Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2010, 09:27
Missy
Missy is offline
Wie gaat er wel eens op wintersport? Waar ga je dan heen? Zijn er nog gebieden aan te raden of ben je toch meer van zon, zee en strand?
Oud 23-12-2010, 21:30
Scholier
Scholier is offline
Ik ga ieder jaar op wintersport naar Oostenrijk.
Maar wat voor soort gebied zoek je?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 13:49
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ik ga ieder jaar op wintersport naar Oostenrijk.
Maar wat voor soort gebied zoek je?
Ik bedoel als je bijv. een bepaald soort gebied zoekt, bijv. rustig, goedkoop, groot, enz. dan moet je dat hier maar even melden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben de week voor kerst geweest Was de vierde keer. Sinds ik met m'n vriend samen ben ga ik elk jaar wel een keertje. M'n schoonouders hebben een huisje waar ze twee keer per jaar heen gaan en wie dan mee wil mag mee. Wij gaan altijd naar Katschberg, klein skigebied in Oostenrijk in de buurt van de Tauerntunnel, niet zo heel erg bekend. Het is wel handig als je al een beetje kan skiën omdat er maar een paar blauwe pistes zijn en verder vooral rode maar ik heb in dat gebied leren skiën en dat ging ook prima.
Oud 05-01-2011, 08:25
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik bedoel als je bijv. een bepaald soort gebied zoekt, bijv. rustig, goedkoop, groot, enz. dan moet je dat hier maar even melden.
Ik zoek geen wintersportgebied. Het is meer een algemeen topic over wintersport.

Ot: persoonlijk ben ik niet zo van de wintersport. Het lijkt me best leuk om eens te proberen, maar ik ben toch meer van de warme landen en stedentripjes.
Oud 06-01-2011, 13:02
Jason2
Jason2 is offline
Ik ben 2x met school op wintersport geweest en heb allebei de keren heel veel plezier gehad! Heb nu mijn diploma en kan dus helaas niet meer met ze mee op wintersport. Wel hebben mijn vrienden ik het plan gemaakt om als we afgestudeerd zijn met z'n allen te sparen voor een snowboard vakantie!

Met school zijn we allebei de keren in Oostenrijk geweest, maar mij gaat het niet alleen om het snowboarden maar ook om de gezelligheid, en die was er genoeg!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 13:26
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Ik ga jaarlijks naar Noorwegen met een vriend. Dit omdat het goedkoop is omdat mijn ouders daar wonen en we daar dus gratis eten + overnachting hebben.

De wintersport daar is niet zo hoogstaand zoals in Oostenrijk, daar heb je betere en langere pistes (+apres-ski), maar we vermaken ons en wanneer ik afgestudeerd ben en meer geld heb gaan we die kant op.
Oud 08-01-2011, 17:35
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ik zoek geen wintersportgebied. Het is meer een algemeen topic over wintersport.

Ot: persoonlijk ben ik niet zo van de wintersport. Het lijkt me best leuk om eens te proberen, maar ik ben toch meer van de warme landen en stedentripjes.
Oké. Ik had je bedoeling niet helemaal begrepen.

Zelf ga ik altijd naar Fieberbrunn in Oostenrijk.
Mooi gebied, zeer geschikt voor beginners (en middelmatige skiërs).
Niet extreem druk, behoorlijk kindvriendelijk.
Gewoonweg mooi!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 16:29
xXmathXx
xXmathXx is offline
mijn wintersport bestaat uit snowboarden in davos, zwitserland.
altijd leuk (mijn mening natuurlijk) meestal ook lekker rustig. we huren elk jaar zelfde kamers.
dicht bij centrum en ski pistes. is ook erg leuke en lange slee baan, 4,2 km lang.
je kan er ook mooi off-piste dat is gewoonweg het alles leukst.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 18:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zijn er hier mensen wel eens in winterberg geweest? Hoe groot is de kans dat er daar half maart nog sneeuw ligt? M'n vriend en ik willen een weekendje weg in maart en toen zei m'n schoonmoeder 'waarom ga je niet naar winterberg, dan kan je misschien nog skiën'. Dat overwegen we nu dus. Als er geen sneeuw ligt, is er daar dan ook nog iets leuks te doen als je niet over eigen vervoer beschikt?
Oud 28-01-2011, 08:51
ietje91
ietje91 is offline
Ik ga naar een duurzaam skigebied , dat had ik net even gelezen, haha . Het wordt duurzaam genoemd omdat er natuursneeuw ligt en geen sneeuwkanonnen ingezet worden, hmm.. Interessant. Zonder erover na te denken ben ik dus heel duurzaam bezig In ieder geval ga ik naar de plaats Sölden, komt Radio 538 daar?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 17:31
Verwijderd
Ga naar Sonnenkopfbahn in Wald am Arlberg, daar heb je de bestgeprepareerde pistes van Oostenrijk, de steilste piste van Europa, de mooiste off-pistes en het is verrassend goedkoop De mensen zijn aardig en er zijn nooit wachtrijen.

Als je voor Après ski gaat, is het een regelrechte afrader, maar ik ga alleen voor nonstop snowboarden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 20:25
ikkebenikke
ikkebenikke is offline
Ik ga 5 dagen skieën in Italie, begin maart ergens.
Oud 29-01-2011, 14:34
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Val Thorens. Jammer dat die paupers van Oh Oh Cherso nu ineens doen alsof het mainly voor Tokkies is.
Oud 06-03-2011, 08:49
Joshua101
Joshua101 is offline
Ik ga heel veel in duitsland en in noorwegen snowboarden, echt een vette sport

moet je echt een keer proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten