg. Nu is dit wel een maatschappelijk ascpect maar is het ook een sociaal aspect: Nee. Sociaal gezien zijn leidinggevende mannen niet ' goed' voor een vrouw. Wat in deze tijd zou passen is een sociale zorgende liefhebbende man, die verre van egoistisch is. Maar kennelijk komt dit in botsing met het voorgaande hoewel het het beste is voor het gevoelsleven van de vrouw. kort schema: evolutionair: goed lichaam maatschappelijk: autoritair sociaal: zorgzaam kennelijk zijn deze 3 niet te combineren, en daarom is het gras altijd groener bij de ander
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
interview nederlandse literatuur sweetm | 6 | 29-10-2007 00:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |