Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sowieso moet TS niet zeuren. Misschien loopt het niet goed omdat je per sé wil scoren.
|
![]() |
hahaha jezus wat triest dat jullie die jongen zitten af te zijken !! sorry hoor maar ik roddelde vroeger met heel wat meiden en die hielden allemaal een lijstje bij ! overigens toch ook niks ergs aan?! sorry hoor.. je hebt ook zin als je niet verlieft bent, en zolang beide partijen 't daar over eens zijn is der helemaal NIKS aan de hand.. alsof jullie nog nooit een meisje gezien hebben dat niet opzoek was naar een relatie maar wel zin had?!
Wat ik me nou af vraag is bedoel jij seks of zoenen? staat er niet zo duidelijk en je weet het maar nooit, zie je leeftijd namelijk ook nergens staan.. wel een tip is, als je wil gebeurt het niet.. dames willen het liever geven.. JA ze willen dat je er voor werkt, nee ze willen niet dat je er om vraagt/zeurt. ohja, en wel wat anders.. zoals iemand hier boven schreef, seks om seks is prima, seks om op een lijstje af te vinken is beetje triest.. klinkt alsof je het doet om stoer te doen.. niet omdat je gewoon zin hebt.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dat je zo onzeker bent over jezelf gaat niet over door een langer lijstje te kweken. Dat betekent alleen maar dat je meer meisjes hebt gezoend en er vervolgens niets betekenisvols van hebt weten te maken.
|
Waarom meteen onzeker? Stoer doen is niet meteen onzeker zijn. Hij is net zo zeker als elke andere 15 jarige jongen en wil natuurlijk ook stoer erbij doen.
Er zijn vast veel mensen die hier hetzelfde hebben gedaan, of op z'n minst dat geprobeerd te hebben. JustADreamer, ik heb in dit soort dingen ook vaak genoeg hulp van mijn vrienden gehad, had ik dan ook maar meteen moeten stoppen omdat ik niet alles meteen wist? Het gaat hem er zowiezo niet om dat er ook meisjes zijn die een verlegener jongen willen, maar meer om stoer te doen bij zijn vrienden. 'Hij verkent het pad van de liefde' en wil niet settlen, hij doet het als een competitie met anderen. OT: Ik weet je leeftijd niet, als je onder de 16 ben zijn er vast wel van die disco's van 14-16 jaar. Als je 16 of ouder bent, dan zijn clubs beter dan kroegen. Het beste is om voor beter-dan-gemiddeld te gaan, zijn niet te onzeker (zodat je niet álles zelf hoeft te doen) en ze zijn gewoon beter. De best uitziende mensen kan je op 2 manieren zien, eigenlijk lelijk maar toch self-proclaimed-beaty of wel goeduitzienden die wel een goede keus zijn hoewel ze misschien wat minder spontaan zijn omdat er minder mensen zijn die op ze afstappen door zenuwen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Jongens die in een competitie met hun vrienden willen bewijzen dat ze meisjes kunnen scoren zijn onzeker. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen. Als je echt zeker van jezelf bent hebt je dat niet nodig. En alle meisjes in de wereld gaan dat probleem niet verhelpen.
||
Citaat:
Jongens die in een competitie met hun vrienden willen bewijzen dat ze meisjes kunnen scoren zijn niet onzeker, ze gaan gewoon graag de uitdaging aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het kiezen van het boek! Verwijderd | 16 | 11-02-2004 15:14 | |
Software & Hardware |
Welk formaat is het beste om een VOB-bestand naar te converteren? Verwijderd | 9 | 03-09-2003 18:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |