Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2011, 21:37
Verwijderd

en omdat ie eruit is.
Advertentie
Oud 28-02-2011, 21:38
Verwijderd
Want ik ben al bijna door mijn laatste pak optimel sinaasappel kaneel heen, in de winkels is ie al vervangen door een nieuwe Optimel Variatie. Ik mis hem nu al
Oud 28-02-2011, 21:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kazet: Ik geloof je, maar ik ben nu niet in de stemming
Oud 28-02-2011, 21:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
6:54 Krakeelpolderweg
Delft rijnweg
delft 7:08 lopen 14 min (lees 20/25 min lopen)

half 7 gaat de bus

Maarja, geld verdienen <3
Oud 28-02-2011, 21:50
Carn
Carn is offline
huhu.

Oud 28-02-2011, 21:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 28-02-2011, 21:56
Verwijderd
Leuk, Mark Rutte bij P&W.
Oud 28-02-2011, 21:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Heeft Mark Rutte eigenlijk al eens een keer iets intelligents gezegd?
Oud 28-02-2011, 21:58
Verwijderd
Heus wel.
Oud 28-02-2011, 21:59
Verwijderd
Wat is Obama toch een baas <3
Oud 28-02-2011, 22:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Obama is een kneus.
Oud 28-02-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Obama is een kneus.
Niet. Je bent zelluf.
Oud 28-02-2011, 22:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, nog 1 sigaretje en dan kijken wat ik morgen aandoe en dan slapen voor mijn vaderland.
Oud 28-02-2011, 22:04
Verwijderd

hihi
Oud 28-02-2011, 22:06
Uice
Uice is offline
Obama is een slappe vagijn die geen uitspraken wil doen die hem bij conservatieven minder populair zouden maken.
Oud 28-02-2011, 22:09
Uice
Uice is offline
En ik verbaas me elke keer weer een beetje als ik iemand op televisie hoor zeggen 'Minister-President Rutte'. Ik kan er maar niet aan wennen dat die lullo echt die functie toegeschreven heeft gekregen. Alsof je iemand het hoort hebben over 'Professor Gordon'.
Oud 28-02-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Een Canadees heeft aangetoond dat het geen probleem is een luie student te zijn. De leerling van de universiteit van Alberta heeft zijn spijkerbroek maar liefst 15 maanden niet in de wasmachine gestopt. Tot ieders verbazing bleek het kledingstuk nog keurig schoon te zijn.

De jongeman wilde samen met zijn professor onderzoeken wat er gebeurt als je een broek ruim een jaar niet wast. Het aantal vlekken op de pijpen of de geur van de spijkerbroek maakten hem niets uit, wel turfde hij het aantal bacteriën. De uitslag van de telling mag een heuglijk feit voor zwervers en luiwammesen worden genoemd. Het verschil tussen een schone spijkerbroek en de broek die al 15 maanden niet was gewassen bleek futiel.
Hoe kan dat nou
Oud 28-02-2011, 22:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij is inderdaad een baas. Bush deed dom toen de deur niet open ging. Obama dacht vast: Not gonna happen to me bitch
Oud 28-02-2011, 22:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoe kan dat nou
Waarom zouden er zoveel schadelijke bacteriën op komen? Wat hebben die daar te zoeken?
Oud 28-02-2011, 22:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hij is inderdaad een baas. Bush deed dom toen de deur niet open ging. Obama dacht vast: Not gonna happen to me bitch
Ik denk dat beiden geen deuren intrappen voor een camera
Oud 28-02-2011, 22:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe kan dat nou

tja, volgens mij n beetje hetzelfde als "waar worden je kleren natter van? 1 uur door de regen fietsen of 10 uur door de regen fietsen?"
Oud 28-02-2011, 22:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Helaas is het niet echt.

Oud 28-02-2011, 22:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lady Gaga has finally gone TOO FAR. Her video for "Born This Way" features a lengthy theology lesson about the Mother Monster inside GOAT, a government-owned space territory, who gives birth to the perfect life-form. Or something.
guhuhu.

Oud 28-02-2011, 22:27
Verwijderd
... een slappe vagijn?
Ik heb ooit eens gelezen dat dat een woord is voor vagina? Maar hoe kan die nu slap zijn?
Oud 28-02-2011, 22:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
... een slappe vagijn?
Ik heb ooit eens gelezen dat dat een woord is voor vagina? Maar hoe kan die nu slap zijn?
Obama is slap en hij is een vagijn.
Oud 28-02-2011, 22:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Helaas

Nou, ik ben slapen. Trusten!
Oud 28-02-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Obama is slap en hij is een vagijn.
Dat neem ik maar van je aan.

Maar wat is een vagijn?
Oud 28-02-2011, 22:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
guhuhu.

[filmpje]
Tyfus, wat staat daar een saaie doos een saai nummer te zingen in haar ondergoed. De tijden van Gaga als enigszins opmerkelijke artiest zijn voorbij.
Oud 28-02-2011, 22:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat neem ik maar van je aan.

Maar wat is een vagijn?
Een vagina.
Oud 28-02-2011, 22:44
Verwijderd
Ok, ik had dus al zo'n vermoeden.

Nu nog proberen een slappe kut te visualiseren.

Slaap lekker allemaal.
Oud 28-02-2011, 22:44
Carn
Carn is offline
ja, een van de wat mindere 'outings', zal je zien dat er voor de volgende single weer iets compleet absurds wordt gedaan.
Oud 28-02-2011, 23:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
guhuhu.

[filmpje]
Oh hai, Madonna belde net en wil d'r nummer 'Express Yourself' graag terug. kthanksbye.
Oud 28-02-2011, 23:46
Verwijderd
goede nacht1
Oud 28-02-2011, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
goedenacht 2?
Oud 28-02-2011, 23:48
Verwijderd
goede nacht!!!!111!!!!one!1!
Oud 28-02-2011, 23:54
Verwijderd
slaaptijd, een vroegertje vandaag.
Oud 01-03-2011, 00:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh hai, Madonna belde net en wil d'r nummer 'Express Yourself' graag terug. kthanksbye.
Ik denk dat ze daar volledig van bewust is. En moderne popmuziek is toch ook het recyclen van oude meuk?
Oud 01-03-2011, 00:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik denk dat ze daar volledig van bewust is. En moderne popmuziek is toch ook het recyclen van oude meuk?
Mjuh, maar ik heb dan ook weinig met 'moderne popmuziek'. En bij dit nummer viel het me ook extra op, want de eerste keer dat ik het refreintje hoorde (in een reclame ofzo) dacht ik echt meteen aan Express Yourself.

Natuurlijk word er regelmatig gejat/geleend van andere nummers, maar die nummers worden dan meestal ook niet beschouwd als uber-artistiek en vernieuwend. Dat is eigenlijk nog mijn grootste probleem met lady gaga: haar fans.
Oud 01-03-2011, 00:31
Carn
Carn is offline
och, het enige wat ik fascinerend vind is:

Citaat:
By the last quarter of 2010, Troy Carter, Gaga's manager, and frequent collaborator/producer RedOne gave personal opinions upon the album. Carter explained that they were just starting to play the album to the label. He said, "We're very excited about [Born This Way]. We're starting to play a little for people and getting a feel for it, and she's done an incredible job, a really incredible job. Well, you know what, it's not where I go from a business standpoint, it's more about where she goes creatively because, truth be told, we built the business around her creative infrastructure and that business that was built is unique to Lady Gaga
Ze heeft en draagt een compleet businessmodel, en kunnen/doen nog maar weinig mensen.
Oud 01-03-2011, 01:18
Verwijderd
Hm volgens mij heb ik mijn haar neit zo goed geverfd en is de onderkant nog een beetje blondig

@LP succes morgen, zet 'm op!
Oud 01-03-2011, 01:43
Verwijderd
That creep can roll man.
Oud 01-03-2011, 01:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Goeiemorgen!
Oud 01-03-2011, 02:08
Verwijderd
Er bestaat zoiets als een rouwclown:

Oud 01-03-2011, 02:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga eens DWDD kijken, misschien heeft Matthijs nog iets zinnigs gezegd!
Oud 01-03-2011, 04:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vroeg

Heb volgens mij ook maar 2 uur geslapen. Kon niet lekker liggen zonder dat mijn neus vol liep, natuurlijk
Oud 01-03-2011, 05:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh!

Ik ga zo eens slapen ofzo.
Oud 01-03-2011, 05:46
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
That creep can roll man.
Jesus, <3.
Oud 01-03-2011, 05:51
Verwijderd
Ooh, Optimel sinaasappel/kaneel is de shit. Net als die kokos-variant, echt sophisticated die shit, yo.

Wat is het vroeg..
Oud 01-03-2011, 05:52
Pierrot
Pierrot is offline
Ik weet het. Ik ben niet eens de deur uit geweest. Pff.
Oud 01-03-2011, 06:02
Verwijderd
Het is veel te vroeg. Marteling dit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten