![]() |
|
Joh als je het alleen maar lastig vind vanwege je vriend zou ik zeggen dat 'ie gewoon niet zo moet zaniken en realistisch moet zijn. Of je stelt voor samen naar een naaktstrand te gaan, grote kans dat ie dat ook niet zo'n tof plan vindt.
|
![]() |
Je vriend is een beetje een sukkel. Misschien moet je voorstellen dat hij het de hele zomer zonder je witte borsten moet doen. Anyway, pas op met zonnen met ontblote borsten. Je tepels en de huid op/rond je borsten heeft in je leven erg weinig zon gezien dus verbrand je snel. Vooral de dunne huid op je tepels is heel kwetsbaar. Zelfbruiner kun je altijd uitproberen, het gaat er vanzelf weer af. Ik heb er redelijk positieve ervaringen mee.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en even voor de volledigheid (omdat ik alleen tips gaf over hoe je toch bruine borsten kunt krijgen); niet doen alleen omdat je vriend het wil, als je het zelf wil, geen probleem, maar als hij komt met 'ik vind witte borsten niet mooi', dan heeft hij even flinke pech
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
rode vlekken bij borsten scholier206 | 6 | 07-04-2013 09:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte vlekken remy476 | 17 | 06-07-2007 15:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naaktstrand: weleens geweest? ja/nee, waarom? Verwijderd | 68 | 06-06-2005 18:23 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Vragen om aandacht of niet? Muchacha | 62 | 29-05-2005 18:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? [eventueel foto's] Bobby James | 496 | 25-02-2004 18:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
melk (wit vocht) uit mijn tepel floortje_1400 | 12 | 12-10-2003 09:18 |