Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2011, 17:35
miesmo
miesmo is offline
kunnen jullie mij misschien helpen met muziek?
het liefst geen klassiek en van dat soort dingen maar gewoon een beetje muziek van deze tijd?want zelf weet ik niks meer wat ik kan downloaden

dank jullie wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2011, 17:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je moet iets specifieker zijn, "muziek van deze tijd" is erg breed.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 17:55
miesmo
miesmo is offline
uhm.. thja gwn jullie smaken/stijl
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 01:56
Ymir
Ymir is offline

Masonna doet het altijd goed op feestjes
Oud 21-02-2011, 10:40
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
[filmpje]

Masonna doet het altijd goed op feestjes
juist
storing :L
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Naar watvoor muziek luister je normaal dan? Als we dat weten is het makkelijker om advies te geven.
Verder kan je ook eens de andere topics doorkijken, want daar staan zat youtube-clipjes die je wrs nog niet kent.
Oud 24-02-2011, 17:03
Verwijderd
Zoek zelf ofzo ? OMFGZ
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 18:17
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Ontwikkel gewoon je eigen smaak. Je gaat toch niet zoals al die idioten allemaal naar hetzelfde luisteren om stoer te doen? Daarbij: 60's en 70's > Nu. En dat is een feit.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 18:52
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ontwikkel gewoon je eigen smaak. Je gaat toch niet zoals al die idioten allemaal naar hetzelfde luisteren om stoer te doen? Daarbij: 60's en 70's > Nu. En dat is een feit.
Owja? Leg eens uit.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 20:28
Verwijderd
http://www.radio538.nl/top40.html

There you go
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 20:51
Verwijderd
Deze klinkt altijd wel goed
http://www.youtube.com/watch?v=1HAhrvjgIlc&sns=em
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 21:24
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Citaat:
Owja? Leg eens uit.
Oke, laten we eens de populaire artiesten en bands van toen met die van nu vergelijken.

Led Zeppelin, The Beatles, The Who, The Rolling Stones, Deep Purple, The Kinks, The Beach Boys, Bob Dylan, The Jimi Hendrix Experience, The Eagles, ELO, ELP, Pink Floyd, King Crimson, David Bowie, Wings, Plastic Ono Band, Steppenwolf, Cream, Frank Zappa, Eric Clapton, The Turtles, Jefferson Airplane, Love, The Moody Blues, Fleetwood Mac, The Doors en Sly and the Family Stone. Allemaal grote bands geweest die tegenwoordig nog steeds worden erkend en herinnerd. Laten we eens kijken naar de BEKENDE artiesten van nu:

Lady Gaga, Justin Bieber, Britney Spears, Shakira, Beyonce, Snoop Dogg, Lil Wayne en nog een rest aan tweederangs rappers. Tegenwoordig lijkt pop alleen nog maar uit bubblepop, Hip-Hop en Rap te bestaan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 22:21
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Oud 24-02-2011, 22:29
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
O hai thar
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 23:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oke, laten we eens de populaire artiesten en bands van toen met die van nu vergelijken.

Led Zeppelin, The Beatles, The Who, The Rolling Stones, Deep Purple, The Kinks, The Beach Boys, Bob Dylan, The Jimi Hendrix Experience, The Eagles, ELO, ELP, Pink Floyd, King Crimson, David Bowie, Wings, Plastic Ono Band, Steppenwolf, Cream, Frank Zappa, Eric Clapton, The Turtles, Jefferson Airplane, Love, The Moody Blues, Fleetwood Mac, The Doors en Sly and the Family Stone. Allemaal grote bands geweest die tegenwoordig nog steeds worden erkend en herinnerd. Laten we eens kijken naar de BEKENDE artiesten van nu:

Lady Gaga, Justin Bieber, Britney Spears, Shakira, Beyonce, Snoop Dogg, Lil Wayne en nog een rest aan tweederangs rappers. Tegenwoordig lijkt pop alleen nog maar uit bubblepop, Hip-Hop en Rap te bestaan.
Een groot aantal van de namen die je noemt domineerden nu niet bepaald de hitlijsten, al verkochten de albums misschien wel redelijk tot goed. King Crimson is inderdaad nu een zeer gewaardeerde band door critici en kenners, maar heeft volgens mij niet één hit gehad - ook bands als Love en Jefferson Airplane hadden misschien één of twee kleine hitjes. The Velvet Underground & Nico (al noem je ze niet), toch wel een monument in de rockgeschiedenis, flopte volkomen. Je had in die tijd ook een hoop goedkope troep, die inmiddels wel vergeten is. Ook in de muziek uit de jaren '80, '90 en '00 zul je - als je op zoek gaat - genoeg artiesten vinden die (redelijk) veel albums verkocht hebben en ook invloed hebben op hedendaagse artiesten, maar geen of weinig hits gehad hebben. De Swans, de Melvins, Mike Patton, Cocteau Twins, Massive Attack, Dream Theater... zo maar een willekeurige greep.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 08:20
Joostje
Joostje is offline
De muzieksmaak van 12jarigen is er niet echt op achteruit gegaan; alleen hebben ze nu allemaal geld om cd's en afspeelapparatuur te kopen. En verkoopcijfers beinvloeden salience, daarom hebben we nu meuk.
Oud 25-02-2011, 13:07
Verwijderd
We hebben nu meuk omdat die producers allemaal wannabe dance muziek willen maken omdat dat volgens hun " een opkomende muziekstijl is".
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 13:22
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
De muzieksmaak van 12jarigen is er niet echt op achteruit gegaan; alleen hebben ze nu allemaal geld om cd's en afspeelapparatuur te kopen. En verkoopcijfers beinvloeden salience, daarom hebben we nu meuk.
vroegere muziek is pas meuk
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 14:29
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
We hebben nu meuk omdat die producers allemaal wannabe dance muziek willen maken omdat dat volgens hun " een opkomende muziekstijl is".
en status / geld oplevert .
Oud 25-02-2011, 17:28
honkballertje
honkballertje is offline
probeer het een en ander van de lijstjes die genoemd worden in het topic met de top 10 bands van de forumleden (dit topic http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1825214). Dan heb je vanzelf een heleboel muziek van hele verschillende bands en ontwikkel je misschien ook nog wat smaak die wat verder gaat dan de top 40 van afgelopen zomer (niet dat daar wat mis mee is, maar er zijn waarschijnlijk heel wat bands die muziek maken die jij ook goed/leuk vindt)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 20:45
Uice
Uice is offline
Citaat:

Led Zeppelin, The Beatles, The Who, The Rolling Stones, Deep Purple, The Kinks, The Beach Boys, Bob Dylan, The Jimi Hendrix Experience, The Eagles, ELO, ELP, Pink Floyd, King Crimson, David Bowie, Wings, Plastic Ono Band, Steppenwolf, Cream, Frank Zappa, Eric Clapton, The Turtles, Jefferson Airplane, Love, The Moody Blues, Fleetwood Mac, The Doors en Sly and the Family Stone. Allemaal grote bands geweest die tegenwoordig nog steeds worden erkend en herinnerd.
Wat je daar noemt is bepaald geen lijst van meest succesvolle bands en artiesten van de jaren zestig en zeventig. Bekijk deze lijst maar eens: http://en.wikipedia.org/wiki/Billboard_Year-End

Het merendeel van de best verkochte albums en singles uit de jaren zestig en zeventig, zijn we nu al lang vergeten. Net zoals in 2040 niemand meer zal weten wie Justin Bieber was.

De goede muziek van nu, zal dan echter nog steeds geluisterd worden. Zoals dit:

Oud 25-02-2011, 23:09
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Dit gaat natuurlijk wel allemaal om smaak en ik weet dat mijn eerste comment best wel slecht was, maar dat was ook niet zo serieus bedoeld. Natuurlijk zijn er nog goede artiesten tegenwoordig.

@Schrödinger

Je hebt wel natuurlijk een beetje gelijk over de meeste bands die je opnoemde. Neem nou echter The Beatles en The Rolling Stones, iedereen die een beetje verstand heeft van muziek zal wel toegeven dat die muzikaal wel wat beter zijn dan Ke$ha en The Black Eyed Peas (de meest succesvolle singles van 2009 en 2010). Ik begrijp die lijst niet helemaal, want Sgt. Pepper en The White Album verkochten beiden meer dan 30 miljoen keer. Ik heb zelf ook Whipped Cream And Other Delights van Herb Alpert, maar ik had geen idee dat dat nou zo'n populair album was in die tijd. Zelfs m'n vader kent het album niet (Herb Alpert natuurlijk wel), wat erg vreemd is

En verder ook bandleden. Ja, er zijn best wel wat populaire gitaristen tegenwoordig, zoals Herman Li, maar hebben die zo'n godsstatus als die van Jimi Hendrix en Eric Clapton? Nee. Kennen we nog een Ringo Starr of een Keith Moon? I don't think so. De moderne gitaristen van de jaren '90 t/m '00 zullen echt niet worden herinnerd over 200 jaar en ik weet bijna zeker (als de mensheid het weet uit te houden) dat zowel Clapton als Hendrix als een soort Bach en Mozart worden gezien.

We hebben nu echt een donkere periode in de muziek. We zullen zeker weten over 100 jaar niks meer herinneren van de jaren '80 to '00. Het is een soort jaren '40 op dit punt.

Het komt misschien ook door de tijd waarin we nu leven. Artiesten kunnen een sterke invloed hebben op onze leefwijze (zoals de hippiebeweging in de jaren '60 en '70), maar tegenwoordig zingen mannelijke artiesten over geweld (Rap) en vrouwelijke artiesten over een hoer zijn. Volgens mij kan dit ernstige gevolgen opleveren voor de maatschappij waar we nu in leven. Ik hoop dat er nog een periode van liefde ontstaat. Al die haat klopt niet.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 00:26
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Of aan de andere kant: noem een album van de afgelopen 30 jaar dat net zo'n status heeft bereikt als bv Dark Side of the Moon. Am I Right?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 02:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik begrijp die lijst niet helemaal, want Sgt. Pepper en The White Album verkochten beiden meer dan 30 miljoen keer.
Ja, in totaal. Niet in de jaren zestig. Toen waren andere albums veel populairder. Albums die we nu niet meer kennen. Dat is mijn punt: slechte muziek is tijdelijk heel populair, goede muziek blijft geluisterd worden.

Citaat:
We hebben nu echt een donkere periode in de muziek. We zullen zeker weten over 100 jaar niks meer herinneren van de jaren '80 to '00.
Nonsens. Joy Division, Bauhaus, het werk van Zappa uit die tijd, Skinny Puppy, Ministry en de betere prog, thrash, death en black metal-bands uit die tijd zullen allemaal nog herinnerd worden. En, als we een beetje pech hebben, ook bands als Nirvana en Radiohead,

Citaat:
Het is een soort jaren '40 op dit punt.
Hoe bedoel je? In de jaren ’40 is er ook genoeg prachtige muziek gemaakt.

Citaat:
Of aan de andere kant: noem een album van de afgelopen 30 jaar dat net zo'n status heeft bereikt als bv Dark Side of the Moon. Am I Right?
Wat voor status een album krijgt is niet van belang; albums van dezelfde en hogere kwaliteit zijn er absoluut geweest.
Oud 26-02-2011, 10:37
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Citaat:
Ja, in totaal. Niet in de jaren zestig. Toen waren andere albums veel populairder. Albums die we nu niet meer kennen. Dat is mijn punt: slechte muziek is tijdelijk heel populair, goede muziek blijft geluisterd worden.
Sgt. Pepper heeft anders wel 27 weken op nummer 1 in Engeland gestaan en werd al meteen uitgeroepen tot het belangrijkste album van de afgelopen 10 jaar. Om maar even wikipedia te quoten:

Citaat:
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band was a worldwide critical and commercial success, spending a total of 27 weeks at the top of the UK Album Chart and 15 weeks at number one on the American Billboard 200. A defining album in the emerging psychedelic rock style, Sgt. Pepper was critically acclaimed upon release and won four Grammy awards in 1968.
En over The White Album:

Citaat:
As it was their first studio album in almost eighteen months (and coming after the blockbuster success of Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band) expectations were high at time of release of The Beatles. The album debuted at number one in the UK on 1 December 1968,[47] (becoming their third album to do so, after Help! and Revolver). It spent seven weeks at the top of the UK charts (including the entire competitive Christmas season), until it was replaced by The Seekers' Best of the Seekers on 25 January 1969, dropping to number two.[47] However, the album returned to the top spot the next week, spending an eighth and final week at number one.[47] Then, it spent another four weeks on the Top 10, and then dropped in the charts quicker than Sgt. Pepper. The White Album was particularly notable for blocking The Beatles follow-up album, Yellow Submarine, which debuted (and peaked at) number three on 8 February 1969, the same week The White Album was dominating the second position on the charts. In all, The Beatles spent 24 weeks on the UK charts, far less than the more than 200 weeks for Sgt. Pepper.

In the United States, the album achieved huge commercial success. It debuted at number 11, jumped to number two, and reached number one in its third week, spending a total of nine weeks at the top. In all, The Beatles spent 155 weeks on the Billboard 200. According to the Recording Industry Association of America, The Beatles is The Beatles' best-selling album at 19-times platinum and the tenth-best-selling album of all time in the United States. (Each sale is counted as 2 sales, because The Beatles is a double record set.)
Op dit moment waren The Beatles dus populairder dan welke band van vandaag. Om sterker te zijn: vroeger werden ze zelfs vergeleken met God en ze maakten geen strontmuziek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2011, 14:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit gaat natuurlijk wel allemaal om smaak en ik weet dat mijn eerste comment best wel slecht was, maar dat was ook niet zo serieus bedoeld. Natuurlijk zijn er nog goede artiesten tegenwoordig.

@Schrödinger

Je hebt wel natuurlijk een beetje gelijk over de meeste bands die je opnoemde. Neem nou echter The Beatles en The Rolling Stones, iedereen die een beetje verstand heeft van muziek zal wel toegeven dat die muzikaal wel wat beter zijn dan Ke$ha en The Black Eyed Peas (de meest succesvolle singles van 2009 en 2010). Ik begrijp die lijst niet helemaal, want Sgt. Pepper en The White Album verkochten beiden meer dan 30 miljoen keer. Ik heb zelf ook Whipped Cream And Other Delights van Herb Alpert, maar ik had geen idee dat dat nou zo'n populair album was in die tijd. Zelfs m'n vader kent het album niet (Herb Alpert natuurlijk wel), wat erg vreemd is
The Beatles en The Stones vind ik niets, maar je hebt wel gelijk dat ze beter zijn dan Ke$ha en Black Eyed Peas. Je bent hier echter wel een beetje selectief, omdat je nu naar singles kijkt en niet naar albums.
Citaat:
En verder ook bandleden. Ja, er zijn best wel wat populaire gitaristen tegenwoordig, zoals Herman Li, maar hebben die zo'n godsstatus als die van Jimi Hendrix en Eric Clapton? Nee. Kennen we nog een Ringo Starr of een Keith Moon? I don't think so. De moderne gitaristen van de jaren '90 t/m '00 zullen echt niet worden herinnerd over 200 jaar en ik weet bijna zeker (als de mensheid het weet uit te houden) dat zowel Clapton als Hendrix als een soort Bach en Mozart worden gezien.
Dat is de vraag. Kent men over 50 jaar nog Hetfield, Ĺkerfeldt, Petrucci? Ik denk het wel.
Citaat:
We hebben nu echt een donkere periode in de muziek. We zullen zeker weten over 100 jaar niks meer herinneren van de jaren '80 to '00. Het is een soort jaren '40 op dit punt.
Dat zegt meer over jouw kennis van de muziek uit deze periode dan over de muziek.
Citaat:
Het komt misschien ook door de tijd waarin we nu leven. Artiesten kunnen een sterke invloed hebben op onze leefwijze (zoals de hippiebeweging in de jaren '60 en '70), maar tegenwoordig zingen mannelijke artiesten over geweld (Rap) en vrouwelijke artiesten over een hoer zijn. Volgens mij kan dit ernstige gevolgen opleveren voor de maatschappij waar we nu in leven. Ik hoop dat er nog een periode van liefde ontstaat. Al die haat klopt niet.
Tja. Kijk eens naar de teksten van Bo Diddley of Jimi Hendrix, niet bepaald het summum van vrouwvriendelijkheid. Bij the VU zul je weinig liefde en vrolijkheid vinden. Ik denk dat de muziek eerder een reflectie is van de maatschappij dan dat deze normenbepalend is.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 15:10
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Ze zullen vast niet zingen over hoe goed ze een sandwich voor ze kunnen maken. Het is ook niet alsof ze vrouwen aansporen om een hoer te zijn. Geef eens een voorbeeld? Foxy Lady is toch geen discriminatie op geslacht?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 15:32
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Bij the VU zul je weinig liefde en vrolijkheid vinden. Ik denk dat de muziek eerder een reflectie is van de maatschappij dan dat deze normenbepalend is.
Oud 26-02-2011, 17:03
TheEditor
TheEditor is offline
De top 40. :'''''''')

Citaat:
vroegere muziek is pas meuk
Dat wat ik anders van jou kant hoorde was niet eens meuk meer, maar een catastrofe, een verkrachting van alles wat het woord muziek kan hebben. Ik luister nog liever naar een kuiken die in de blender gegooid wordt. Gadverdamme.

Laatst gewijzigd op 26-02-2011 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 18:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
De albums zonder John Cale tellen niet mee, dat is zoiets als The Doors zonder Morrison.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 18:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ze zullen vast niet zingen over hoe goed ze een sandwich voor ze kunnen maken. Het is ook niet alsof ze vrouwen aansporen om een hoer te zijn. Geef eens een voorbeeld? Foxy Lady is toch geen discriminatie op geslacht?
Crosstown Traffic bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 18:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Sgt. Pepper heeft anders wel 27 weken op nummer 1 in Engeland gestaan
Ja, het was een succesvol album. Maar niet zo succesvol als 'More of the Monkees', dat hetzelfde jaar uitkwam.
Citaat:
en werd al meteen uitgeroepen tot het belangrijkste album van de afgelopen 10 jaar.
Nou, dat bewijst ook maar weer dat de meeste mensen er toen ook niets vanaf wisten, want dat is het absoluut niet.
Citaat:
Op dit moment waren The Beatles dus populairder dan welke band van vandaag.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Oud 26-02-2011, 19:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
De albums zonder John Cale tellen niet mee, dat is zoiets als The Doors zonder Morrison.
Hij doet nog mee op een alternatieve take van ocean :/.

[jaren70feminismemodus]Mij lijkt dat de seksistiese invloed van de kultuur ligt in de rolpatroonversterking die uitgaat van nummers als "I like big butts" ofzo [/jaren70feminismemodus]
Oud 26-02-2011, 20:49
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Citaat:
It was number one on the Billboard 200 for 18 weeks—the longest of any Monkees album. It also went to number one in the UK.
Van Wikipedia.

Ik weet dat veel mensen het dus niet met me eens zijn dat er tegenwoordig geen goede muziek meer wordt gemaakt, maar ik ben nog steeds geen enkel nummer tegengekomen wat ik net zo goed vind als die van vroeger. Het blijft niet in je hoofd zitten, en dan bedoel ik niet uit irritatie (zoals 'Baby' van Justin Bieber), maar uit tevredenheid. Geen van de nummers die je hier postte vond ik echt goed. Geen die de kwalitet van 'mijn lijstje' konden overtroeven.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 22:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Van Wikipedia.
Het gaat er niet om hoe lang het op nummer 1 heeft gestaan, het gaat erom hoeveel exemplaren er verkocht zijn. In '67 verkochten The Monkees met hun saaie, generieke muziek beter dan Sgt. Pepper; omdat de meeste mensen nu eenmaal van saaie, generieke muziek houden.

Citaat:
Ik weet dat veel mensen het dus niet met me eens zijn dat er tegenwoordig geen goede muziek meer wordt gemaakt, maar ik ben nog steeds geen enkel nummer tegengekomen wat ik net zo goed vind als die van vroeger.
Wat bedoel je met 'die van vroeger'? Ben je er nog steeds niet van overtuigd dat ook vroeger het merendeel van de muziek ruk was?
Citaat:
Het blijft niet in je hoofd zitten,
Dat is dan ook een waardeloze maatstaf voor kwaliteit. De beste nummers zijn doorgaans de nummers die pas na meerdere luisterbeurten opvallen, terwijl nummers die meteen in je hoofd blijven zitten vaak snel vervelen. Ik heb The White Album nog nooit in zijn geheel geluisterd, omdat ik dat verschrikkelijke 'Ob-La-Di' altijd oversla.

Citaat:
Geen van de nummers die je hier postte vond ik echt goed.
Hoe vaak heb je ze geluisterd? Het kan dat het niet je smaak is, maar als je ze allemaal de kans geeft, moet je toch op zijn minst de kwaliteit ervan erkennen; tenzij je daar geen oor voor hebt.
Oud 27-02-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:

Led Zeppelin, The Beatles, The Who, The Rolling Stones, Deep Purple, The Kinks, The Beach Boys, Bob Dylan, The Jimi Hendrix Experience, The Eagles, ELO, ELP, Pink Floyd, King Crimson, David Bowie, Wings, Plastic Ono Band, Steppenwolf, Cream, Frank Zappa, Eric Clapton, The Turtles, Jefferson Airplane, Love, The Moody Blues, Fleetwood Mac, The Doors en Sly and the Family Stone. Allemaal grote bands geweest die tegenwoordig nog steeds worden erkend en herinnerd.
:')

Geen enkele kennis van muziek. Helaas. Komt wel als je wat ouder bent. Toen ik 14 was luisterde ik ook veel van bovenstaande rommel.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 12:50
TheEditor
TheEditor is offline
Bovenstaande rommel? Ik moet zeggen dat veel daarvan niet echt mijn ding is, maar een aantal daarvan zijn best wel awesome.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 12:58
Verwijderd
Rommel kan ook awesome zijn. Meeste namen zijn echter sterk overrated.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 17:42
Snowbert
Snowbert is offline
Gewoon in de top40 lijsten ga kijken maar zoals andere al zeggen moet je iets specifieker zijn met van welke muzieksoort je houdt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 23:15
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
@Reverend

Wtf. Serieus. Wtf.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 10:46
Verwijderd
wtfomg
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 21:45
Uice
Uice is offline
Och, overgewaardeerd zijn een groot deel van die namen zeker, maar dat geldt ook voor al die zwartjoekels waar jij naar luistert.

Je hoeft je absoluut niet te schamen als je luistert naar al die bands die Helter noemt. Maar wel als je denkt dat er tegenwoordig geen muziek meer gemaakt wordt die in de buurt van dat niveau komt. Dat is gewoon kortzichtig.
Oud 01-03-2011, 09:26
Verwijderd
Wat muziek betreft zijn mensen vaak kortzichtig.

Edit: niet alleen wat muziek betreft natuurlijk ^^.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 21:23
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Rommel kan ook awesome zijn. Meeste namen zijn echter sterk overrated.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Er zijn genoeg dingen die wel leuk zijn, maar zwaar overrated.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Dit statement bewijst alleen maar je eigen onwetendheid over hedendaagse muziek, beste.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 20:35
lotje95
lotje95 is offline
Misschien The Script?

Geen idee wat allemaal al is genoemd trouwens, had geen zin om alles door te lezen XD Sorry
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Och, overgewaardeerd zijn een groot deel van die namen zeker, maar dat geldt ook voor al die zwartjoekels waar jij naar luistert.
Dat is niet helemaal waar. Over het algemeen luister ik naar ondergrondse zwartjoekels en die zijn commercieel lang niet zo'n succes als namen als Led Zeppelin etc. Iets wat wereldwijd zo weinig geluisterd wordt kan lastig overgewaardeerd zijn.

Maargoed, wat dit verder met het punt te maken heeft ontgaat mij.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 23:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is niet helemaal waar. Over het algemeen luister ik naar ondergrondse zwartjoekels en die zijn commercieel lang niet zo'n succes als namen als Led Zeppelin etc. Iets wat wereldwijd zo weinig geluisterd wordt kan lastig overgewaardeerd zijn.

Maargoed, wat dit verder met het punt te maken heeft ontgaat mij.
Ik wilde gewoon graag even het woord zwartjoekels gebruiken.
Oud 05-03-2011, 12:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

.
Is de top 2000 van radio 2 dan de uitzondering die deze regel .......
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 13:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Is de top 2000 van radio 2 dan de uitzondering die deze regel .......
Ja, er is natuurlijk ook zat slechte muziek die populair blijft. Hm.
Reageren

Regels voor berichten