Hoi,
Persoonlijk heb ik nooit in die situatie gezeten, dus ik kan je niet echt helpen aan iets concreets. Maar als je je plek echt zat bent, dan zou je altijd een 21+ toets kunnen doen. Dit is een toets die je, mits je er een voldoende haalt, toegang geeft tot het hbo. Dit zou betekenen dat je nog wel 4 jaar naar school moet, maar zonder diploma gaan werken is bijna niet te doen, zeker in deze tijden. Je kan in aanloop naar deze toets een cursus volgen, waardoor de kans groot is dat je de toets haalt.
Je zou natuurlijk ook naar de VAVO toekunnen en in een jaar je vmbo-t kunnen halen, maar ook dat houdt in dat je daarna nog een opleiding moet volgen (wel niveau 4). Verder kan ik je alleen nog even wijzen op het feit dat je dit misschien ook even moet voorleggen aan je studiecoördinator.
Ik denk niet dat ik je verder heb geholpen, maar ik moest het toch even kwijt.
Groeten,
312
EDIT: als je nog maar 1 jaar te gaan hebt, dan kun je het beste de opleiding afmaken en daarna verder kijken.
Laatst gewijzigd op 12-03-2011 om 15:13.
|