Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2011, 18:29
*flawless*
*flawless* is offline
Hoi

Laatst had ik het met een paar mensen over hun eerste zoen. Hier zaten ook volwassen mensen tussen, die al 20 jaar getrouwd waren oid, en er was er eentje bij die zijn eerste zoen had gekregen van zijn huidige vrouw. Er waren toen allerlei shockreacties bij de mensen van mijn leeftijd, omdat hij dus maar één vrouw had gehad in zijn hele leven.
Ik heb me maar wijselijk stil gehouden, want ik heb tot nu toe ook alles voor het eerst gedaan met mijn huidige vriend, en ik ga er natuurlijk niet vanuit dat het ooit uit gaat.

Het is misschien heel stom, maar ik ben hierdoor wel gaan nadenken. Zijn er meer mensen die echt maar één persoon hebben gehad in hun hele leven? Of forummers die zulke mensen kennen de meesten hier zijn natuurlijk nog wat jonger. Of is het niet meer van deze tijd om je hele leven maar bij één persoon te blijven?

Nouja goed was gewoon nieuwsgierig. Projecteer het niet op mijn eigen situatie, ik ben nog maar 17, er kan nog vanalles gebeuren.
Oud 07-02-2011, 18:33
Em.
Em. is offline
Ik heb maar één persoon gehad, maar dat is allang weer uit. En ik vind het meer iets voor L&R, dus Seks -> L&R.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 19:02
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb met denk ik 7 jongens gezoend, met mijn huidige vriend ook seks gehad. Maar echt een relatie zijn er nu drie.
Ik kan me ook moeilijk voorstellen om met één iemand te blijven, hoewel dat waarschijnlijk veranderd naarmate ik ouder word.
Oud 07-02-2011, 19:17
Verwijderd
Een vriendin van me heeft ook met d'r huidige man alles voor het eerst gedaan. Niet omdat ze daar principieel in was ofzo, maar hij bleef gewoon hangen Oh en de broer van m'n vriendje heeft volgens mij ook (bijna) alles voor het eerst gedeeld met zijn vrouw - misschien dat zij of hij ooit nog eerder gezoend heeft, maar verder zijn ze elkaars eerste. Maar die deden dat wel op basis van hun geloof.

Ikzelf niet; heb aantal vriendjes gehad en dus met een paar mensen het bed gedeeld, en met nog veel meer mensen gezoend Maar mijn eerste ex was m'n eerste Grote Liefde en ik had het totaal geen probleem gevonden om de rest van mijn leven bij hem te blijven (hij was dus de eerste bij wie er sprake was van echte wederzijdse verliefdheid en met wie ik seks had enzo, mijn eerste in alles behalve de basis eigenlijk). Dat liep wat anders dan ik gepland had, maar ik heb tijdens die relatie nooit gedacht 'oh wat vervelend dat ik nooit met iemand anders seks zal hebben', daarvoor was het veel te leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 20:46
*flawless*
*flawless* is offline
Citaat:
Dat liep wat anders dan ik gepland had, maar ik heb tijdens die relatie nooit gedacht 'oh wat vervelend dat ik nooit met iemand anders seks zal hebben', daarvoor was het veel te leuk.
Dat denk ik ook zeker niet op dit moment maar was gewoon beetje verbaasd over de reacties van mijn vrienden. Ikzelf vond het niet zo shockerend om te blijven plakken aan je eerste, zeker niet nu, omdat ik er niet van uit ga dat het uit gaat met mijn vriend
En zou dit voor altijd zijn, dan heb ik dus maar met één persoon gezoend, en het bed gedeeld.

Maar volgens mij denk ik veel te veel na
Oud 08-02-2011, 16:22
Edelweiss
Edelweiss is offline
het valt wel mee hoor, ik ben de enige uit de klas (indierergeval een van de weinige) die nog nooit verkering heeft gehad (2havo) en dan is het zo; wtf heb jij nog nooit verkering gehad? en dan denk ik; wat zeur je het kan nog lang zat, ik ben geen 30 hoor. dus gwn niks van aan trekken. Sommigen hebben al 10 mensen afgelebberd (gezoend) en sommigen nog niemand. het maakt niet zo uit.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 16:36
hoihoin_n
hoihoin_n is offline
ik heb drie relaties gehad, maar alleen met de laatste ben ik verder gegaan dan zoenen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 18:03
LW
LW is offline
Naja ik heb dan een vriendin van bijna 19 en die heeft dus maar met een persoon sex gehad, voor een vrouw is dit meestal minder erg dan een man.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 18:33
Picidae
Picidae is offline
Ik ben bijna 20 en heb alleen maar gezoend.

Echt heel erg voor me haha
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 20:16
Diamera
Diamera is offline
Hoihoi ik ben 15 en heb nog maar 1 iemand echt zelf gezoend en dat was op vakantie Ik zou het niet per se raar vinden als iemands huidige partner altijd zijn enige is geweest, misschien is het wel gewoon in een keer de ware? Wel denk ik dat het vroeger idd vaker het geval was dan nu. Mijn vader ismijn moeders eerste, andersom niet xD
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 10:00
Eva*
Eva* is offline
M'n lief en ik zijn ook elkaars eerste, we zijn inmiddels meer dan 5 jaar samen en nog steeds gelukkig met elkaar.
Ik ken meer mensen die al jaren samen zijn met hun eerste lief, namelijk mijn broer, mijn zus en drie vriendinnen van mij.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 10:02
Cucumber.
Cucumber. is offline
M'n vriendje en ik zijn ook elkaars eerste 'echte' verkering, waarbij ik dus basisschoolrelaties niet meetel.
Hij heeft 2,5 jaar geleden wel met een ander meisje gezoend, maar daar had hij verder niks mee gekregen.

Dus verder zijn we elkaars eerste, dus natuurlijk ook in het verdergaan dan zoenen. Dat vind ik persoonlijk wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 10:50
Valsehoop
Valsehoop is offline
Citaat:
Ik heb maar één persoon gehad, maar dat is allang weer uit.
Same here
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 13:08
Verwijderd
Als je het raar vindt dat iemand bij zijn eerste vriendje blijft, dan zeg je dus eigenlijk dat eerste relaties gewoon toch praktisch geen kans van slagen hebben, waardoor die relatie niet meetelt. En denk maar eens terug hoeveel vertrouwen je had in je eerste relatie

Het is niet gek, bij mij thuis waren mijn ouders elkaars eerste en hebben mijn broer en zussen ook allemaal hun eerste relatie behouden. Ik ben de enige thuis (van het gezin zelf, niet de aanhang) met exen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 15:15
Volk
Volk is offline
Zolang de persoon echt voor mij gaat en ik voor hem maakt het me niet uit wat er in het verleden is gebeurd. Het verleden heeft hem gemaakt tot wie hij is en tot de persoon op wie ik verliefd werd en van ben gaan houden. Dan is het verleden vrij irrelevant.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 06:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn moeder leerde mijn vader kennen op d'r 14e en 35 jaar later zijn ze nog steeds samen. Het kan dus wel.

Ik heb trouwens zelf ooit 1 vriendje gehad en die maakte het uit om de reden dat volgens hem niemand hoort samen te blijven met zijn eerste liefde.
Dus het ligt een beetje aan wat je zelf vind... Als je gelukkig bent met 1 persoon kan je daar de rest van je leven samen mee zijn, maar als je eerst vanalles geprobeerd wil hebben is dat wrs geen verstandig idee.
Oud 17-02-2011, 19:17
L-ianne84
L-ianne84 is offline
ik heb eigenlijk maar hele korte relaties gehad. iets van 4. waarvan 1tje mar 1 keer had gezien. En met 1 meer uit medelijden heb gehad. dus mn moeder heeft me geholpen om het daarmee uit te maken, en toen kreeg ik met het vriendje waarmee ik nu nog steeds heb en ook meer mee doe. En dit is ook de langste relatie die ik gehad heb. En hopelijk wordt deze nog veel langer want we zijn precies elkaars typ.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 10:40
Verwijderd
toen ik dertien jaar was had ik voor de eerste keer seks en zoende ik voor de eerste keer. (met dezelfde jongen)
Nu heb ik al bijna een jaar een vriendje waar ik echt zeker van weet dat ik bij hem blijf!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 11:31
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
zowel mn vriend als ik hebben meerdere relaties gehad, met meerdere mensen sex gehad en met veel mensen gezoend. ik heb 1 lange serieuze relatie gehad, maar dat liep niet meer. Ken zat mensen die nog steeds met hun eerste liefde samen zijn. maar die hebben wel soms met andere mensen daarvoor gezoend
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 11:55
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik ben bijna 20 en heb alleen maar gezoend.

Echt heel erg voor me haha
Och joh er zijn zoveel mensen die nog niet eens hebben gezoend op die leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 14:44
Nicky1983
Nicky1983 is offline
Citaat:
Och joh er zijn zoveel mensen die nog niet eens hebben gezoend op die leeftijd.
Is toch niet raar! Juist goed dat je wacht op de juiste!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 15:57
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Hij zegt toch ook niet dat het raar is?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:03
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Nee is inderdaad niet raar, en het is goed dat je wacht op de juiste. Je hebt helemaal gelijk. Ik bedoelde ook niet dat het raar was ofzo.. er zijn namelijk zoveel mensen die nog niet hebben gezoend op hun 20e levensjaar.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 09:09
Nicky1983
Nicky1983 is offline
Heey! Sorry bedoelde ook niet dat jij vond dat het raar is hoor (sorry!). Bedoelde het meer in het algemeen, dat ik het juist mooi vind!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 14:08
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Heey! Sorry bedoelde ook niet dat jij vond dat het raar is hoor (sorry!). Bedoelde het meer in het algemeen, dat ik het juist mooi vind!
Verontschuldig je niet, je hebt helemaal gelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2011, 17:46
Sfyy_
Sfyy_ is offline
Ik ben ook nog maar 15. Wij zijn toch al bijna (in april) een jaar samen, dat vind ik toch ook al een goed begin (:
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 19:12
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Frans Bauer is ook nog steeds bij ze 1e vrouw.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 19:54
Verwijderd
Ik ben niet meer bij mijn eerste vriendje. Ik zeg niet dat eerste relaties geen kans van slagen hebben, maar zelf kan ik me er niks bij voorstellen dat je geen nieuwsgierigheid ofzo hebt naar andere mensen of andere ervaringen. Ik ben nu ruim anderhalf jaar samen met mijn vriend en ga deze zomer waarschijnlijk met hem samenwonen. Hij is degene met wie ik oud wil worden, maar ik ben heel blij dat ik vantevoren een klein beetje het rond kunnen kijken en heb kunne experimenteren. Als ik dat neit had gehad, was het zeker uitgegaan omdat ik gewoon nog te nieuwsgierig was geweest. Een beetj het idee van 'wat is er nog meer en hoe weet ik dat dit het beste is?' denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten