Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2008, 13:03
knir
knir is offline
Je kent het wel, er is aantrekkingskracht maar je wil even geen relatie, je hebt zin in seks maar niet in gedoe achteraf.

Scharrel je wel eens? Wat zijn de do's en don'ts? Is het wel zo ideaal, een 'friend with benefits'? Blijf je ook slapen of gelijk weer weg? Heeft je scharrel exclusiviteit? Waar kom je hem/haar tegen?

Ben benieuwd! Persoonlijk ben ik niet zo goed in het hele gebeuren, er komen toch al gauw meer gevoelens bij kijken en dat maakt het vaak maar lastig
Oud 10-04-2008, 13:15
Verwijderd
Heheheh, ja, jawel, hoewel ik er niet zo heel goed in ben (of ik wel, maar de jongens in kwestie wilden óf meer, óf alleen maar voor een avondje, en daar had ik dan weer geen zin in). Ik vind het niet echt hetzelfde als friends with benefits - dat komt wat mij betreft neer op een vriend met wie je soms seks hebt. Een scharrel hoeft niet per se ook een vriend te zijn. Integendeel, eigenlijk.

Het spreekt me wel aan, als ik tenminste niet meer wil, maar het komt er dus eigenlijk zelden van. Mannen ook altijd met hun alles-of-niets-policies Maar áls ik een scharrel zou hebben, dan zou het dus wel met blijven slapen e.d. zijn, want ik vind dat het gewoon gezellig moet zijn en dat het niet alleen om de seks gaat maar ook om het leuke contact. Exclusiviteit is niet geboden, want dan kun je net zo goed een stelletje zijn. Gewoon het leuk hebben met iemand zonder dat je ergens aan vast zit.

Een vriendin van me is er heel goed in, die had dan ook telkens jongens die dat ook wel wilden (nou ja, eigenlijk wilden die meestal meer, maar zij stelde altijd heel duidelijk dat ze geen relatie wilde en als ze daar niet mee konden leven, moesten ze maar wegwezen). Het zag er zo van de buitenkant altijd erg leuk uit - gezellig contact en flikflooien met iemand die je leuk en aantrekkelijk vindt, maar geen interesse in een toekomst met die persoon en dus ook geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 14:12
WolterB
WolterB is offline
Scharrelen als in one-night stands heb ik nog nooit gedaan en dat zou ik denk ik ook niet kunnen, net als scharrelen zonder een band met diegene op te bouwen. Seks zonder dat er ook maar enig gevoel bij komt kijken hoeft van mij dan ook helemaal niet.

Scharrelen als in friends with benefits, is weleens voorgekomen, maar dat moet idd zonder exculsiviteit zijn en ik vind het ook belangrijk dat je geen verwachtingen bij elkaar moet scheppen en duidelijk moet hebben hoe je er tegenover staat, zodat er achteraf geen misverstanden kunnen ontstaan en je die vriendschap mogelijk kwijtraakt. Daarom is denk ik goede communicatie ook wel belangrijk hier
Voor mij spelen gevoelens hier natuurlijk wel een rol, maar verliefd ben ik dan niet. Een bepaalde mate van aantrekkingskracht moet er wel zijn, anders begin ik er niet aan.

Als het voor beiden exclusief begint te worden, dan lijkt het me dat bij allebei meer is en kan je het beter een relatie noemen, want met scharrelen heeft het dan niets meer te maken .
Oud 10-04-2008, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Scharrelen als in one-night stands heb ik nog nooit gedaan en dat zou ik denk ik ook niet kunnen, net als scharrelen zonder een band met diegene op te bouwen. Seks zonder dat er ook maar enig gevoel bij komt kijken hoeft van mij dan ook helemaal niet.

Scharrelen als in friends with benefits, is weleens voorgekomen, maar dat moet idd zonder exculsiviteit zijn en ik vind het ook belangrijk dat je geen verwachtingen bij elkaar moet scheppen en duidelijk moet hebben hoe je er tegenover staat, zodat er achteraf geen misverstanden kunnen ontstaan en je die vriendschap mogelijk kwijtraakt. Daarom is denk ik goede communicatie ook wel belangrijk hier
Voor mij spelen gevoelens hier natuurlijk wel een rol, maar verliefd ben ik dan niet. Een bepaalde mate van aantrekkingskracht moet er wel zijn, anders begin ik er niet aan.

Als het voor beiden exclusief begint te worden, dan lijkt het me dat bij allebei meer is en kan je het beter een relatie noemen, want met scharrelen heeft het dan niets meer te maken .
is wel eens voorgekomen, uhuh
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 16:53
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Nee, ik heb geen scharrels gehad. Het zou me geweldig lijken eens een keer een losse relatie met iemand te hebben, waar gevoelens juist niet zo'n grote rol spelen, maar wel veel aantrekkingskracht is en waar je het leuk met elkaar hebt en dat je elkaar kan ontdekken met alles erop en eraan. Alleen geen verplichtingen.

Het zal me waarschijnlijk alleen niet lukken, want bij mij komen er altijd heel veel emoties kijken als ik met iemand iets begin en zeker als het om intimiteit gaat moet ik er echt gevoelens voor hebben, anders word ik alleen maar heel erg gespannen door de situatie.

Het zou erg fijn zijn voor mij om wat losser met dit soort situaties om te kunnen gaan, maar ik zie wel of dat nog wel komt. Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar een echte relatie mag ook wel hoor . Alleen dan wel met een geschikte kerel.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:08
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb wel losse scharrels gehad. Dan vonden we elkaar wel leuk maar hadden beiden geen zin in serieuze relatie. Beetje smsen hooguit en dan in het weekend beetje vozen met elkaar. Ik denk er met plezier aan terug. Maar ben blij dat ik nu toch wel een serieuze relatie heb.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 18:01
I C U
I C U is offline
Mwah, één keer een ONS, geen succes, eigenlijk. Vooral omdat ik daarna mezelf ff niet meer snapte. Er komt bij mij altijd wel gevoel bij kijken Friends with benefits werkt voor mij niet, omdat ik, als ik iemand ken hem of niet leuk genoeg vind om mee in bed te duiken of wel leuk genoeg vind en dan krijg je zo'n gevoelensissue. Niet handig.
Een avondje zoenen is geen punt, daar stap ik gemakkelijk overheen, maar meer dan dat? Neuh.

Tis niet echt aan mij besteed, maar het idee op zich klinkt prima! Ik bak er alleen niets van.
Oud 10-04-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijk ben ik niet zo goed in het hele gebeuren, er komen toch al gauw meer gevoelens bij kijken en dat maakt het vaak maar lastig
dat ja, maar soms lukt het me ook wél. ik hou het hier eigenlijk maar gewoon bij, huhu
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:25
Verwijderd
hmm ja ik doe wel scharrelen. Het zijn geen friends with benefits, juist niet. Met de meesten zou ik geen vrienden kunnen worden/ zijn. Natuurlijk is er wel een bepaalde klik, maar het is voornamelijk fysieke aantrekkingskracht.

Exclusief zijn mijn scharrels niet, alleen vriendinnetjes zijn dat. Wordt dit wel van mij verlangd dan haak ik af.

De donts voor mij zijn claimgedrag en het ontwikkelen van teveel gevoelens.. Je moet niet denken dat je mijn muurtje kan afbreken natuurlijk he...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:01
zeep007
zeep007 is offline
Ik heb nooit gescharreld, en denk ook niet, tenzij relatie stukloopt en ik heeeel lang droog sta, gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 21:12
Nienna*
Nienna* is offline
Ik heb er één op afstand, maar dat zou mijn vriendje misschien wel zijn (of zijn geweest) als we dichter bij elkaar hadden gewoond. Als ik daar blijf slapen of hij hier, zijn we friends with benefits. We doen ook andere leuke dingen.
Als ik daar ben lijkt het op een relatie, ben ik weer weg, dan ben ik vrijgezel
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 21:17
Rob
Rob is offline
Citaat:

[...]

Dat, ja. De rest is niet van toepassing. xD
Oud 10-04-2008, 22:10
Pluis
Pluis is offline
Ik ben heel slecht in scharrelen. Ik kom er altijd per ongeluk in terecht en dan voel ik meer en hij niet en dan heb ik het lef niet om te zeggen van nou dan krijg je me helemaal niet. wat scharrelen betreft heb ik dus een enorme schop onder mijn kont nodig
Oud 10-04-2008, 22:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe niet aan scharrelen. Ik zou het geneens kunnen denk ik. Aangezien ik het type ben dat eerst verliefd moet zijn voordat ik ook maar iemand kan zoenen, en het bij mij vrij lang duurt voor ik verliefd op iemand word, zit het er niet in dat ik ooit een scharrel oppik.
Dan komt daar ook nog eens bij dat de enige manspersonen die in mij geinteresseerd zijn tot de soorten vies,oud,gangsta,junk of dork behoren. Dus ik heb de mannen afgezworen en blijf maar lekker vrijgezel.
Oud 10-04-2008, 23:08
Armoed
Armoed is offline
Ja ik scharrel weleens, do/dont? Hmmm I don't know, kan me eigenlijk niet zo veel interesseren wat zij denkt/voelt als ze toch een scharrel is (buiten dat het natuurlijk wel gezellig/leuk/etc moet blijven anders krijg je een ONS-idee, ik bedoel als in dat het me niet zo veel kan schelen wat ze voelt/denkt op emotie-gebied).

Ideaal? Nee. Exclusief? Nee. Blijven slapen? Tuurlijk.
Oud 10-04-2008, 23:19
zomer
zomer is offline
Het zou wel makkelijk zijn, maar ik ben er niet zo goed in. Ik vind het alleen maar leuk als de persoon echt heel leuk is, en omdat ik ze zo leuk vind word ik dan toch verliefd met al het gedoe van dien. Jammer wel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 01:33
Fosca
Fosca is offline
Het scharrelen is mij niet zo goed bevallen want hij werd verliefd

Friends with benefit lijkt me ideaal maar zo'n vriend moet aan zoveel eisen voldoen. Er moet sprake zijn van wederzijdse aantrekkelijkheid, hij mag geen relatie hebben, de vriendschap moet voorop staan, hij mag niet teveel van mij eisen en níet verliefd worden (!) en hij moet ook na de seks nog even in elkaars armen willen liggen zonder dat te verwarren met verliefdheid van mijn kant.

Ik heb hem nog niet gevonden
Oud 11-04-2008, 10:28
Mephisto
Mephisto is offline
Ik was fervent scharrelaar tot ik mijn vriendin ontmoette.
Oud 11-04-2008, 10:39
Verwijderd
Ik scharrel nooit met mensen die al vrienden van me zijn, dat is alleen maar verwarrend. Dus echt friends with benefits doe ik niet aan, al blijf ik het moeilijk vinden om iemand alleen een scharrel te laten zijn. Mijn laatste 'relatie' was eigenlijk een scharrelperiode van 8 maanden lang, maar bracht ook veel gedoe met zich mee. Uiteindelijk was hij verliefd en ik niet. Maar over het algemeen vind ik flings gewoon leuk, omdat je veel meer je eigen ding los hoeft te laten voor iemand - en nee, daar bedoel ik niet mee dat ik mezelf normaal gesproken wegcijfer in een relatie, het is gewoon allemaal heel relaxt - en je over het algemeen gewoon goede seks hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 10:45
Verwijderd
Ik scharrel niet. Om nou bij elke scharrel weer een heleboel uit te leggen...pffff. Korte periode gehad dat ik veel mensen zoende, maar ik kreeg het altijd prima voor elkaar ze weer net zo hard aan de kant te zetten. En alleen een vriendje belandt in mijn bed.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 11:09
Verwijderd
Ik heb weleens gescharreld.. eigenlijk één echte scharrel gehad, we hadden een enorme zwak voor elkaar maar tegelijkertijd niet het gevoel dat we echt bij elkaar pasten om een relatie te beginnen. En dus een tijd lang gescharreld.. werkte goed verder, behalve dat hij niet kon stoppen met het flirtgedrag/aan me zitten toen ik eenmaal een relatie had. Dus toen het contact verbroken.

Ook friends with benefits weleens gehad.. dat was eigenlijk heel erg leuk! Gewoon af en toe seks. Inmiddels hebben we beiden een relatie, maar is de vriendschap niets veranderd alleen doen we niet meer aan de benefits

Ik heb niet echt do's en dont's.. met de één werkt het, met de ander niet.. en de één ziet er wel iets in, de ander niet. In ieder geval heb ik in bovengenoemde gevallen nooit zonder gevoel seks gehad, er was zeker wel gevoel/aantrekkingskracht.. maar nooit voldoende om een relatie te beginnen. Het waren gewoon jongens/mannen met wie er geen relatie-match was, maar wel een hele goede klik.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 15:03
Verwijderd
Ooh scharrels <3 Ik heb nu een relatie, dus al bijna 3 jaar niet meer 'gescharreld', maar voor die tijd regelmatig ja. Zie het ook niet als een ONS, maar een MNS (multiple night stand )

Vaak iemand tegen gekomen in de kroeg, wat contact zoeken en van het een kwam het ander. Één jongen zie ik nog regelmatig, maar hij is een vriend van me geworden toen ik m'n huidige relatie kreeg. De anderen zie ik eigenlijk nooit meer, op mijn ex na, met wie ik na onze relatie nog wat gescharreld heb, zie hem zo af en toe eens, nu toevallig weer wat meer als voorheen.

Heb er zeker geen spijt van, heb altijd seks gehad met gevoelens voor die andere persoon. Do's; er van genieten, don't; gevoelens krijgen voor die ander, terwijl je weet dat het geen relatie kan worden. Been there, done that, heb er wel eens een gebroken hart aan overgehouden helaas. Risico van het vak wil ik bijna zeggen

Maar blijven slapen; soms. Lag er aan of mijn ouders thuis waren, waar we waren etc etc. Exclusiviteit? Graag, maar je kan een ander niets verplichten. Zou dat ook niet tof vinden als ze mij dat gingen verplichten.

Oh, en friends with benefits, ben er geen echte fan van, als ik iemand in mijn vriendengroep heb, en ik zou daar seks mee willen, dan zegt dat in mijn ogen dat ik meer voel voor iemand. Anders als bij iemand die ik 3 weken ken, en weet dat het alleen om het scharrelen is. Ik was eerst vrienden met mijn inmiddels ex, en onze vriendschap is nooit meer geworden zoals daarvoor. Nu is een relatie hebben of alleen seks natuurlijk iets anders, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 19:58
Armoed
Armoed is offline
Ik snap eigenlijk sowieso niet goed hoe je voor iemand gevoelens kunt ontwikkelen waar je op voorhand mee had afgesproken alleen maar mee te rotzooien? Ik vind het al moeilijk genoeg om uberhaupt gevoelens voor meisjes te ontwikkelen. Ik denk dan ook dat zo gauw als ik potentieel relatiemateriaal tegenkom ik door 6 brandende hoepels spring.
Oud 11-04-2008, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik snap eigenlijk sowieso niet goed hoe je voor iemand gevoelens kunt ontwikkelen waar je op voorhand mee had afgesproken alleen maar mee te rotzooien?
Misschien is dat iets vrouwelijks, geen idee, maar ik kan mijn gevoelens niet sturen. Word ik echt verliefd, dan kan ik geen knop omzetten, dat dat ineens weg is, en andersom ook..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 22:12
Armoed
Armoed is offline
Dat kan niemand, dat kan ik zelf ook niet. Liefde is geen keus voor zover ik weet. Alleen in zo'n scenario van 'ok alleen maar rotzooien' vind ik het sowieso heel moeilijk om verliefd te worden ookal zou ik het proberen?
Oud 11-04-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Dat kan niemand, dat kan ik zelf ook niet. Liefde is geen keus voor zover ik weet. Alleen in zo'n scenario van 'ok alleen maar rotzooien' vind ik het sowieso heel moeilijk om verliefd te worden ookal zou ik het proberen?
Mja als iemand toch gewoon in álle opzichten leuk blijkt te zijn en niet alleen maar lekker, dan is het denk ik wel gemakkelijk om verliefd te worden?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 22:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mja als iemand toch gewoon in álle opzichten leuk blijkt te zijn en niet alleen maar lekker, dan is het denk ik wel gemakkelijk om verliefd te worden?
Hier ben ik het wel mee eens ja. Zoiets kan groeien en je kan iemand na verloop van tijd opeens wél op een bepaalde manier zien en zo leuk gaan vinden.
Als je toevallig met die persoon scharrelt, denk ik wel dat je eerlijk meot zijn naar elkaar
Oud 12-04-2008, 06:34
Magican
Magican is offline
Citaat:
Ik snap eigenlijk sowieso niet goed hoe je voor iemand gevoelens kunt ontwikkelen waar je op voorhand mee had afgesproken alleen maar mee te rotzooien? Ik vind het al moeilijk genoeg om uberhaupt gevoelens voor meisjes te ontwikkelen. Ik denk dan ook dat zo gauw als ik potentieel relatiemateriaal tegenkom ik door 6 brandende hoepels spring.
Dat groeit ongemerkt, en opeens ben je verliefd. Maar dat maakt als gast zijnde niet uit in een scharrelrelatie, omdat het meisje in de meeste gevallen al heel lang verliefd is.
Oud 12-04-2008, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Dat groeit ongemerkt, en opeens ben je verliefd. Maar dat maakt als gast zijnde niet uit in een scharrelrelatie, omdat het meisje in de meeste gevallen al heel lang verliefd is.
Wat een onzin. In mijn geval is het in ieder geval altijd andersom geweest. De jongen wilde altijd meer en ik nooit (waardoor het dus ook geen scharrelrelaties werden), op de eerder beschreven situaties na.. Ik ben eigenlijk nooit degene geweest die verliefd was, behalve wanneer de ander dit ook was.

En zo ken ik om mij heen eigenlijk juist meer gevallen waarbij de jongen juist degene is die verliefd wordt/meer wil terwijl de meisjes hier niet op zitten te wachten..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. In mijn geval is het in ieder geval altijd andersom geweest. De jongen wilde altijd meer en ik nooit (waardoor het dus ook geen scharrelrelaties werden), op de eerder beschreven situaties na.. Ik ben eigenlijk nooit degene geweest die verliefd was, behalve wanneer de ander dit ook was.

En zo ken ik om mij heen eigenlijk juist meer gevallen waarbij de jongen juist degene is die verliefd wordt/meer wil terwijl de meisjes hier niet op zitten te wachten..
Ja, bij dat vriendinnetje waar ik het over had, werden de jongens ook altijd verliefd en had zij zoiets van, eh, nou nee.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Het gaat nou eenmaal automatisch en er zit geen stop-knop op.

Het is wel fijn, iemand waar je niet je tijd en energie aan hoeft te geven maar je wel eens in de zoveel tijd een dagje/weekendje mee samen kunt zijn. Blijven slapen is toch wel een pré want zo vertrekken is zo schofterig. Exclusiviteit is natuurlijk onzin. Je bent verstandig en je neemt genoegen met 1 scharrel, of je bent gewoon eerlijk en blijft bij enkeltjes. Als het speciaal en 'exclusief' wordt draai je gewoon om elkaar heen en is het geen scharrel meer.

Scharrelen en rotzooien is leuk en spannend, en vaak klikt het wel maar dan niet goed genoeg of je kent elkaar niet goed genoeg om verdere interesse te wekken. Het is dus vooral (tijdelijke) seksuele aantrekkingskracht ofzo. Eenmalig, maar ook mensen waar je blijft hangen. Sommige mensen worden maatjes, sommige mensen zie je nooit meer terug. Ik zal er niet snel spijt van krijgen maar je moet wel weten wanneer je moet stoppen als het de verkeerde kant op gaat. Verliefd worden bijvoorbeeld (don't).

Scharrelen kan, maar als je behoefte krijgt aan serieuzere dingen wordt het tijd om ermee te stoppen, want dan ga je situaties creeëren die niet lekker aflopen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 12:09
Verwijderd
genoeg gescharreld. altijd teveel gezeik mee gekregen. of hij werd verliefd, jaloers, ging me stalken, dat soort crap. tis goed geweest.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 12:47
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
genoeg gescharreld. altijd teveel gezeik mee gekregen. of hij werd verliefd, jaloers, ging me stalken, dat soort crap. tis goed geweest.
Deze gedachtengang is jammer want zo verpesten eigenlijk de kneuzen het voor ons.
Oud 12-04-2008, 13:24
Rioto
genoeg kans ervoor gehad maar nooit gedaan. voelt niet goed
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 17:39
EXBO
EXBO is offline
Ik heb ooit gescharreld met mn ex. Didn't work out (Was ook te verwachten)
Oud 15-04-2008, 19:05
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Werkt niet bij mij, want ik wil exclusiviteit. En liefde.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 19:23
Verwijderd
Ik scharrel niet, nooit gedaan ook. Het trekt mij niet aan, ik heb wel eens friends-with-benefits gehad en uiteindelijk vond ik het toch niets. Zoals hierboven staat; ik wil in ieder geval exclusiviteit, bovendien vind ik het fijner als ik iemand een beetje ken voor er iets gebeurd.... en sta dus ook niet zomaar te zoenen of batsen met iemand.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 09:25
stout!
stout! is offline
Ik heb wel gescharreld, vooral in mijn eerste jaar. Het was leuk en spannend en ik was totaal niet toe aan een relatie. Toch ging het niet alleen om de seks en spanning, ik vond de warmte en het blijven slapen er net zo goed heel fijn aan.
T waren eigenlijk altijd wel 'vaste scharrels' dus misschien kun je het beter affaires noemen. Het waren jongens die ik heel leuk vond en waar ik t gezellig mee had, maar waar het niet mee tot een relatie leidde. Omdat het niet genoeg was.

Toen het uit was met mijn vriendje heb ik ook nog wat gescharreld, voornamelijk met die oude. Maar dat was niet echt bevredigend omdat ik eigenlijk nog van mijn (ex)vriendje hield maar er overheen wilde komen. Toch, het flirten, de spanning, het weten dat iemand je wil, ja het was leuk. Op korte termijn.
Oud 16-04-2008, 22:16
igfy
igfy is offline
Ik heb een keer een soort van scharrel gehad, maar achteraf gezien vond ik het niet de moeite waard en zal ik het niet heel snel weer doen denk ik. Het ging een beetje van, ik was dronken hij ging me versieren, dat lukte, vervolgens nog een beetje gsms't en ben ik in de weken daarna nog twee keer bij hem blijven slapen. Het was wel gezellig aan de ene kant, maar toch ook een beetje vreemd, want je hebt niet de intimiteit van een relatie. We wisten allebei wel de hele tijd dat het op niets uit zou draaien. Ik was net weer vrijgezel en wilde dat een tijdje blijven en hij was eigenlijk verliefd op een ander meisje en scharrelde daar ook mee, maar zij wilde haar vriendje niet dumpen voor hem....
Oud 17-04-2008, 01:46
Verwijderd
Nou nee. Ik heb nog nooit gescharreld en ik denk ook niet dat ik daar heel erg voor geschikt ben. Ik zoek liefde en vastigheid en ik word veel te snel verliefd.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Deze gedachtengang is jammer want zo verpesten eigenlijk de kneuzen het voor ons.
leg uit
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:39
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
leg uit
Dat jij gewoon de kneuzenkermis onder de scharrels aan je zijde hebt gehad en dat zij het daarom hebben verpest voor de fatsoenlijke scharrels.
Oud 19-04-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Dat jij gewoon de kneuzenkermis onder de scharrels aan je zijde hebt gehad en dat zij het daarom hebben verpest voor de fatsoenlijke scharrels.
dat is toch iets waar je je makkelijk overheen kan zetten? ik bedoel: je gaat heus niet out of the blue een relatie met iemand beginnen, scharrelen gaat daar heus wel aan vooraf.

ik kan niet met iemand dingen doen als ik van tevoren eigenlijk al weet dat er sowieso helemaal NIETS in zit.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Werkt niet bij mij, want ik wil exclusiviteit. En liefde.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 18:29
Verwijderd
Citaat:
ach verpest verpest.. genoeg vrouwen die van fatsoenlijke scharrels houden
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 03:19
freud
freud is offline
Ik doe wel aan scharrelen, maar het wordt vaak een grote soep moet ik toegeven. Soms word ik uiteindelijk na lang scharrelen met dezelfde jongen verliefd, soms wordt hij verliefd, soms worden we allebei verliefd waarna blijkt dat we elkaar leuker en spannender vonden tijdens scharreltijd. Een keer is het zelfs voorgekomen dat de jongen waarmee ik scharrelde stiekem een vriendin had, die er dan op uitkwam omdat ik tegen vriendinnen vertelde wie m'n nieuwe scharrel was terwijl zij enkele meters verder stond. Pijnlijk.

Een ONS heb ik een paar keer gehad, maar dat vind ik niet zo fijn, achteraf. Ik wil dat de jongen in kwestie mij ook nog leuk vindt, en niet alleen in bed. Dat we ook nog pret kunnen maken, zeg maar.

Maar ik ben dan ook een slet.
Oud 05-05-2008, 19:33
Lorelei
Lorelei is offline
Nee, geen scharrels. Wel one night stands en ook een tijdje een soort van seksrelatie met een vriend maar dat valt bij mij niet onder scharrels. Ik kan me voorstellen wat er aantrekkelijk aan is, ik heb geen idee of ik er ooit aan zou beginnen. Misschien als de mogelijkheid er zou zijn, maar ik ga eigenlijk altijd voor de vaste, serieuze relaties (en aangezien ik nu een relatie heb, is een scharrel sowieso geen optie en ook niet gewenst)
Oud 06-05-2008, 14:26
Verwijderd
Nog nooit een ONS gehad. Was t wel van plan, maar t werd een scharrel. Dat duurde niet lang, maar dat had meer te maken een afknapper. Anyway..tis zowieso nix voor mij om te sexen met iemand waar ik nix voor voel.

Kan best als ik geen relatie heb, denk ik, maar liefst gewoon lekkere verkering
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 00:13
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
dat is toch iets waar je je makkelijk overheen kan zetten? ik bedoel: je gaat heus niet out of the blue een relatie met iemand beginnen, scharrelen gaat daar heus wel aan vooraf.

ik kan niet met iemand dingen doen als ik van tevoren eigenlijk al weet dat er sowieso helemaal NIETS in zit.
Ik wel. Als je op seksueel gebied gewoon een goeie klik hebt maar op persoonlijk vlak niet genoeg klikt voor een relatie lijkt het mij duidelijk dat goeie seks dan een prima keuze is.

Citaat:
ach verpest verpest.. genoeg vrouwen die van fatsoenlijke scharrels houden
Er zijn zat jongens met wie jij een fantastische tijd kan doorbrengen, ze wonen alleen niet in Hellmond.
Oud 07-05-2008, 00:23
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik wel. Als je op seksueel gebied gewoon een goeie klik hebt maar op persoonlijk vlak niet genoeg klikt voor een relatie lijkt het mij duidelijk dat goeie seks dan een prima keuze is.

Er zijn zat jongens met wie jij een fantastische tijd kan doorbrengen, ze wonen alleen niet in Hellmond.
Daar noem je dan ook een plaats.

Ontopic:
Ik moet zeggen dat scharrels en dergelijke voor mij niet zijn weggelegd. Ik ben meer van het alles of niets verhaal zeg maar.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten