Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben de week voor kerst geweest
![]()
|
Ik ben 2x met school op wintersport geweest en heb allebei de keren heel veel plezier gehad! Heb nu mijn diploma en kan dus helaas niet meer met ze mee op wintersport. Wel hebben mijn vrienden ik het plan gemaakt om als we afgestudeerd zijn met z'n allen te sparen voor een snowboard vakantie!
Met school zijn we allebei de keren in Oostenrijk geweest, maar mij gaat het niet alleen om het snowboarden maar ook om de gezelligheid, en die was er genoeg! |
![]() |
|
Ik ga jaarlijks naar Noorwegen met een vriend. Dit omdat het goedkoop is omdat mijn ouders daar wonen en we daar dus gratis eten + overnachting hebben.
De wintersport daar is niet zo hoogstaand zoals in Oostenrijk, daar heb je betere en langere pistes (+apres-ski), maar we vermaken ons en wanneer ik afgestudeerd ben en meer geld heb gaan we die kant op.
||
Citaat:
Zelf ga ik altijd naar Fieberbrunn in Oostenrijk. Mooi gebied, zeer geschikt voor beginners (en middelmatige skiërs). Niet extreem druk, behoorlijk kindvriendelijk. Gewoonweg mooi! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn wintersport bestaat uit snowboarden in davos, zwitserland.
altijd leuk (mijn mening natuurlijk) meestal ook lekker rustig. we huren elk jaar zelfde kamers. dicht bij centrum en ski pistes. is ook erg leuke en lange slee baan, 4,2 km lang. je kan er ook mooi off-piste dat is gewoonweg het alles leukst. |
![]() |
|
Zijn er hier mensen wel eens in winterberg geweest? Hoe groot is de kans dat er daar half maart nog sneeuw ligt? M'n vriend en ik willen een weekendje weg in maart en toen zei m'n schoonmoeder 'waarom ga je niet naar winterberg, dan kan je misschien nog skiën'. Dat overwegen we nu dus. Als er geen sneeuw ligt, is er daar dan ook nog iets leuks te doen als je niet over eigen vervoer beschikt?
|
![]() |
Ik ga naar een duurzaam skigebied
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga naar Sonnenkopfbahn in Wald am Arlberg, daar heb je de bestgeprepareerde pistes van Oostenrijk, de steilste piste van Europa, de mooiste off-pistes en het is verrassend goedkoop
![]() Als je voor Après ski gaat, is het een regelrechte afrader, maar ik ga alleen voor nonstop snowboarden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed Blaar onder teen/ wintersport. Storm337 | 4 | 23-02-2017 19:44 | |
Vrije tijd |
Wintersport Foto topic :) Strever | 6 | 04-03-2007 13:18 | |
Algemene schoolzaken |
Debat: Wintersport & Milieu Verwijderd | 2 | 27-03-2006 18:24 | |