Advertentie | |
|
![]() |
|
het valt wel mee hoor, ik ben de enige uit de klas (indierergeval een van de weinige) die nog nooit verkering heeft gehad (2havo) en dan is het zo; wtf heb jij nog nooit verkering gehad? en dan denk ik; wat zeur je het kan nog lang zat, ik ben geen 30 hoor. dus gwn niks van aan trekken. Sommigen hebben al 10 mensen afgelebberd (gezoend) en sommigen nog niemand. het maakt niet zo uit.
|
![]() |
|
Hoihoi ik ben 15 en heb nog maar 1 iemand echt zelf gezoend en dat was op vakantie
![]() |
![]() |
|
M'n vriendje en ik zijn ook elkaars eerste 'echte' verkering, waarbij ik dus basisschoolrelaties niet meetel.
![]() Hij heeft 2,5 jaar geleden wel met een ander meisje gezoend, maar daar had hij verder niks mee gekregen. Dus verder zijn we elkaars eerste, dus natuurlijk ook in het verdergaan dan zoenen. Dat vind ik persoonlijk wel fijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je het raar vindt dat iemand bij zijn eerste vriendje blijft, dan zeg je dus eigenlijk dat eerste relaties gewoon toch praktisch geen kans van slagen hebben, waardoor die relatie niet meetelt. En denk maar eens terug hoeveel vertrouwen je had in je eerste relatie
![]() Het is niet gek, bij mij thuis waren mijn ouders elkaars eerste en hebben mijn broer en zussen ook allemaal hun eerste relatie behouden. Ik ben de enige thuis (van het gezin zelf, niet de aanhang) met exen ![]() |
![]() |
|
Mijn moeder leerde mijn vader kennen op d'r 14e en 35 jaar later zijn ze nog steeds samen. Het kan dus wel.
![]() Ik heb trouwens zelf ooit 1 vriendje gehad en die maakte het uit om de reden dat volgens hem niemand hoort samen te blijven met zijn eerste liefde. Dus het ligt een beetje aan wat je zelf vind... Als je gelukkig bent met 1 persoon kan je daar de rest van je leven samen mee zijn, maar als je eerst vanalles geprobeerd wil hebben is dat wrs geen verstandig idee.
|
ik heb eigenlijk maar hele korte relaties gehad. iets van 4. waarvan 1tje mar 1 keer had gezien. En met 1 meer uit medelijden heb gehad. dus mn moeder heeft me geholpen om het daarmee uit te maken, en toen kreeg ik met het vriendje waarmee ik nu nog steeds heb en ook meer mee doe. En dit is ook de langste relatie die ik gehad heb. En hopelijk wordt deze nog veel langer want we zijn precies elkaars typ.
![]() |
![]() |
|
zowel mn vriend als ik hebben meerdere relaties gehad, met meerdere mensen sex gehad en met veel mensen gezoend. ik heb 1 lange serieuze relatie gehad, maar dat liep niet meer. Ken zat mensen die nog steeds met hun eerste liefde samen zijn. maar die hebben wel soms met andere mensen daarvoor gezoend
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet meer bij mijn eerste vriendje. Ik zeg niet dat eerste relaties geen kans van slagen hebben, maar zelf kan ik me er niks bij voorstellen dat je geen nieuwsgierigheid ofzo hebt naar andere mensen of andere ervaringen. Ik ben nu ruim anderhalf jaar samen met mijn vriend en ga deze zomer waarschijnlijk met hem samenwonen. Hij is degene met wie ik oud wil worden, maar ik ben heel blij dat ik vantevoren een klein beetje het rond kunnen kijken en heb kunne experimenteren. Als ik dat neit had gehad, was het zeker uitgegaan omdat ik gewoon nog te nieuwsgierig was geweest. Een beetj het idee van 'wat is er nog meer en hoe weet ik dat dit het beste is?' denk ik.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
Seksualiteit |
Vergelijking van sekspartners Verwijderd | 8 | 10-10-2010 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #101 metallica | 476 | 08-09-2009 21:52 | |
Seksualiteit |
ex-vriendje liefjes- | 38 | 26-04-2006 10:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 |