Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2011, 21:31
TheEditor
TheEditor is offline
Dag mensen

Een vriend van me heeft me aangeboden eens salvia te proberen. Weet iemand ongeveer hoe dat loopt, wat er gebeurd etc.? Ik weet dat het meer een hallucineerd achtige drug is, en een vrij korte duur heeft, maar ik zou graag de details willen weten.

Dankje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2011, 22:47
Chevy
Chevy is offline
www.erowid.org
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 00:24
Verwijderd
dit ja

en zeker ook tripreports ervan doorlezen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 01:24
Ymir
Ymir is offline
Youtube de vids zoals gardening on salvia en writing a letter to congres on salvia en al die meuk ook gelijk even
Nog geen persoonlijke ervaring mee trouwens, staat wel aardig vooraan op het lijstje
Oud 04-03-2011, 12:47
Verwijderd
Ik vind salvia prachtig spul. Maar ik heb het alleen maar gerookt, nooit onder mijn tong gelegd. De eerste keer heb ik alles er terug uitgehoest en had ik er niets aan, de tweede keer had ik echt een prachtige trip. Wat mij vooral overkomt zijn onweerstaanbare lachkicks en patroontjes zien. Alles is mooi en schitterend en alles is LEUK!. Echt, wij hebben een keer op een dieptepunt salvia gerookt en alle shit was opeens gewoon lachwekkend.
In combi met alcohol is het ook aardig te doen. Wel heb ik het idee dat als je het veel doet, je steeds sterkere dosissen nodig hebt. Toen ik het op een avond zeker 10 keer heb gedaan, was het in de weken erna veel minder. Wel duurde het effect die avond steeds langer, maar steeds minder krachtig. Denk ik, mijn inschattingsvermogen was bijzonder gekelderd .

Het duurt bij mij met een 5 of 10 extract zo'n 5 à 10 minuten. 20 heb ik nog nooit geprobeerd, geen idee of dat heftiger is of langer duurt. Qua heftigheid heb ik geen verschil gemerkt tussen 5 en 10.

Makkelijkste is het in een hashpijpje te roken. Aansteken, goed diep inhaleren, tijdje binnenhouden, restje aansteken en inhaleren. Proberen vooral niet te hoesten, wat moeilijk is de eerste keer, omdat het best erin hakt. Als je hoest, vergeet het dan maar. Je hebt ook vrijwel onmiddelijk effect, dus niet dat je denkt, oh ik moet nog een minuutje wachten.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 12:52
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post29424416

Hier geef ik een wat uitgebreidere uitleg.

Ik heb ht overigens al zeker een jaar niet meer gedaan, maar dat is niet omdat ik niet wil, meer dat ik niet in de buurt van smartshops kom als ik geld heb ^^. Nu heb ik er weer zin in!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 18:15
TheEditor
TheEditor is offline
Thanks everyone!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 17:00
Verwijderd
afgelopen zaterdag voor het eerst gedaan. gerookt in bong met water en ijs. Maat nam eerste hit, daarna ik een kleine om te beginnen. Was niet zo sterk, merkte niet veel van die eerste. Alles leek er een beetje anders uit te zien, wazig beeld.
Daarna bong opnieuw gevuld en toen nam ik eerste hit. Goed ingeademd, rook lang ingehouden, en nog voor ik klaar was met uitblazen was het al BAM! keihard ingeslagen en had ik geen idee meer wat er gebeurde.

Ik kan niet beschrijven hoe het was en heb geen idee wat ik op dat moment dacht.

Wel een aanrader!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten