| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Nou ja, het speelt natuurlijk mee hoe lang je al bij elkaar was en hoe hevig de break-up was enzo. Zodra je jezelf weer ok genoeg voelt om verder te gaan, is rebounden imo ook geoorloofd.
Maar who cares wat anderen ervan vinden? Al ga je na 1 dag al rondsletten als een malle, dat moet je toch zelf weten? edit: deze info komt van iemand die na 5 jaar nog steeds niet aan het rebounden is geslagen, dus eigenlijk moet je naar mij niet luisteren.
| Advertentie |
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
<3 Heerlijke vergelijking egon. Hm ik weet het niet echt. Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe lang je relatie geduurd heeft en hoe je je voelt en blaaaa. Ik zou zeggen na 1/3 van hoe lang je relatie geduurd heeft, behalve als ie langer dan een jaar duurde want dan mag je vet lang niet rebounden. Dus 1/3 met een max van 4 maanden. Citaat:
Ja je hebt natuurlijk gelijk. Maar ik hou van regels. Net als je eigen leeftijd delen door 2 plus 7 als minimumleeftijd van hoe jong je vriend/vriendin mag zijn.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij/zij degene is die 't uitmaakte - vanaf de volgende dag al, als de ander dat erg vindt dan moest 'ie het maar niet uitmaken. Als het een gezamenlijke beslissing was - dan kun je er ook wel over praten en samen een passende rouwperiode vaststellen. Zoiets! |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|