![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oftewel: open die waffel en pijpen maar.
Dat helpt ook alleen maar als de ts niet heel erg smalle kaken heeft. Die vorm zal nooit veranderen, en een piemel in stijve conditie naar binnen slobberen, terwijl je smalle kaken hebt, betekend dat je mond verder open moet. En of dat zo comfortabel is, kun je je afvragen. Deepthroat is overigens geen vereiste voor een goeie blowjob. |
![]() |
|
![]() |
Heb er nooit echt op gelet moet ik toegeven, maar de mijne is toch nog wel aardig gelijk in dikte in beide richtingen volgens mij
![]() Bij de eikel in ieder geval, verder naar beneden beschilt het wel duidelijk meer inderdaad, maar respect als een meisje die zo ver in dr keel krijgt xd Overigens, zoals al werd gezegd, deepthroat vind ik ook geen vereiste voor een goeie pijpbeurt ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Misschien maar gewoon niet deepthroaten dan inderdaad. Niet te lang in elk geval - kaakkramp is niet zo erotisch. Soms voel ik me er een beetje toe verplicht, omdat ik het kan, en dan voelt het niet eerlijk om het niet te doen, zegmaar. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat het fysiek niet prettig is betekent toch niet dat het niet kán? Ik kan best doorgaan met pijn in mijn kaak, zonder dat hij daar iets van merkt. Anale seks is toch net zoiets - het kan best, ookal is het geen prettig gevoel. En hij hoeft daar niks van te merken.
||
![]() |
Citaat:
Persoonlijk vind ik wel dat seks plezierig moet zijn voor beide mensen. Ik geniet ook minder als ik weet of vermoed dat de persoon met wie ik het zou doen er niet van geniet voor welke reden dan ook. Misschien denk je vriendje er net zo over, dus het kan denk ik geen kwaad om gewoon erover te praten. Ik weet zeker dat er genoeg andere dingen te bedenken zijn die fijn zijn voor jullie beiden ;-) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar, bij deepthroating is het toch juist dat je keel de eikel stimuleert?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Aan de andere kant: Als jij niet kunt deepthroaten zonder je kiezen te "gebruiken", kun je het inderdaad misschien maar beter laten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Grappige Leraaruitsprake Magican | 236 | 04-02-2007 16:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Geen bijstand onder de vijfentwintig' Love & Peace | 99 | 09-10-2006 21:53 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
pedofilie lovetear | 67 | 14-06-2003 13:14 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |