Advertentie | |
|
![]() |
|
Hard to get spelen in zo'n situatie gaat niet echt helpen denk ik. Dan zegt zij zo van, 'ik vind je eigenlijk niet leuk' en dan zeg jij 'Ok da's niet erg' en vervolgens gedraag je je alsof je het daadwerkelijk niet erg vindt dat je niet leuk vindt. Cryptisch, hoor.
Ik zou gewoon normaal tegen haar doen, niet meer terugkomen op dat je haar mee uitvroeg tenzij je heel graag een verklaring wil. Over het algemeen stelt niemand het op prijs om na iemand afgewezen te hebben nog nagejaagd te worden. Laat haar gewoon voor wat het is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Om haar de eerstvolgende keer gelijk weer te vragen naar een date lijkt me niet slim. Daarom dacht ik eraan om duidelijk met haar te flirten. Zoals haar vaker en duidelijker aanraken, oogcontact etc. en zo te kijken hoe ze hierop reageert. Tot dusver positief. Citaat:
![]() Zoals ik hierboven volgens mij al heb gezegd, denk ik dat het slim wat meer haar te flirten en zo te kijken hoe ze hierop reageert. Positief --> Doorgaan. Negatief --> Ermee stoppen. Goed idee? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja!
Ik denk dat ze bijvoorbeeld wel de klik voelde en daarom blij was en ja zei, maar eenmaal alleen toch besefte dat blabla een vriendin jou ook leuk vond, of ze was pas net weer vrijgezel, of ze is tegen collegadating ofzo. Pas wel op dat je je noiet laat gebruiken voor aandacht, dan reageert ze dus wel positief maar het gaat niet verder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgende week zie ik haar maar één dag, dat vind ik erg jammer ![]() Wat wel lastig is, mijn gedachte over de situatie veranderd steeds. Het ene moment heb ik het gevoel dat het toch goed gaat komen en voel ik me fijn. Maar het andere moment heb ik het gevoel dat ik hier niets mee ga opschieten en dan voel ik me rot. (Nu zit ik even in de laatste fase). Best lastig dat het steeds zo varieert en het is niet fijn om met zo'n rotgevoel te zitten. Hopelijk is dat gevoel zo snel mogelijk weer weg ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146 rare kwast | 500 | 09-06-2009 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
stoppen of doorgaan? .boris | 12 | 23-01-2005 14:37 | |
Liefde & Relatie |
opgeven of toch doorgaan?? Sleeping Within | 6 | 15-12-2003 23:38 | |
Liefde & Relatie |
Hij is een pedofiel die het met een 15jarig meisje doet.. sweet dreams | 76 | 17-05-2003 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
de pijn blijft hangen ... sicilion | 1 | 08-10-2002 13:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorgaan... Secreet | 2 | 08-01-2002 14:53 |