Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik wakker ben geworden, ren ik uit bed en zet de wekker uit. (het is dan 6:15) Dan ga ik plassen en daarna was ik mijn handen en gezicht. Daarna loop ik terug naar mijn kamer en doe mijn haren tijdelijk in een staart (lelijk-maar-zit-gewoon-fijn) en ik kleed me aan. Als ik me aangekleed heb, loop ik naar beneden en maak het ontbijt klaar voor mijn vader en mij, want 's ochtends eet ik altijd samen met mijn vader. (beregezellig maar niet heus want we wisselen geen woord uit. Niet dat we ruzie hebben ofzo, maar we zijn allebei 's ochtends gewoon stil en langzaam.) We doen een kwartier over het ontbijt en dan is het ongeveer zeven uur. Ik ga weer naar boven, poets mijn tanden, was me nog een keer en ik doe mascara op. Ik kam mijn haren en doe er wat haarlak in en laat het los over mijn schouders hangen. Dan is het ongeveer 7:15 en dan ga ik naar de bus.
'savonds ga ik mij eerst douchen voodat ik ga slapen. Over douchen doe ik ongeveer een kwartier. Ik droog me altijd in de douchecabine af want dat is lekker warm. ![]() ![]() Ik heb een gruwelijke hekel aan haasten, ik ben altijd ontzettend sloom 'smorgens en 'savonds. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |