Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2011, 22:05
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
Definitie van scharrel en jouw verhaal erbij graag...

Ik kom er net achter wat het is en dat is niet fijn om te weten. Graag wil ik weten of iemand hier ervaring mee heeft gehad en hoe dit begon en afgelopen is. En hoe je je erna over voelde...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2011, 22:09
Verwijderd
Hmm in mijn opinie is een scharrel iemand met wie je relationele dingen doet zoals daten, zoenen, seks, vaak elkaar zien, maar dan zonder enige bindingen - geen garantie dat je monogaam bent, geen garantie dat je bij elkaar wilt blijven, geen garantie dat je zelfs maar gevoelens voor elkaar hebt die verder gaan dan vriendschap en fysieke aantrekkingskracht.

Op zich is er niks mis mee, als je maar allebei hetzelfde wilt en voelt. Zodra een van de twee meer wil dan de ander, dan loopt het spaak (en dat gebeurt erg vaak).
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 22:16
Verwijderd
En ik heb er wel ervaring mee, en vond het wel prima. Het is nog nooit gebeurd dat ik zelf dacht dat er meer was, terwijl hij vond dat we enkel scharrelden ofzo, dus daarom ook geen nare ervaringen gehad. Het is me niet heel vaak gebeurd; meestal kapte ik het na een date of wat wel af als ik wist dat er toch geen toekomst in zat, en het is ook gebeurd dat een scharrel upgradede naar de status van vriendje (waardoor het scharrelen eerder de opmaat naar de relatie was).

Mja. Ik had best meer willen scharrelen in mijn vrijgezelle periodes want ik vind one night stands helemaal niks, maar het kwam er nooit zo van
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 16:21
Verwijderd
Een scharrel: iemand met wie je geen relatie wilt en hebt, maar met wie je wel afspreekt, seks hebt, en dat soort dingen. Ook knuffelen en af en toe wat leuks gaan doen valt eronder.. de term scharrel gaat mijns inziens meer over de bedoeling erachter dan over wat je allemaal precies met elkaar doet, maar meestal valt daar wel seks onder ja.

En het kan van beide kanten zo zijn, of van 1 kant. Dus het kan dat de 1 denkt een relatie te hebben, terwijl de ander je ziet als een scharrel. En dat betekent: leuk voor zo lang als het duurt, maar verwacht niks serieus.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 20:31
Verwijderd
Een relatie bewust zonder toekomst.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Een relatie bewust zonder toekomst.
idd

Een tijdelijke relatie die meer gericht is op het lichamelijke dan om de 'geestelijke' kant. Daar bedoel ik mee om met de ander te zoenen en seks mee te hebben.
Je bent niet gericht op de toekomst maar op het heden omdat je het toch wel weer uit gaat maken.

Laatst gewijzigd op 31-03-2011 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:17
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb ook wel eens een tijdje gescharreld met iemand, nadat de relatie met hem was uitgegaan. Een relatie ging echt niet, maar tijdens het uitgaan zochten we elkaar wel altijd op. Toen het stopten, omdat ik mijn huidige man ontmoeten was er ook geen probleem. Het was op een gegeven moment puur fysieke aantrekkingskracht

Een scharrel zijn zonder dat je het weet is natuurlijk kut.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 17:48
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
klopt, een scharrel zijn zonder dat je t weet is kut, ik ben van mening dat ik dat niet ben.
Mijn situatie lijkt erop, maar er is meer dan fysiek.

Maar er moet maar verandering in komen.

Wel stom dat mensen dit doen vind ik. Klinkt net als een one night stand achtige variant. En dan bedoel ik het als mensen het alleen om het fysieke doen en t toch gaan uitmaken...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 21:23
Verwijderd
scharrel = losse relatie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten