Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eerst ff over die pil. Je hebt echt geen toestemming van je ouders nodig hoor! Je kunt hem ook zelf halen, alleen word het dan niet vergoed. Ik d8 dat het iets van €15 p.m. kostte dus opzich wel haalbaar.
Ik zou nog een keer een serieus gesprek met je moeder gaan voeren. Vraag haar gewoon waarom het niet mag, voer goede (tegen)argumenten aan en laat merken dat je zelfstandig genoeg bent om daar zelf over te beslissen. Maar waar is je vaders mening? Valt daar niet mee te praten ofzo? Succes dr mee... |
![]() |
|
Gewoon je ouders er fijntjes erop wijzen dat als je sex met hem wil niet bij hem hoeft te blijven slapen.
-Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat maakt een leeftijd nou uit. Als je gewoon bij hem blijft 'slapen'. En dan stiekem toch met hem gaat vrijen zonder dat je moeder er iets vanaf weet.. lijkt mij opzich geen probleem dan.
Bedoel je maakt mij niet wijs dat jou moeder ook vroeger nooit bij haar vriendje is blijve slape ofsow
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je moeder zal toch vast wel een reden hebben om jou niet alleen met hem in een bed te willen. Vraag haar daar op een normale manier naar.
(Zo te horen is jouw houding tov je moeder uberhaupt niet echt netjes. -haar de schuld geven als je zwanger wordt, lomp tegen haar zeggen dat je allang verder met hem bent gegaan zonder dat ze het wist- Ok je liegt niet tegen haar, dat is wel een +punt) Misschien moet je je moeder laten zien dat je echt weet waar je mee bezig bent en verantwoordelijkheid kan dragen. Je kunt jezelf wel heel volwassen vinden, maar in dit opzicht moet je moeder het ook vinden. |
![]() |
|
Wat een hypocriet gezeur van je moeder zeg
![]() Heel veel suxes ermeej, lijkt me zwaar irritant, zulke ouders.
|
Hoe zitten het met zijn ouders? Hoe denken die erover? Kun je die niet overhalen een beetje te helpen? Iets 'door de vingers te zien' of zo
![]() maar ehhhm als ik het goed herinner... dan zit jou vriendje hier toch ook??? Leest ie dit dan niet? Dan is de verrassing eraf(als het lukt, ik hoop het we voor je!) En waar een wil is... is een weg!!!
Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 13:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 19 + geen ervaring op enig sexueel gebied + geen ervaring op relatie gebied = roloog ![]() ![]() Maar nu gaat het (weer) over mij ![]() ![]() En ik ben trouwens wel 19 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ja nou.. zijn ouders geven er niets om, maar ja, als mijn ma tegen zijn ma zegt dat ze het niet wil....en dat heeft ze dus gedaan dan respecteren zij dat. en mijn ma zei gisteren, ja stefan zijn moeder wilt het ook nog niet hebben.... maar de vorige keer dat ik bij hem sliep en stefan naar mij toe wilde gaan hoorde ik zijn moeder zeggen : ja van mij mag je naar haar toe, maar arianne's moeder wilt niet dat je bij haar in bed ligt en dat zul je moeten respecteren. dus zijn ouders geven er blijkbaar niets om, alleen mijn ma.
en jullie zeiden dat het niet slim was, die zet over dat we bij elkaar hadde gelegen. maar toen ik jarig was, vorig jaar lagen we ook in bed, en ze zag dat ik mijn badjas al niet meer aanhad, dat ik dus half naakt bij hem in bed lag. en ze wist ook dat ik rond valentijnsdag naakt bij hem in bed lag, nou ja half naakt dan. en ik zeg toch niet dat we wat gedaan hebbe... want ik was ongesteld... ik werd gewoon pissig op haar (nog steeds trouwens) want ik heb al zo vaak geprobeert haar duidelijk te maken dat ik het wil enzo, maar ze luisterd gewoon niet, er valt echt niet met haar te prate... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh en iemand zei ook nog zoiets van dat ik moest zegge dat ik bij een vriendin ofzo ging slapen? of kwam het daar niet op neer?
maar goed, hij woont 250 km verder en iederen weet al dat ik bij hem ga slapen en dat ik in vakanties hem altijd zie enzo dus jah dat gaat ook niet lukken. en naar elkaar stiekem gaan in de nacht lukt ook niet, want zijn ouders (en die van mij) die slapen niet echt om te zeggen vast..dus jah.... wat een probleem zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja hydrochantage is wel gemeen he ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je aan de pil wil kom je eraan. Ikke ook. De dokter heeft zwijgplicht en je kunt dus zonder dat je ma het merkt aan de pil. Verder kun je je ma niet de schuld geven want je bent er zelf bij... En der is ook nog zoiets als condoom.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja maar eeeehhhhh ik zeg toch dat ik het met condoom doe, als we het zouden doen..... en ik vat ook wel dat het me eige schuld is als ik zwanger wordt, maar ik wil met em vrijen maar als ik niet aan de pil mag
![]() zucht en dit topic gaat daar ook nie eens over, want hier heb ik al een ander topic over gemaakt... ik wil hier gewoon tips hebben om mijn moeder over te halen, dat ze het goed vind.... ![]() zucht... ik ben te verlegen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() enne tja je moeder valt gewoon niet over te halen, denk ik, dus moet je het toch maar stiekum doen he.. ze kan jou niet verbieden je vriendje niet meer te zien.. je moet wat meer in opstand komen, en gewoon doen wat je zelf wilt.. doek ook altijd, nu zijn ze t gewent, en zeuren ze er niet meer zolang over door altijd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze mag overigens nog steeds niet bij hem slapen... Geen idee hoe ze dat gaat oplossen, op een gegeven moment zullen haar ouders wel over de brug gaan... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik begrijp niet dat ouders iemands lol zo willen verpesten zeg....
maargoed. pfffffff zwaar opstandig als ik ben, de eerste keer dat ik bij m'n vriendje ging slapen zei ik gewoon "ik ga bij m'n vriendje slapen, PUNT". En het gekke is, hoe vaak ik ook zeg dat ik nix met hem doe (ja we doen écht nog niet zoveel en zeker niet 'het'...), m'n moeder vindt het alleen maar raar en zou het nu wel logisch vinden als er na 5 maanden "iets" zou gebeuren. Hey maarrrrrrr in dit hele topic staat nergens wáárom je moeder het niet wil!! zegt ze dat niet ofzow? Of is het gewoon dat je te jong bent. Zeg anders tegen haar dat je "het" allang met hem gedaan hebt, maar dat je het wel leuk zou vinden om eens lekker bij hem in bed te liggen als jullie het 1 jaar hebben.... Herinner haar aan "vroeger" ofzow, toen zij jong was, ehhhm........ t kan ook dat ze het geen prettig idee vindt dat jullie het doen terwijl zijn ouders een paar kamers verderop liggen (dat ze dat aso over vindt komen ofzow....naja...snappie?) Ze moet waarschijnlijk nix hebben van het idee dat haar dochter sexueel actief is ofzow..... Je kan het ook zo zeggen: "mam, ik ben inderdaad al een tijdje bezig met sex, maar ik heb "het" nog niet gedaan. Alles wat ik met m'n vriendje doe moet sneaky, we kunnen nooit lekker in elkaars armen in slaap vallen. Dat is nog tot daar aan toe, want dat ben ik gewend. M'n eerste keer gaat er hoe dan ook binnenkort van komen. Het is lichamelijk gezonder om een anticonceptiepil te slikken dan om een morningafter-pil te slikken, want ja mam, ik doe het veilig. Maar stel dat het condoom scheurt? Wil je mij dan niet al die stress besparen? Jij weet ook wel dat ik m'n eerste keer voor altijd zal onthouden. Zou jij dan ook niet graagwillen dat het voor mij speciaal en romantisch is, dat we na afloop in elkaars armen in slaap kunnen vallen..? En dat er niet iets is dat de sfeer zal verpesten...? Je weet dat ik niet tegen je wil liegen. En het betekent veel voor me als jij achter me staat en me geluk wenst, in plaats van dat ik dingen doe waarvan ik weet dat jij het liever niet hebt. Geloof me, ik zit daar echt mee." Desnoods schrijf je een brief waar iets soortgelijks in staat als ik hierboven schreef. Zo komt het heel serieus over, en kan ze je niet in de reden vallen, zodat je tussendoor ook niet kwaad kunt worden etc. suc6 liefs, Alicia ps: laat me ff weten of je er wat aan hebt okee? anders bedenk ik wel weer wat anders ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoi,
oh god, ik ben nu echt hard aan het janken. ![]() oh god, ik voel me zwaar kut ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet het gewoon stiekem doen je gaat pas 's avonds laat naar je eigen kamer en je gaat 's ochtends vroeg weer naar hem toe !! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga in ieder geval aan de pil, maak een afspraak met je huisarts ofzo. Als je zwanger zou worden, heb je echt de poppen aan het dansen ze hoeft het niet te weten!
En volgens mij moeten ouders daar gewoon aan wennen. Als zijn ouders het goed vinden kunnen ze het er misschien over hebben? Love, Lis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom mochten je broer en zus het dan wel en jij niet. "het verlangen zal misschien mooier zijn dan het echte..." naja, als dat geldt, dan geldt het ALTIJD en niet alleen maar omdat je zo jong bent. Als jij zelf twijfelt over je relatie, dan moet je het niet doen. Het hoeft niet perse precies na een jaar te gebeuren, dan w8 je nog lekker ff. Maar een moeder die haar dochter aan het twijfelen brengt, terwijl je er zelf zo zeker van bent, dat is niet goed. Jullie houden van elkaar en dat is hetgene dat telt, en daar heeft jouw moeder op zich nix mee te maken. En al helemaal niet als jullie het al een jaar hebben, wat is nou in godsnaam het grote verschil tussen overdag samen op bed liggen of 's nachts samen op bed liggen. Lees anders nog ff m'n reply die ik gister gaf......... Zeg dan tegen je moeder: "ik kan je vertellen dat het er hoe dan ook van gaat komen, m'n eerste keer. Wil jij dan niet dat het voor mij romantisch en speciaal is? En dat we in elkaars armen in slaap kunnen vallen?" Omdat jouw moeder heel helder en volwassen op jou overkomt kan ze je ompraten en dat moet jij niet laten gebeuren. Welk deel van jouw jeugd mis je dan? Je ziet hem zó weinig, dat je het grootste deel van de tijd met vriendinnen enzow omgaat, lijkt me. Kijk als je 'm nou dag in dag uit zag dan was het wat anders. Mijn moeder heeft in de tijd dat ik m'n vriendje nog 100% vertrouwde een paar opmerkingen gemaakt van: "ja je maakt het hem wel heel makkelijk hoor, door steeds naar hem toe te gaan". En: "hij geeft nix om jouw toekomst, want anders zou hij niet bij je gaan zitten als je huiswerk te doen hebt". Mijn eerste reactie is dan van: hou toch op, ik weet wel beter. Maar later gaan die opmerkingen dan toch aan me knagen en dat is stom. Want nu vertrouw ik 'm niet meer ![]() sterkte, xxx Alicia |
![]() |
|
Verwijderd
|
hey, ik twijfel niet meer aan de relatie van stefan en mij, ik heb vanacht en vandaag nagedacht, en ik vind toch dat mijn moeder ongelijk heeft...wat betreft het verspillen van mijn jeugd.
maar goed, ik ga geen actie meer ondernemen, want dat helpt toch niets. dan moet het maar stiekum of we wachte nog wel 'n jaartje of 2 bedankt voor jullie reacties ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsjah.. lastig zeg..
Mijn ouders waren daar toch mee van jah, als je het wil kun je het hoe dan ook doen, daarvoor hoef je niet bij elkaar te slapen, en als je het dan toch zou doen hebben wij maar liever dat je beschermd bent en dus zijn we de pil gaan halen.. Heb je niet toevallig last van een erg onregelmatige menstruatie ofzow want als je dan daarvoor naar de dokter gaat wil die ook nog wel eens de pil voorschrijven.. Ik denk dat het het je moeder even duidelijk moet worden dat zij door jou de pil te verbieden jou niet tegen kan houden sex te gaan hebben.. Maar dat ze bezorgd is is toch niet zo heel absurd, zo oud ben je nog niet ofzow en het is dan voor haar iets dat bij volwassen worden hoort waarschijnlijk en dat kan best eng zijn voor haar. En wie weet heeft zij wel dingen meegemaakt, bijv., spijt van dr eerste keer of weet ik ut.. probeer es uit te vinden waarom ze zo streng is.. Maar dan even iets anders.. een eerste keer, al helemaal als dat voor beide zo is gaat lang niet altijd goed. Vaak is er geklungel met condoom of iets dergelijks, en bovendien zou het zo een pijn kunnen doen dat je niet door wilt zetten of niet kunt genieten (ik spreek even uit eigen ervaring). Ik ben op mn 15e ontmaagd, en ik heb er echt spijt van dat ik zo jong was. Ik had het achteraf veel liever nog even bewaard, en gewoon nog al die andere dingen ontdekt.. Hoe ver zijn jullie verder dan al gegaan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mensen ik snap jullie nie laat die ma tog barste als jij zelf aan sex toe ben moet je dat helemaal zelf wete ja zo zie ik het en me ouders ook en ook me vriendin der ouders het is gewoon simpel laat die ma barste jezus ik kan daar egt nie tege dat er zulke ouders bestaan hoor waarom wille ze op een kinderachtige manier het geluk van der kind afneme ik kan dat egt nie begrijpe zal ik is met je ma gaan prate HAHA nou succes alvast
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz jah..
ms moet je dan er toch nog over denken eerst meer dingen te ontdekken.. met je mond kun je ook van alles enzow.. tuurlijk denk je nu dat je er geen spijt van zult krijgen.. dat dacht ik toen namelijk ook, maar achteraf weet je hoeveel meer dr is en kun je je voorstellen hoeveel meer geweldig het is om alles heel langzaam een voor een te ontdekken enzow.. maar als jij echt voelt dat jij dit wilt, dan zou ik me niet laten tegenhouden door je moeder.. als het dan eenmaal gebeurd is dan kun je ms proberen in een rustig gesprek met je moeder haar uit te leggen dat het al is gebeurd en je dr absoluut geen spijt van hebt en dat je denkt dat het dus beter is als je dan nu toch aan de pil gaat.. zij kan je niet tegenhouden.. en als je teveel gezeik denkt te krijgen dan moet je het haar maar niet vertellen. Sex is iets wat buiten je ouders is.. daar hebben zij niets mee te maken, en als je er echt aan toe bent heb je goedkeuring van je moeder niet nodig lijkt mij toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #2 Lethe | 500 | 17-01-2008 14:05 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Meisje Ieke | 0 | 31-01-2004 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Nee je mag niet bij 'r slapen.. Utopia | 6 | 15-04-2002 23:06 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |