Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2011, 17:50
Verwijderd
Ik zat dus op school gisteren en ik had een zwart shirt van de band: ''the misfits'' aan.
Op dit shirt stond een opdruk van het logo van the misfits, een doodshoofd.
In de klas werd ik dus door mijn docent aangesproken of ik mijn shirt uit wou doen. Ik luisterde maar, want ik had een shirt eronder aan, omdat het hoofdgat uitgelubberd was. (ik had vroeger kauwverslaving jwz)
Onder mijn vorige shirt die nu uit is, had ik een shirt van het tijdschrift: ''Trasher'' aan. Dus ik werd naar huis gestuurd om een ander shirt aan te doen. Waarom? Omdat ik de bruggers bang maakte.....
WTF!? Mag dit wel?
En het ergste is nog, een vriend die naast me zat had ook een ''eng'' shirt aan en hij mocht hem wel aanhouden.

Misfits shirt in kwestie:

Trasher shirt in kwestie:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2011, 18:28
roodvogeltje
roodvogeltje is offline
Wij hebben op onze school een regel dat je geen provocerende of discriminerende kleren aan mag. Je moet eens kijken of er in je schoolregels zoiets staat. Niet dat ik er iets provocerends aan vind ofzo, er lopen zoveel mensen mee rond, maar die leraar misschien wel. En waarom zouden bruggers er bang van worden? Het lijkt me nou niet bepaald eng, zo'n doodshoofd.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 18:55
Verwijderd
bij ons wordt er wel wat gezegd van hele seksistische teksten of teksten die beledigend kunnen zijn, maar dingen als doodhoofden mogen over het algemeen wel al doet toch bijna niemand dat(komt omdat het een boerenschool is, 300 leerlingen waarvan een hele hoop het liefst nog op hun klompen naar de lessen zouden komen volgens mij)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 20:56
Verwijderd
In de schoolregels staat niks over dit soort kleding... erg raar. diie docent mag mij mischienb gwn niet?oja srry voor de spelfouten want ik zit op een laptop en die typen echt kut
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 09:41
Verwijderd
Misschien moet je gewoon iets beter je best doen om normaal te typen. Daar kan ik me zo aan ergeren...

Ik zou zeggen; Stap naar je mentor/mentrix toe en leg hem/haar de kwestie voor.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:41
Edelweiss
Edelweiss is offline
doe sws een 'normaal' t-shirt aan, ik zou dit als leraar ook niet echt fijn in de klas vinden
met doodshoofden kan je altijd wel zo'n reactie verwachten
de volgende keer dus gewoon weer een t-shirt (of blouse/hemd/overhemd) met een gewone opdruk of blanco!

het blijft wel dom dat ze het niet in de schoolregels hebben gezet, je kan ook blijven zitten als je weg wordt gestuurd want het staat toch niet in het regelement
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten