Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb je al aan je persoonlijke documenten/bestanden op het systeem gedacht, olha1?
Want deze raak je meteen kwijt, wanneer je de image op je systeem plaatst. Download en gebruik bijvoorbeeld een een linux livecd, zodat je vandaf daar je ,zonder enige installatie en beschadiging van je systeem, bestanden naar een ander systeem kan kopieeren. (bijvoorbeeld met opensuse (live kde) of kubuntu) Over wat voor een systeem praten wij en wat is de bestandsextensie van de image. En heb je de starters post van centrale topic op software & multimedia, genaamd spyware adware en virussen, gelezen? Offtopic: berichtje voor de admins: >> s&m aub.
Laatst gewijzigd op 14-02-2011 om 18:06. |
![]() |
||
Aan de naam van de applicatie waarmee je het zou kunnen openen, hebben wij op dit moment niks aan. Het gaat er echt om dat je ons de bestandsextensie geeft.
Dus zorg ervoor dat de bestandsextensies binnen windows getoond worden, voordat je windows verwijderd en met de verkeerde applicatie de image weer terugzet. Als je ons het merk en type van je laptop (dus een netbook) geeft, dan kunnen we voor jou ook op internet zoeken hoe je de image terug zet. Als wij de extensie van de image en hoe wij image kunnen plaatsen, dan mag je buiten windows je schijf formateren. Als je geen cd/dvd-speler hebt, kan je ook met verschillende applicaties op een bootable usb uitvoeren. Citaat:
Maar is het niet handiger om naar de plaatselijke buurtnerd te gaan?
Laatst gewijzigd op 26-02-2011 om 12:13. |
![]() |
|
|