Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verlieft heid is alleen uiterlijk én innerlijk ? Ik was in de eerste klas opslag (echt vanaf die dag) verlieft op iemand uit mijn klas. Kon aan niets anders denken dan haar. En dat zonder haar te kennen, ben ik dan ineens niet verlieft ? Ik zie dat wel als verlieftheid, ik snap ook wel hoe jij het bedoelt. Maar wat is deze defenitie dan ?
||
Citaat:
Hoevaak moet je over verliefd lezen voor je ziet dat het met een d is? Leest zo vervelend. |
![]() |
|
Je loopt je pik achterna, maar je zult wel een keer een praatje met haar moeten maken als je haar wilt leren kennen ja. Zie je haar nooit in het weekend op een verjaardag of in de kroeg/discotheek?
Anders een keer meegaan met je vriend als hij eens ergens uitgaat of gaat chillen met haar en/of een paar anderen. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de tips iedereen. Ik heb ze denk ik niet meer nodig. Ik had het verliefd-willen-worden-virus, dat denk ik veel mensen hebben. Toen ik helder nadacht en bedacht van: Waarom vind ik haar zo leuk? wist ik zeer weinig te verzinnen. Tip: blijf altijd je gezonde verstand gebruiken!
|
![]() |
|
![]() |
Nou Strobe, ik dacht dat ik de knop had omgezet, maar dat bleek moeilijker dan verwacht. Ik blijf maar aan een en dezelfde persoon denken. Ik weet niet waarom, ik weet niet hoe het komt. Ik word er hé-le-maal gek van. Het vreet echt aan me. Maar ik denk dat ik dit probleem vooral zelf moet oplossen. Ik moet meer in contact komen met haar. Maar eer dat ik dat voor elkaar heb....
|
![]() |
|
![]() |
Ik was in de derde klas middelbare school verliefd op een jongen die twee klassen hoger zat. Ik had eigenlijk nog nooit echt met hem gepraat, maar had wel het lef om te 'knikken' naar hem als ik hem zag, als blijk van herkenning. Het knikken werd 'hai!' zeggen, en op een gegeven moment zijn we aan de praat geraakt en hebben we na schooltijd nog drie uur op het stoepje voor de school zitten kletsen. Msnadressen uitgewisseld vervolgens en daar elkaar nog veel beter leren kennen!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand die ik amper ken Baerrito | 6 | 22-11-2016 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op meisje die ik amper ken GeenGoedeNaam | 5 | 24-09-2015 15:07 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid en toch doet het pijn... JustM700 | 5 | 16-06-2011 23:38 | |
Liefde & Relatie |
wegen de voordelen van een relatie wel op tegen de nadelen? Fa Sai | 31 | 08-09-2003 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Liefde & Relatie |
wanneer echt verliefd, of denken dat je verliefd bent? flierefluiter | 39 | 30-09-2002 16:39 |