Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik dacht vanochtend nog 'meh, eigenlijk zou ik een ban aan moeten vragen, ik moet echt miljard dingen regelen!'. Maar toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk nog wel iets langer dan een maand bezig ben met miljard dingen regelen, en daarna ga ik mijn forumactiviteit drastisch omlaag gooien. Dus ach. Een maandban is toch maar saai!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wilde toen ik 12/13 was heel graag hacker worden, en toen ging ik ook allemaal simpele dingen doen met trojans. Zo computers van mensen overnemen en rare geluiden afspelen en bestanden verplaatsen en typen dat hun computer een eigen bewustzijn had gekregen enzo. Maar toen was ik een keer niet voorzichtig genoeg en raakte onze eigen computer compleet geïnvesteerd met trojans en toen vond ik het niet leuk meer.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar ik kom dus berichten tegen van een paar jaar geleden uit Duitsland. Een of andere pedofiel die met meisjes ging msn'en en ze een foto van zichzelf stuurde met daarachter een programmatje waardoor ie dus via de webcam naar die meisjes kon kijken, zonder dat zij het merkten. En niet alleen als de webcam aangezet was, maar hij kon 'm dus ook aanzetten en gluren terwijl ze zich aan het omkleden waren en sliepen en alles. Brr. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|