Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2011, 22:09
Verwijderd
continu!

Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 22:16.
Advertentie
Oud 08-03-2011, 22:10
Verwijderd
snel, verzin een titel!
Verwijderd
Wie saai zegt moet ook ook b zeggen!
Lorelei
Lorelei is offline
Blub
Oud 08-03-2011, 22:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, Charlie Brooker is NU op BBC2. 'How TV Ruined Your Life' en nu een clip over thundercats. epicawesome!
Verwijderd
Zeg even een hypothetische kwestie he. Als het uit is met je vriendje, na hoe lang mag je dan gaan reboundseksen zonder dat je je schuldig hoeft te voelen en een slet bent?
Verwijderd
Spoiler

nou mensenkinderen, hier past toch wel het eerste bijbelboek op hoor!
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Oud 08-03-2011, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Zeg even een hypothetische kwestie he. Als het uit is met je vriendje, na hoe lang mag je dan gaan reboundseksen zonder dat je je schuldig hoeft te voelen en een slet bent?
wat is reboundseksen? /naabje.

ik denk.

vier weken!
Verwijderd
Josaain z basaain!

Verwijderd
O, er is al een titel.
Verwijderd
Citaat:
wat is reboundseksen? /naabje.

ik denk.

vier weken!
Ehm, seksen terwijl je nog niet toe bent aan een nieuw vriendje maar wel behoefte hebt aan aandacht. En daardoor makkelijker over je ex heenkomt. Zoiets.
Oud 08-03-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Goeie foto.
Verwijderd
Reboundsaaiksen zou ook wel een goede titel zijn
Verwijderd
toen ik een beetje dik was noemde mijn vader me altijd de lachende boeddha, omdat ik lach als een pieppoppetje, bol was en gigantische oorlellen heb.
Verwijderd
Citaat:
Ehm, seksen terwijl je nog niet toe bent aan een nieuw vriendje maar wel behoefte hebt aan aandacht. En daardoor makkelijker over je ex heenkomt. Zoiets.
oh shit, ik moet snel een geliefde krijgen om het uit te maken om dit soort frustratiepraktijken te kunnen uitoefenen. Ik vind, twee maanden dan.
Oud 08-03-2011, 22:17
Verwijderd
nee, drie maanden
Verwijderd
: @ titel
Verwijderd
hooguit zes
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Rebounden kan zodra jij het ok vind.

edit: Titel wijzigen?
Verwijderd
Hm oke! Ik ben niet tevreden met je mening dus ik wil er meer
Oud 08-03-2011, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Rebounden kan zodra jij het ok vind.

edit: Titel wijzigen?
Hm ja maar dat is weer zo vaaaaag.
Oud 08-03-2011, 22:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie is het slachtoffer sann?
Oud 08-03-2011, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Hm oke! Ik ben niet tevreden met je mening dus ik wil er meer
oh ja, het is de mening van de persoon die het begrip niet kende en in totaal één relatie heeft gehad en verder er eigenlijk niet zoveel van snapt dus plaats het in perspectief. Het is net zoiets als Gerard Joling een vraag stellen over harmonieuze kleurcombinaties in de schilderijen uit de romantische periode. Maar, waar zat jij aan te denken?
Oud 08-03-2011, 22:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, het speelt natuurlijk mee hoe lang je al bij elkaar was en hoe hevig de break-up was enzo. Zodra je jezelf weer ok genoeg voelt om verder te gaan, is rebounden imo ook geoorloofd.
Maar who cares wat anderen ervan vinden? Al ga je na 1 dag al rondsletten als een malle, dat moet je toch zelf weten?

edit: deze info komt van iemand die na 5 jaar nog steeds niet aan het rebounden is geslagen, dus eigenlijk moet je naar mij niet luisteren.
Oud 08-03-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Wie is het slachtoffer sann?
Jij

Nee, niemand in het bijzonder HET IS HYPOTHETISCH.
Oud 08-03-2011, 22:21
Verwijderd
OOOOH er staat NA hoelang. Ik dacht, hoelang! Nee, gewoon, gelijk nadat het uit is.
Oud 08-03-2011, 22:21
Verwijderd
haha ik ben echt een communicatiewonder zeg, jezus
Oud 08-03-2011, 22:23
Verwijderd
Citaat:
oh ja, het is de mening van de persoon die het begrip niet kende en in totaal één relatie heeft gehad en verder er eigenlijk niet zoveel van snapt dus plaats het in perspectief. Het is net zoiets als Gerard Joling een vraag stellen over harmonieuze kleurcombinaties in de schilderijen uit de romantische periode. Maar, waar zat jij aan te denken?
<3 Heerlijke vergelijking egon. Hm ik weet het niet echt. Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe lang je relatie geduurd heeft en hoe je je voelt en blaaaa. Ik zou zeggen na 1/3 van hoe lang je relatie geduurd heeft, behalve als ie langer dan een jaar duurde want dan mag je vet lang niet rebounden. Dus 1/3 met een max van 4 maanden.

Citaat:
Nou ja, het speelt natuurlijk mee hoe lang je al bij elkaar was en hoe hevig de break-up was enzo. Zodra je jezelf weer ok genoeg voelt om verder te gaan, is rebounden imo ook geoorloofd.
Maar who cares wat anderen ervan vinden? Al ga je na 1 dag al rondsletten als een malle, dat moet je toch zelf weten?

edit: deze info komt van iemand die na 5 jaar nog steeds niet aan het rebounden is geslagen, dus eigenlijk moet je naar mij niet luisteren.
Ja je hebt natuurlijk gelijk. Maar ik hou van regels. Net als je eigen leeftijd delen door 2 plus 7 als minimumleeftijd van hoe jong je vriend/vriendin mag zijn.
Verwijderd
WTF die Webb! Echt de Rossi geeft Srna een gigantische elleboogstoot. Die ligt vervolgens een minuut halfdood te gaan op het veld. Dan reageert Srna boos op de scheidsrechter. Vervolgens gaat de scheidsrechter weg en komt 10 seconde later terug om hem geel te geven
Verwijderd
Citaat:
ooooh er staat na hoelang. Ik dacht, hoelang! Nee, gewoon, gelijk nadat het uit is.
Verwijderd
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Manu Chao never sounded this good:

Oud 08-03-2011, 22:25
Verwijderd
nu moet ik gaan autoracen, dag mensen
Verwijderd
Citaat:
Als jij degene bent die 't uitgemaakt heeft - een maand of twee/drie, als 't even kan, om je ex de tijd te gunnen om het te verwerken.

Als hij/zij degene is die 't uitmaakte - vanaf de volgende dag al, als de ander dat erg vindt dan moest 'ie het maar niet uitmaken.

Als het een gezamenlijke beslissing was - dan kun je er ook wel over praten en samen een passende rouwperiode vaststellen.

Zoiets!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Daaaag Stigje!
Oud 08-03-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
nu moet ik gaan autoracen, dag mensen
Daaag!

Citaat:
Als jij degene bent die 't uitgemaakt heeft - een maand of twee/drie, als 't even kan, om je ex de tijd te gunnen om het te verwerken.

Als hij/zij degene is die 't uitmaakte - vanaf de volgende dag al, als de ander dat erg vindt dan moest 'ie het maar niet uitmaken.

Als het een gezamenlijke beslissing was - dan kun je er ook wel over praten en samen een passende rouwperiode vaststellen.

Zoiets!
ok!
Oud 08-03-2011, 22:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw Sann, Heb jij toevallig een Panda muts?
M'n panda lustrum liep zaterdag een beetje in de soep, dus dan moet ik het komende vrijdag maar vieren, maar dan wel met bijpassende attire.
Oud 08-03-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Btw Sann, Heb jij toevallig een Panda muts?
M'n panda lustrum liep zaterdag een beetje in de soep, dus dan moet ik het komende vrijdag maar vieren, maar dan wel met bijpassende attire.
nee. Maar ik kan wel een masker voor je bouwen
Oud 08-03-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
De dag erna
Oud 08-03-2011, 22:28
Verwijderd
Zeg mensen die zeggen de dag erna: houden jullie wel rekening met de slettenreputatie?
Oud 08-03-2011, 22:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
nee. Maar ik kan wel een masker voor je bouwen
Bouwen nog wel. Watvoor constructie wordt dat dan?!
Oud 08-03-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Bouwen nog wel. Watvoor constructie wordt dat dan?!
Dat merk je vrijdag wel! Moest jij eerst werken? We gaan rond 8 uur pizza happen, dus als je zin hebt, wees welkom
Oud 08-03-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Zeg mensen die zeggen de dag erna: houden jullie wel rekening met de slettenreputatie?
Als je niet degene bent die 't uitgemaakt heeft dan snapt iedereen heus wel dat je gewoon de breuk aan het afreageren bent En in de andere gevallen ook, eigenlijk, alleen kan het dan wel een beetje een kutstreek zijn tegenover je ex. Afhankelijk van hoe lang en serieus de relatie was.
Oud 08-03-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Slettenreputatie heb je zelf in de hand:
- spreiding binnen de groep die iets kan horen
- don't tell als niemand het kan weten
Oud 08-03-2011, 22:31
Verwijderd
Ok, dank jullie, ik neem het mee!
Oud 08-03-2011, 22:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat merk je vrijdag wel! Moest jij eerst werken? We gaan rond 8 uur pizza happen, dus als je zin hebt, wees welkom
Ah, ik weet het nog niet. Eigenlijk hoefde ik niet te werken, maar omdat m'n rooster één grote zooi is deze week en ik een hoop heen en weer moet schuiven, zou het kunnen dat ik vrijdag moet werken. Maar ik heb al gezegd dat ik iig 's avonds niet kan, dus wrs ben ik erbij voor een (bamboe)pizza.
Oud 08-03-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik weet het nog niet. Eigenlijk hoefde ik niet te werken, maar omdat m'n rooster één grote zooi is deze week en ik een hoop heen en weer moet schuiven, zou het kunnen dat ik vrijdag moet werken. Maar ik heb al gezegd dat ik iig 's avonds niet kan, dus wrs ben ik erbij voor een (bamboe)pizza.
Gaaf & gezellig
Verwijderd
Oh god, eigenlijk wil ik nu een compleet pandapak voor je regelen
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat hoop je maar.

edit:

Regels voor berichten