|
|
Bekijk resultaten poll: Waar heb jij last van tijdens je menstruatie? | |||
Buikpijn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
47 | 72.31% |
Rugpijn |
19 | 29.23% |
Pijn in mijn benen |
8 | 12.31% |
Hoofdpijn |
18 | 27.69% |
Misselijkheid |
15 | 23.08% |
Puistjes |
19 | 29.23% |
Stemmingswisselingen |
28 | 43.08% |
Iets anders (zet svp in een berichtje waarvan dan) |
8 | 12.31% |
Ik heb nergens last van |
4 | 6.15% |
Ik ben een jongen |
10 | 15.38% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Buikpijn, hoofdpijn, en stemmingswisselingen. Vooral die laatste heb ik last van, 2 dagen voor ik ongesteld moet worden. 8/10 keer dat ik dan 's avonds in bed een potje moet janken om niks :')
ohja, puistjes vergeten. maar die komen eigenlijk altijd pas ná m'n stopweek opzetten.
Laatst gewijzigd op 07-03-2011 om 20:54. |
![]() |
|
Ik heb gestemd op hoofdpijn, buikpijn en puistjes maar ik vergat eigenlijk dat ik ook vreetbuien krijg. Tijdens m'n menstruatie heb ik óf honger óf ik ben misselijk omdat ik teveel gegeten heb. Iets er tussen in lijk ik niet te kennen. Verder heb ik altijd wel wat buikkramp maar dat vind ik altijd wel 'fijn' omdat ik dan weet dat ik ongesteld ben/moet worden en het me eraan herinnert m'n tampon te verwisselen (en omdat ik dan weet dat ik niet zwanger ben
![]()
|
Buikpijn, maar dat is ongeveer eens per seizoen en niet echt hinderlijk. Ik heb niets te klagen qua pijn, vind het wel zo'n rommeltje altijd om ongesteld te zijn. Het is wel eens anders geweest, vooral in het begin, maar ik heb het nooit echt erg gehad.
Raar genoeg krijg ik ook altijd zin in chocolade, meestal alleen op de eerste dag. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Buikpijn, maar ik heb een spiraaltje dus dat maakt het erger dan het is.
En stemmingswisselingen, sinds ik van de pil af ben. Echt pms. Vroeger had ik dat nooit (ook voor ik met de pil begon niet), maar nu merk ik dat ik emo doe om iets en dan na een halve dag zegt iemand tegen me (van wie ik het kan hebben, mijn moeder of vriendje ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik was de puistjes ook vergeten! Maar dat moet is meer 'normaal geen puisten' -> 'als ik ongesteld ben eentje', zoiets, niet dat m'n kop dan vol zit
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mis gevoelige borsten in de poll. Een week ofzo voor ik ongesteld word, lijken mijn borsten echt op springen te staan, doet echt zó veel pijn. Maar als ik dan eenmaal ongesteld ben, is het ook meteen over. Buikpijn en rugpijn heb ik ook wel vrij heftig. Maar dat is eigenlijk pas sinds ik andere medicijnen heb afgebouwd. En stemmingswisselingen. Wijs niet verkeerd naar me, dan knaag ik je vinger eraf, waarna ik hem er hysterisch lachend zelf weer aan zet
![]() |
![]() |
|
Ik heb sinds ik hormonale anticonceptie gebruik amper ergens meer last van tijdens de menstruatie. Soms een klein beetje buikpijn. Ik heb meer PMS (PreMenstureel Syndroom) dus klachten vóór de menstruatie. Ik heb dan heel gevoelige borsten en het rommelt allemaal in mijn buik, en mijn buik maakt zich helemaal leeg. Heb een heel plat buikje voor de mensturatie. Maar ik eet me wel kapot. Frietjes, koekjes, chips. Als het maar vet is en veel is. Terwijl ik verder helemaal niet van dat soort eten houd. Dan maak ik dingen als visticks op brood met kaas en extra kaas, poffertjes met boter en poedersuiker en kaas (en soms ook jam erbij).
Nu ik het zo zie staan zou het best wel eens kunnen komen dat mijn buik zo rommelt door de zooi die ik eet. |
![]() |
|
voor ik ongesteld word heb ik altijd heel erge onderrugpijn en de eerste dag van mn ongesteldheid buikkrampen. maar ik mag mezelf gelukkig prijzend dat ik nooit echt zoveel pijn heb gehad als sommige van jullie.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben altijd zo ziek als een hond als ik ongesteld ben. Ben de dag van tevoren harstikke chagrijnig en op de dag van de ongesteldheid ben ik moe, ziek en lam. Telkens als ik zo'n kramp voel opkomen ga ik met mijn benen trappen en kreunen en huilen van de pijn.
Maar op een dag kroop ik over de grond van de pijn en toen heeft mijn moeder me in de auto getild en naar de dokter gereden. De dokter legde mij op de behandeltaffel (het was nog een beginnertje) en hield mijn hand vast. En toen hij zag dat ik echt helemaal crepeerde van de pijn moest ik met spoed naar het ziekenhuis, omdat hij dacht dat het blindendarmontsteking was. Heb een hele middag in het ziekenhuis gelegen van die verrekte ongesteldheid. Maar nu slik ik Feminax, dat kun je voor 8euro bij de drogist kopen en het is echt een aaanrader! Voel haast niks, alleen de chagrijnigheid gaat niet weg. ![]() Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 18:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bij mij is het qua *ergheid* 50/50
Ik heb geen PMS, geen pijnlijke borsten, hou geen vocht was, GEEN stemmingswisselingen, geen puisten en van de 6 dagen dat ik ongesteld ben is er 5 dagen geen vuiltje aan de lucht. Niemand merkt iets aan me, ik merk zelf nauwelijks dat ik ongesteld ben. Tampon erin en vergeten maar. Alleen de eerste dag van mijn menstruatie ben ik wel zwaar ziek. Ik lig dan altijd op bed en ben absoluut niet in staat tot wat dan ook. Echt enorm veel buikkramp met alle gevolgen van dien (diarree, soms misselijk) Op die eerste dag eet ik dan ook bijna niks en ik slaap algauw zo'n 20 uur. Niet 1 pijnstiller helpt ![]() Maar dat duurt dus maar 1 dag en ik ben altijd zooo opgelucht als ik het weer heb overleefd haha. Ik merk wel (ook tijdens die andere 5 dagen) dat mijn eetlust wel echt verminderd is als ik ongesteld ben. Geen trek en op het werk zeg ik dan al snel: ach kom, eet wat, je kunt niet de hele dag niks eten. En dan zit ik na 3 happen vol en moet ik echt niet meer
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |