Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat maakt het uit hoeveel meisjes je in je klas hebt? En stel, je hebt een enorme wijvenklas (wat me erg onwaarschijnlijk lijkt omdat er genoeg jongens C&M kiezen), dan ga je toch met jongens van andere profielen om in de pauzes, of beter: maak je vriendinnen?
|
![]() |
Ik doe zelf ook CM, wat vaak wordt gemengt met EM. Daardoor valt echt klassengebrek niet op. Want wij hebben namelijk maar 10 mensen die CM doen, toevallig zijn dit allemaal meiden. Maar andere vakken, zoals aardrijkskunde, maatschappijwetenschappen en geschiedenis wordt evengoed door jongens als door meisjes bezocht. Al moet ik wel zeggen, dat er volgens mij wel meer meiden zijn dan jongens, maar ach. Misschien liggen hun interesses daar meer?
Verder zou ik mijn keuze hier zeker niet op baseren. Ik heb CM gekozen omdat ik gewoon té slecht was in de andere vakken. Ik vraag me dan verder ook af, wat de rol van jongens in je klassen hier mee te maken heeft. Je ziet ze verder toch wel genoeg? En als je mazzel hebt, word je bij de overige vakken wel bij ze ingedeeld. Wie weet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Algemene schoolzaken |
Nog meer wiskunde? X_Mariet_X | 91 | 23-03-2006 17:00 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 |